Prima bedrijf, fijne service.

15-10-21 onze “nieuwe” auto opgehaald. Mercedes A klasse zonder toeters en bellen. Perfectie auto voor ons. Service erg prettig. De auto werd afgeleverd met een nieuwe APK en onderhoudsbeurt volgens schema. We zijn heel prettig en gezellig geholpen met wederzijds vertrouwen over inruil en aankoop. Bedankt mensen.

Zeer tevreden en klantvriendelijke

Ik heb dik drie maanden geleden een Peugeot 3008 gekocht Zeer tevrede er over.. gisteravond begint het moter lampje tebranden . Dus ik bel kon vandaag al terecht doorgemeten bobine stuk de garantie Was drie dagen verlopen en toch werd die vervanging onder de garantie Gezet dus dit is een zeer goede service plus binnen een paar uurtjes al Klaar wat netjes allemaal nee wij zijn heel tevreden klanten ook voor de toekomst

Perfecte service en auto

Ik zag een leuke citroen c1 op hun site staan en was erheen gereden. Super goed geholpen en meteen de koop gedaan! Paar dagen erna kon ik de auto ophalen. Helemaal tevreden! De auto zag er als nieuw uit! Dikke aanrader voor bedrijf, service en personeel

Klantvriendelijk en er werd geluisterd naar de wensen.

Aardige en klantvriendelijk. Makkelijk alles over kunnen schrijven zonder moeite. Goede onderhandelingen.

Slecht koop er niets

Opel agile gekocht half jaar bleken de remmen niet goed wij terug testrit maar niets aan de hand hoor. Auto laten keuren bleek schijfremmen en blokken versleten kosten 470 euro. Koop hier niets

Prima geholpen, zeer vriendelijke mensen met kennis van zaken.

Vorige week Hyundai Getz gekocht bij Ten Oever Auto's. Prima geholpen, hebben de auto volledig nagekeken en wat nodig was in orde gemaakt of vervangen. Samengevat: vriendelijk, vakkundig, goede service en dat alles voor een redelijke prijs.

Prima ervaring, vriendelijk, behulpzaam en klantgericht

We hebben een paar weken geleden en Seat gekocht bij Ten Oever. Omdat het een geimporteerde auto betrof, is er door de heren een extra onderhoudsbeurt gegeven. Na een paar weken toch een klein probleem met de koppeling gehad, maar dit is prima opgelost. Kortom prima bedrijf en prettig zaken doen.

Super aankoop gedaan met fantastische service !!!!

Mijn eerste auto gekocht bij Ten Oever, zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Na een paar weken waren er wat problemen, deze zijn kosteloos verholpen!! ZEER TEVREDEN !!!!

Jammer!

Autootje gekocht (122.000 km) zag er goed uit, waarbij ik nog te horen kreeg dat er geen gerammel uit de motor kwam wat duidt op een prima ketting. 2, 5 maand en 3 duizend kilometer verder en de ketting breekt en auto kan naar de sloop. Ik zoek even verder. Jammer dus.

Leuke nette auto gekocht die zeer goed bevalt !!!

Na een proefrit de auto gekocht. Auto hield in bij optrekken en dat was hinderlijk. Dit euvel is een paar dagen later prima oogelost zonder bijkomende kisten. Prima bedrijf en ga zo door met deze service

We zijn goed geholpen en goede service!!

Goed geholpen, nemen alle tijd voor je!! Vriendelijke mensen, hele goede service!!

Slechte ervaring.

Ik kwam daar om een auto te bekijken. Ik kon de auto niet eens testen of een test rit meedoen. Wanneer ik een test op de auto had gedaan om te kijken of het motor het goed doet, werd de persoon die zeg dat hij de vader is zo boos op mij als klant zijnde. Hij beweerde dat er niks aan de auto mankeerde. Hij nam de sleutels en liep terug zijn kantoor binnen. Ik bleef daar buiten en hij wilde mij niet meer helpen. Die auto heeft een groot probleem maar hij werd boos dat ik het had gemerkt. Ik vond het geen goed manier om met klanten om te gaan.

Eerlijk en vakkundig met liefde voor auto's en de klant

Prima vakmanschap, met liefde voor het vak en voor de klanten. Altijd een hele nette prijs, geen gedonder of gezwam. Een eerlijke garage waar ik en mijn vrouw al jaren bij terug blijf komen.

Geen flauwekul, geen verkooppraatjes, maar duidelijkheid

Mijn moeder van 65 wilde graag een klein zuinig autootje kopen. Had al iets op het oog. Proefrit gemaakt, koffie erbij, vriendelijkheid en eerlijk. Auto rijdt als een zonnetje. Dit geldt ook voor mijn zoon van 18 jaar. Wilde ook een goede, betrouwbare auto. Hij rijdt nu een half jaar in een Peugeot en is helemaal blij ermee. Als mijn andere zoon ook zijn rijbewijs haalt, is Ten Oever Auto's de 1e waar ik naartoe ga voor aanschaf van een auto.

Goede auto's en advies met oog voor wat bij ons past

Inmiddels twee auto's gekocht bij Ten Oever. Geheel naar tevredenheid! Hans denkt goed mee wat we nou eigenlijk nodig hebben voor auto. En daarnaast kregen we een goede en geduldige service met het afwikkelen van de sores van onze eerste auto.

Eerlijke garage.

9-8-2017 hier een prima 2e hands autootje gekocht voor maar €1400,- Een Daihatsu Cuore automaat van 2002. Vandaag precies 2 jaar geleden. Rijdt nog steeds als een zonnetje en ben er nog steeds heel blij mee! Mocht ik ooit een ander autootje nodig hebben, ga ik hier zeker weer naar toe. (Al is het nogal bij mij uit de buurt, ik rij er graag voor om)

Vorig jaar hier een super nette auto gekocht. Een aantal keer een logische slijtage reparatie uit moeten laten voeren. Altijd een leenauto ter beschikking. Fijne service! Wij blijven hier voorlopig ook in onderhoud!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik zie alleen positieve reviews over dit bedrijf, worden die gekocht? Daarom ook even mijn review van vandaag. Op zoek naar een andere auto bij Ten Oever aangekomen. Eerst gekeken naar mijn in te ruilen auto. Deze werd naar mijn mening echt te laag getaxeerd. Op zich niet erg als de te kopen auto dan maar scherp geprijsd is. Proefrit gemaakt. Auto ziet er netjes uit, wat roest onder de auto maat wat wil je na 15 jaar. Helaas wilde ze niets doen aan de prijs (een van de duurdere op marktplaats, was al gezakt want hij verkocht niet, en nog steeds niet dus). Verder een net bedrijf niets te klagen, maar in dit geval te duur!

Recent een leuke Chevrolet Aveo automaat gekocht voor mijn vader doe invalide is geworden, Hans nam alle tijd voor ons en we zijn zeer netjes geholpen!!, de Chevrolet voldoet prima en we zijn uiterst tevreden!!, kortom prima bedrijf!!

Op 31 december van 2018 heb ik hier een Skoda Octavia uit 2008 gekocht. Eigenlijk was ik op zoek naar een diesel vanwege de kilometers. De eigenaar attendeerde mij op deze auto. Een paar rekensommen later heb ik voor deze auto gekozen. Ondanks de kilometerstand van 210.000 bij aanschaf ziet de auto er zeer goed uit. Ik had een auto in te ruilen en de onderhandelingen over de prijs verliepen fair. Je voelt dat het hier wel goed zit. Ik heb nog en mooie deal kunnen maken met de winterbanden en we hebben afgesproken dat de distributieriem vervangen zou worden. Een dag eerder dan afgesproken werd ik gebeld dat de auto klaar stond om op te halen. Ik ben inmiddels 6000 kilometer verder. Ik ben zeer tevreden met de auto. Inmiddels heeft men ook de grote onderhoudsbeurt uitgevoerd. De kosten hiervan bedroegen 300 Euro. Ook weer een prima prijs. Toen ik deze auto ging uitzoeken heb ik veel autobedrijven bezocht. Er zijn bedrijven waar je even binnen bent en waar je snel weer weg wilt, gewoon omdat het niet goed voelt. Bij dit bedrijf had ik dat niet. Gewoon een eerlijke ondernemer die zijn beloftes nakomt. Nu heb ik een goede auto gekocht waar ik al vele veilige (en goedkope) kilometers mee gemaakt heb, maar ik weet vrijwel zeker dat er ook een oplossing komt als de auto mankementen gaat vertonen. Ik kan dit bedrijf ten zeerste aanraden.

Onlangs een KIA Sportage uit 2010 gekocht. De eigenaar is een aardige vent met hart voor zijn zaak. Vriendelijke service. Het bakkie koffie bij de administratieve afhandeling ontbrak dus dat is wel een tip maar verder puike en eerlijke afhandeling. Het bedrijf opteert een aantal garantiepaketten waar je uit kunt kiezen echter dit kwam niet ter sprake. Je zou kunnen zeggen dat je dus niet iets wordt aangepraat wat niet nodig is als de auto 100% in orde is en men staat voor de kwaliteit van de auto. Vooralsnog kan ik dit familiebedrijf van harte aanbevelen.

Heel erg vriendelijk geholpen zelfs in de avond buiten werktijd. ben erg tevreden hoe de verkoop is gegaan en zal dit bedrijf zeker aanbevelen bij vrienden en familie. En kom hier graag nog eens.

Dit jaar BMW bij deze garage gekocht met 3 maanden garantie. Twee weken voor dat de garantie verlopen zou problemen met de motor. Door gegeven en we konden de auto bij ons in de buurt laten uilezen zodat we niet helemaal naar Breda hoefden. Auto kon bij onze garage gerepareerd en rek. naar firma ten.Oever. Binnen een week geld gestort op onze rekening. Supere afhandeling van dit ongemak. Goede service!

Na het in elkaar rijden van mijn wagen op vrijdag (wat niet in de planning zat) zijn we zaterdag naar Tenoever gegaan, een andere uitgezocht, en nog die dag de wagen kunnen overschrijven, maandag de verzekering geregeld, en zelfs zijn ze de wagen komen ruilen bij mijn thuisadres, zodat ik dinsdagmorgen weer naar mijn werk in Zundert kon rijden. hartelijk bedankt voor de service die jullie leveren !!

• Reden bezoek Andere reden