Super bedrijf

Toppers

Een betrouwbaar bedrijf.

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf.

Prima bedrijf, klant vriendelijk

Ik ben al jaren klant bij dit bedrijf. De auto die ik daar heb gekocht wordt ieder jaar goed onderhouden, en mede door de deskundigheid heb ik vele kilometers veilig gereden. En mocht er tussendoor iets zijn, dan kan ik altijd even langs rijden.

Topservice

Afgelopen week een andere auto gekocht en opgehaald. De beloftes de er zijn gemaakt zijn super nagekomen. Echt Top geregeld alles.

Topservice

Kundig en eerlijk

Had mijn auto voor de eerste keer naar Borgdorff gebracht voor APK en grote beurt. Ik werd in de middag gebeld met het advies om een kleine beurt uit te laten voeren ipv een grote beurt. Dit in verband met de leeftijd van mijn auto. En met een kleine beurt en APK kon ik toch veilig de weg op. Het feit dat Borgdorff meer geld kon verdienen door hun advies niet te geven maar dat toch deed, is voor mij bewijs dat ze eerlijk zijn. En heel vriendelijk ook. Ze zijn gek op warme saucijzenbroodjes, dus die ga ik ze volgende week brengen. Ik ga hier voortaan altijd heen.

Top !!

Super service en betaalbaar

SUPER GEHOLPEN

ALLES TOPPIE

Prima garage

Zo'n twee jaar geleden, mede op basis van de goede beoordelingen, hier een occasion gekocht. En al direct bleek dat er niets van gelogen was. Een bij de keuring geconstateerd (prijzig) mankement werd netjes gemeld en op hun kosten hersteld voor de auto afgeleverd werd. Sindsdien is de auto hier in onderhoud en ook dit tot volle tevredenheid. Vriendelijk, eerlijk en kundig.

Fantastisch bedijf!

Gemotiveerde en zeer vakkundige monteurs, die altijd voor je klaarstaan en overal een oplossing voor hebben!

top service

snelle goede service

Altijd goed

Fijne garage, alles helder en duidelijk

Al jaren weg uit monster maar kom nog altijd naar deze topgarage voor de goede service en een praatj

Staan altijd voor me klaar...niks is te moeilijk, denken met me mee en topmonteurs! En vriendelijk en aardig ook nog!

Snelle service, vriendelijk personeel!

Auto hier gekocht, hele fijne auto. En vandaag twee nieuwe banden eronder laten zetten, vanwege lekke band. Snelle en fijne service

Eindelijk een echte garage

Super service!

Zonder afspraak is mijn auto gekeurd en ik mag er weer een jaar mee rijden! Top!

Fantastisch geholpen

Ze dachten mee, realistisch. Eerlijk. Betrouwbaar.

Perfect geholpen en snel dank u

afspraak maken goed geholpen perfect

Geweldige service, eerlijk en oprecht

Tevreden en goede afstemming

Vriendelijke mensen, reparatie in overleg; ik ben tevreden over de dienstverlening.

Vlotte service

Aardige mensen, netjes en snel geholpen. Duidelijke uitleg en service!

Prima, geen verrassingen bij het afrekenen, altijd even overleg vooraf.

Goed. Kom al jaren voor onderhoud aan onze auto's.

Top bedrijf

Vriendelijke mensen goede service nooit geen klachten.

Altijd goed.

Altijd goed