Top garage

Eerste keer bij deze garage APK gedaan. Super service. Werd keurig gebeld dat er iets vervangen moest worden met gelijk de kosten erbij. Sms'je dat auto klaar was. Eerlijk, transparant en zeer vriendelijke service. Ik heb mijn garage gevonden.

Ik ben blij met mijn inruil.

Vakwerk door de meest klantvriendelijke mensen.

Ik kom al een aantal jaar bij dit bedrijf. Er zijn een aantal momenten geweest waarbij ik echt hulp nodig had met mijn auto. En iedere keer werd er meegedacht om het probleem op te lossen. Echt top!

fijn dat jullie er zijn

meedenkend, snelle service en - ondanks de drukte - toch geholpen

Goed en betrouwbaar

Er wordt naar de klant geluisterd en na wens worden de problemen opgelost

Behulpzaam, hartelijk en goed!

Al jaren ervaren we een oprechte behulpzaamheid, eerlijk advies en goed resultaat. Kortom, betrouwbare garage.

Prima bedrijf, klant vriendelijk

Ik ben al jaren klant bij Borgdorff Auto's. Mijn huidige auto heb ik daar aangeschaft en is daar nog steeds in onderhoud en voor APK keuring. Mocht je voor een kleinigheid langs komen, dan staat men ook snel voor je klaar zodat je weer verder kan. Is het ingrijpender dan wordt er een afspraak ingepland. Gewoon een eerlijk bedrijf met hardwerkende mensen, die ook meedenken met de klant en indien mogelijk een oplossing weten voor het probleem.

Altijd goede service

Altijd fijn geholpen

Ik kom al jaren bij deze garage en de service is altijd perfect.

Echte toppers!

Weer super goed geholpen! Altijd!, maar dit keer een spoed klus! De jongens hebben het voor elkaar gekregen, super blij mee! Bedankt!

Snelle hulp en service, vriendelijke medewerkers

Personeel denkt fleibel mee in oplossen probleem, ik kon snel terecht ivm lekke band, Heel fijn!

Geweldige service

Top service, geweldig klant vriendelijk. Staan altijd onmiddellijk voor mij klaar.

Prima persoonlijke service en een enorme inzet om het probleem adequaat, snel en goed op te lossen.

Prijs, kwaliteit, vakmanschap en snelheid. In plaats naar de dealer brengen wij voortaan onze wagen bij Borgdorff.

Al jaren het vertrouwde adres.

Prima service, aardig en eerlijk adres.

Betrouwbaar, meedenkend en super vriendelijk.

Bel je Borgdorff Auto’s dan word je altijd snel en goed geholpen. Is er een probleem met de auto dan krijg je eerlijk advies. En ze zijn altijd super vriendelijk. We komen al jaren met verschillende auto’s bij Borgdorff en zijn altijd heel vakkundig geholpen.

Goede en snelle service

Kennis van zaken en goede prijsverhouding

Snelle en goeie service!

Netjes, zoals het hoort.

Super bedrijf

Toppers

Een betrouwbaar bedrijf.

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf.

Prima bedrijf, klant vriendelijk

Ik ben al jaren klant bij dit bedrijf. De auto die ik daar heb gekocht wordt ieder jaar goed onderhouden, en mede door de deskundigheid heb ik vele kilometers veilig gereden. En mocht er tussendoor iets zijn, dan kan ik altijd even langs rijden.

Topservice

Afgelopen week een andere auto gekocht en opgehaald. De beloftes de er zijn gemaakt zijn super nagekomen. Echt Top geregeld alles.

Topservice