Betrouwbaar eerlijk transparant Snel behulpzaam

Zoals altijd zeer tevreden!

Auto voor de APK, een beurt en raar geluid bij voorwiel, gebracht. Rijd weer als een zonnetje.

Weer snel en naar tevredenheid geholpen

Weer snel en naar tevredenheid geholpen

Snel en goede service

Vakkundige en hele fijne en aardige mensen. De keren dat ik ben geweest, ben ik heel snel geholpen. Ook goede service (zoals gratis mijn auto opgehaald bij mij thuis ivm lekke band). Betrouwbaar. Tot de volgende keer.

Staan altijd voor je klaar

Fijne garage

Goede zaak!

Op onze zoektocht naar een Opel Karl, zijn we bij Borgdorff in Monster terecht gekomen. Hier zijn we prima te woord gestaan en vonden we een ruim aanbod compacte wagens. Ook konden wij direct een proefrit maken in de een auto. De auto verkocht zichzelf al, dus dat scheelde de verkoper weer. De auto heeft keurig, zoals afgesproken, een onderhoudsbeurt gehad. Enige 2 puntjes van verbetering zijn de volgende. 1. Bij het afleveren van de wagen, was ik verbaasd dat ikzelf de wagen bij de plaatselijke Bruna op mijn naam moest zetten. Als dit door het bedrijf zelf zou gebeuren, zal dat de servicelevel aardig verhogen. 2. De wagen was van binnen niet schoongemaakt. Bij thuiskomst vonden ernstige vervuiling op en onder de achterste matten. Dus een goede check en op z'n een zuigertje erdoorheen maakt het plaatje compleet. Al met wel een aan te bevelen autobedrijf.

Fijne, eerlijke verkoop met verstand van zaken!

TOPverkoper!!!

prima service

Denken mee met de klant

perfect

kundigheid vriendelijkheid en werd snel geholpen.

Super vriendelijk en correct

Jaarlijkse apk, altijd volgens afspraak en keurig afgehandeld.

Geweldige behandeling,service, begeleiding en afwerking van aankoop auto

Fantastish

Probleem weer snel opgelost

Borgdorff auto's zorgt altijd dat je auto weer snel de weg op kan

Goed en vertrouwd bedrijf.

Goede kwaliteit voor een vriendelijke prijs, vertrouwd en heel prettig en snel geholpen.

top service!

op vrijdag eind vd ochtend gebeld ivm lege/kapotte accu. Hadden de auto 's avonds nodig. Er werd meteen een nieuwe accu besteld en de zelfde middag nog geplaatst, terwijl het best druk was in de garage. Mannen bedankt!

Zeer vriendelijk, correct,duidelijk, Komt afspraken na.

Staan altijd voor je klaar

Top zaak

Uitstekend!

Goede en snelle service en vriendelijke medewerkers.

Altijd prima service voor de apk en beurten

Fijne garage! Ik breng onze auto's altijd hier heen. Leuk contact met de eigenaar en monteurs, altijd netjes op tijd klaar en krijg bericht wanneer het allemaal gereed is.

Goede service en erg mooi autootje.

Goede service en erg mooi autootje.

Snel, vriendelijk en betaalbaar.

Altijd vriendelijk personeel, en de kosten vallen mij altijd mee. Niet voor niets gaat mijn familie naar Borgdorff Auto's.

reparatie

很好

Top ervaring

Uitstekend geholpen.

Altijd vriendelijk

Er word goed naar je geluisterd en erg behulpzaam

Superservice als altijd

Perfecte plek om een 'nieuwe' occasion te kopen of om je auto in onderhoud te hebben. Zeer goede service!

uitstekende service

Hier al jaren klant en het blijft me verbazen hoe goed en snel je geholpen wordt. Top mensen en een super garage die altijd kwaliteit leveren.

Molenstraat 71 2681BN Monster

174280 418