Fijn behulpzaam bedrijf

Fijn in 1 dag aanhanger rijbewijs gehaald

Erg fijn!

Fijne lessen met aanhanger gehad. En geslaagd!

Uitstekende rijschool, waar je op een hele goede manier auto leert rijden!

Fijne manier van rijles met de RIS methode, waarin je alles in goede stappen leert. En instructeurs die je op een goede manier begeleiden.

Goed rijles

Gezellig geven goede instructies en waar vragen waren gaven ze goed antwoord op en waar foutje was werd goed op geoefend waar door ik er geen foute in maakte

Goed les voor aanhanger rijbewijs gehad, goed resultaat.

Goed les gehad voor aanhanger rijbewijs, goed resultaat!

Goed leren rijden in een half jaar tijd

Gewoon prettig

Fijn!

Ik vond de rijlessen erg fijn, ik vond het leerzaam om met een andere rij instructeur 1,5 uur te rijden zodat je kan laten zien wat je al kent en hoe zij vinden dat je rijd. En ik ben super blij dat ik geslaagd ben!

Gezellig , duidelijk en leerzaam

Voor mijn werk moet ik af en toe met een aanhanger rijden , dus het besluit mijn E achter B-rijbewijs te halen lag voor de hand Dan op zoek naar de juiste rijschool ......die zoektocht eindigde bij rijschool Peter de Klein uit Geffen . Vakkundig , duidelijk en "streng" waar nodig .... "De vraag of mijn versnellingspook los zit ?" zal me altijd bijblijven .

Fijne lessen, veel geleerd.

Na corona begonnen met rijlessen.. Hele fijne rijschool.. Ik kon vrij snel na inschrijving beginnen en kon elke week 2 uur lessen. John was mijn rij instructeur. Hij voelde de situatie precies goed aan, was aardig en wist precies hoe hij mij het beste kon leren rijden. Na 1 keer geslaagd voor mijn examen!

Erg goede rijschool!

Komen afspraken na en zorgen dat je goed geholpen word richting het halen van je rijbewijs.

Vakmensen!

Duidelijke lessen en snelle afhandeling.

Super goed!

De rijlessen waren goed en er werd alles aan gedaan dat ik in 1 keer zou slagen en dat is ook gelukt.

Fijn om mee te werken en alles kun je makkelijk en goed regelen

Ik vond het super om met deze rijschool te werken als ik een verhindering had hielden ze daar netjes rekening mee dat was super fijn en ze legde alles fijn en rustig uit werd nooit boos bleef altijd rustig super fijn en blij met m’n rijbewijs!

Super leuke tijd gehad

Alles word stap voor stap goed uit gelegd volgens het boekje. We hebben in de auto altijd lol samen en lachen samen tijdens het rijlessen. Op het einde veel geoefend op examen training dit was fijn en heeft me ook echt geholpen.

Goeie reischool

Heel rustig en fijn uitgelegd, ook fijn dat je alleen rijd

Vakkundig, grappig maar zeker ook serieus

Vakkundige rijschool weet waar hij over praat. Een grap op zijn tijd maar als het moet zeer serieus. Dat is wat je zoekt bij een autorijschool.

Fijne rijschool

Fijne instructie, alles goed en rustig uitgelegd!

Leuke leerzame lessen

Leerzame en geen saaie lessen!

Goede rijschool, duidelijke en doel gerichte instructie.

Fijne ervaring bij deze autorijschool. Na 2 lessen mijn aanhangwagen rijbewijs gehaald! Fijne duidelijke en examen gerichte instructie.

Zeker een aanrader!!

Fantastisch leuk team om mee te rijlessen! Dankzij deze mannen en vrouwen in 1 keer geslaagd voor mijn aanhangwagen rijbewijs.

Duidelijke instructie, Peter rustig in de omgang

BE rijbewijs gehaald, met de goede instructies tijdens de lessen. Was het examen nog een koud kunstje! Peter bedankt!

Fijne instructeur

Goede en rustige uitleg.

Zonder jullie was het me niet gelukt!

Super, heb heel veel geleerd hier! en heb me rijbewijs gehaald. Zonder jullie was het me niet gelukt, bedankt voor alles!

Hele fijne lessen! Geduldige leraar en relaxed de weg op

Gelest en geslaagd voor mijn aanhanger rijbewijs. Daarvoor had ik nog nooit met een aanhanger gereden, en nu met een van 6 meter met lading… maar met de hele duidelijke en rustige uitleg van Peter kon het niet mis gaan. Gelukkig is hij heel geduldig :D Heel blij dat ik nu met vertrouwen de caravan kan trekken en manoeuvreren. Super bedankt!

Het was een zeer leuke en goede ervaring bij P. De Klein

Dankzij de goede instructies had ik het snel onder de knie. In het begin wat spanning die snel verholpen werd door wat grappen van de instructeur. Een leerzame ervaring!

Heegterstraat 34 5386CP Geffen