Letten goed op tijden dat je kan rijden zijn aardig en behulpzaam top rijschool

Veiligheid voorop!

Heb mijn rijlessen als zeer prettig ervaren. Een goede instructeur met veel geduld die me heeft geleerd veilig auto te rijden en te geloven in mijn eigen kunnen. De app die jullie gebruiken om te plannen en te betalen is ook heel handig! John bedankt!!

Ik vond het goed en fijn les geven

Duidelijke en fijne communicatie.

Ik heb de rijlessen altijd ervaren als prettig. Doordat er goed stapsgewijs via de RIS methode lesgegeven wordt. Daardoor kan je stapsgewijs groeien, en blijft het behapbaar. Verder vond ik de omgang met de rijinstructeur prettig. Als ik vragen had, kon ik altijd terecht bij de rijschool. Deze werden altijd tijdig en duidelijk beantwoord.

Super rustgevende en fijne ervaring!

Ik ben super tevreden over deze rijschool! Ze nemen je erg serieus en willen het beste voorje. Geslaagd in 1 keer!!

Duidelijk en betrouwbaar

Jolanda heeft me alle onderdelen van het veilig en zelfstandig autorijden goed uitgelegd en de communicatie (zowel binnen als buiten de auto) verliep goed.

Fantastisch!

Ik heb een super rij-instructeur gehad, vertelde alles op een kalme en rustige manier. Heel veel gelachen. P. De Klein is een echte aanrader voor rijopleiding. “john erg bedankt voor de leuke opleiding”.

Goede rijschool, geeft fantastisch les

Geven goed les en weten echt goed waarmee ze bezig zijn

Mijn ervaring met Autorijschool de Klein heb ik als enorm aangenaam ervaren!

John heeft me heel fijn geholpen met mijn automaatrijbewijs. Ik vond dat John een hele persoonlijke aanpak heeft op zijn leerlingen. Dat hielp mij zeker in het autorijden en mijn zelfvertrouwen. John heeft zijn tijd genomen voor mij wat erg fijn was. Tijdens het rijden is het kletsen hartstikke gezellig en maak je de grappigste gesprekken. Dat houdt de sfeer ook een beetje levend in de auto. Ik ben erg dankbaar om John als mijn instructeur te mogen hebben. Veel plezier naar degene die met hem gaat rijden!!

goede rijles gehad voor de aanhanger en in 1x geslaagd

goed!

Top rijschool!

Goede lessen, fijne instructeur.

Een fijne ervaring

Fijne rij instructeur legt alles goed en duidelijk uit

Fijne begeleiding

Ik heb een hele fijne ervaring gehad, zeker een aanrader

Goede rijschool met duidelijke uitleg

Duidelijke lessen gehad en waar nodig goede tips

Top rijlessen en duidelijk. Bedankt Jessy

Goede uitleg en flexiebel

Altijd fijne rijlessen. Flexiebel met lesafspraken maken. Overall fijne rijschool!

Super rijschool.

De rijlessen zijn duidelijk en goed. Meer is er in mijn ogen niet nodig.

Goede begeleiding en goede instructeurs

Tijdens de rijlessen word je goed begeleid met goede opmerkingen, waardoor je het rijden met de motor sneller leert en na de les weer wat hebt opgestoken.

Prima rijschool

Fijne rijschool waar ze extra lessen inplannen als dat nodig is.

Fijn en duidelijk

Bij Peter rijlessen gevolgd voor motorrijbewijs A. Peter geeft goede en duidelijke instructies. Ook flexibel met inplannen van lessen.

HELW GOEDE RIJSCHOOL

Hele goeie rijschool Aardige mensen Goeie instructeur. Leert er heel veel

Heel gezellig en veel geleerd!!

Het is een fijne rijschool!

Meer dan goed !!

Ik heb ca. een halfjaar gelden begonnen met Rijlessen, ondertussen (dus na een halfjaar) in 1x geslaagd. John was een uitstekende rij-instructeur, veel gelachen en natuurlijk veel geleerd. Het waren een goede 6 maanden en kijk er zeker goed op terug.

Gezellig en leerzaam

Het was iedere keer leuk om te lessen. Het was leerzaam en iedere keer goed uitgelegd.