Professioneel, vriendelijk en scherp geprijsd.

Alles volgens afspraak en op tijd geregeld tegen een zeer scherpe prijs. Een aanrader.

We werden goed geholpen. Vriendelijk ontvangen

prima geholpen fijne personeel

Vriendelijk, correct en hele goede service.

Gewoon goed

Door de omstandigheden was het erg vreemd. Auto ophalen ging erg kaal. Geen uitleg over de auto. Sleutel werd gegeven, naar de auto gelopen en dat was het. Met onze vorige auto bij hen was het bijna een hele happening. Maar wel erg tevreden met dit bedrijf.

Klantvriendelijk, goede service

Fijn bedrijf

Goed en correct geholpen.

Altijd gezellig, denken goed mee en hebben altijd rijd voor je !

Super goede service

Top!!

Super behulpzaam en meedenkende mensen. Kom er al jaren en ben zeer tevreden, Echt een top garage.

Goeie service en zeer klantvriendelijk

Zeer tevreden over de goeie service, ondanks de tijd waar we inzitten waardoor alles niet meer zo makkelijk gaat, is toch alles super goed en netjes geregeld.

Met de afwikkeling

Netjes

Prettig en volledig volgens afspraak

Prettig en volledig volgens afspraak. Zoals het hoort!

TOP!

Ondanks de lockdown kon ik op zaterdag gewoon langs komen om mijn bolletje in de koplamp te vervangen. Echt super top!

Wederom prima!

Prima contact, denken mee dus goede service!

altijd prima geholpen

Prima service en prma geholpen

UITSTEKEND!

Peter Temme heeft ons ondanks coronatijd fantastisch geholpen; we zijn blij met onze nieuwe 'kerstbal-auto'! karin & luc

Vakkundig en klantvriendelijk

Vakkundig geholpen door Peter Temme.

Corona tijd

Prima gegaan ondanks Corona jammer dat je niet in de showroom mocht kijken . Alles ging op afspraak Anders misschien een hoger cijfer

Nette ontvangst, keurige afwikkeling

Nette ontvangst en keurige afwikkeling

Gewoon goed!

Geen beschadigingen op de velgen en netjes de plakresten van de oude loodjes verwijderd.

Top Service

Ik heb bij jullie een nieuwe Mitsubishi Outlander 2.0 PHEV gekocht. en daar ben ik zeer blij mee!!

Prima!

Robin Schothorst is een topper!

Gewoon goed

Gewoon goed en zakelijk geholpen, geen fratsen. Klantvriendelijkheid staat hier duidelijk hoog in het vaandel.

verwachting is overtroffen

Ik had bij verkoop van mijn auto een paar winterbanden voor mijn andere auto ontvangen die ik op een later tijdstip (winter) zou mogen laten plaatsen. Afgelopen week zijn deze erop gezet en zonder dat hierover gesproken is, zijn ze geplaatst met super nette lichtmetalen velgen ipv zwarte velgen met plastic wieldoppen. Ik had er niet over nagedacht en we hebben er niet over gesproken. Typisch staaltje van meedenken met de klant. Super blij (waren we al hoor ;-)) bedankt Bosch Car service Schagen.

De Fok 3

1742 PC Schagen