Zoals altijd, stabiel goed!

Een keurig netjes eerlijk bedrijf!

Perfect.

Altijd een goed gevoel om daar te komen. Komen afspraken na, deskundig advies, goede monteurs en lekkere koffie.

Enthousiast en kennis van zaken.

Fijn enthousiast bedrijf waar een goede sfeer hangt en afspraken na komt.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Fijne vertrouwenwekkende sfeer, vriendelijke medewerkers

Prettig te woord gestaan, vertrouwenwekkend, niet over de top en te formeel

Zeer vriendelijk en goed geholpen

Bij aankomst werden we met koffie ontvangen en uiteindelijk onze auto met een goed gevoel kunnen inruilen

Hele vriendelijke ontvangst en erg servicegericht.

Proefritje maken laat op de zaterdagmiddag was geen probleem. Binnen 10 minuten stond de auto buiten en hadden wij een lekker bakkie koffie gedronken. Resultaat: Prachtige auto gekocht!

Prima geholpen door verkoper Jurgen.

Mooie auto gekocht bij verkoper Jurgen. Netjes en attent. Auto keurig afgeleverd alleen was de binnenkant niet echt schoongemaakt. Verder prima.

Teleurgesteld.

Na de aanschaf van mijn Volvo v 70 bij Volvo dealer ton van kuyk in Alkmaar.iedereen verteld van mijn positieve ervaringen zowel als bij levering als bij onderhoud,bij deze garage.nu voor mijn zoon op zoek naar een jonge occasion bij Uw bedrijf word ik geconfronteerd met extra kosten van bijna 1000 euro voor garantie en onderhoud.Dus op zoek naar een bedrijf die een all in prijs hanteerd. .

Fijn en netjes geholpen

snel en gemakkelijk

uiteraard werd er iets gevonden voor de APK, alsnog snel en goedkoop geholpen. 1 lampje, en er zat een spijker in de band.

Prima geholpen aan een mooie auto voor een mooie prijs

Zeer prettig geholpen.

prima geholpen

volgende keer iets duidelijker zijn over de wachttijd voor een apk keuring

Ben fantastisch te woord gestaan en geholpen..

Auto is perfect opgeleverd,

Zeer goede service

Begripvol denken mee en zeer klantvriendelijk

Prima auto gekocht

Vanaf eerste moment goede service en goede klantvriendelijkheid. Hier heeft men nog aandacht voor de klant.

mijnheer Robin Schophorst is een topper!

Snel, supersnel en bijzonder adequaat geholpen. En uitermate financieel vriendelijk. Werkelijk prima!

Top bedrijf met top werknemers.

Geweldige service

Super nette service

Altijd een goede ervaring bij bosch car service van kuyk!! Super aardig personeel en vakkundig!

Vlot en goed geholpen

Zie hier voor

hulpvaardig, kundig allround bedrijf, clantgeorienteerd, fijn personeel

net, vakkundig allround bedrijf met dito personeel.

Uiterst tevreden en goed geholpen door Peter Temme. Zelfs in Corona tijd gewoon binnen de beperkingen gewoon goed geholpen. Goed meegedacht toen er een probleem was en boven verwachting netjes en snel opgelost. Ik zou hier zo weer een auto kopen en kan iedereen dit bedrijf aanraden.

Ondanks de Corona een prima service

Deskundig

Vriendelijk, duidelijk, correct

Vriendelijk, duidelijk, en goed geholpen

De Fok 3 1742 PC Schagen