Word altijd goed geholpen of geadviseerd

Heb ca. 3 auto’s in onderhoud bij van kuyk. Robin helpt altijd perfect. Schat de zaken goed in en altijd aardig en werkplaats team deskundig.

Zeer prettige ervaring

Het contact met Jurgen was zeer prettig. Rustige verkoper, dat maak je niet vaak mee. Begrip voor de situatie en duidelijke afspraken die hij ook nakomt. Al met al een zeer prettige ervaring gehad

Snel geholpen en reparatie naar tevredenheid uitgevoerd.

Netjes te woord gestaan en goed geholpen.

gewoon goed

Alles netjes op tijd geregeld

Relaxed en geduldig geholpen

Tijdens kopje koffie de koop gesloten. Zeer gastvrij ontvangen.

Helemaal goed!

Prima geholpen, inruilprijs conform ANWB-koerslijst, uiterst correcte verkoop. Klasse!

Snelle afspraak en goede service

Ik kreeg een melding via de boordcomputer dat aandacht nodig was voor de remvoering. Gebeld, snelle afspraak en goed geregeld.

Zoals je mag verwachten. Top

Goed in service. Ruime showroom zowel binnen als buiten. Voor elke beurs. heeft tijd voor de klant. Levert op de afgesproken tijd.

Alleen maar mooi verkoop praters

Heel vriendelijk bij binnenkomst en je raad het al,beroerde en heel slecht bij afhandeling . Zij vullen gaatjes met mooie praatjes, vervolgens vette rekening voor 15 min “ vakkennis”, hadden ook nog een foute diagnose dus probleem niet over . Advies kijk niet alleen naar de buitenkant . Motor is waar je voor komt . En tip denk van te voren goed na wat je wilt en verkijk je niet op die prachtige showroom .

Goed.

Prettig en correct

Gewoon heel goed.

Altijd een fijn bedrijf om te komen. Vakkundig en vriendelijk personeel.

Wat goooooeeeeeddddd

Goede en snelle service. Na een accu met hoestverschijnselen één telefoontje: Ja komt u maar wij helpen u gelijk aldus geschiedde. Wij zijn er al jaren cliënt met twee Volvo, s en krijgen deze auto, s onberispelijk retour na een onderhoudsbeurt( kapot gaan ze niet he:) oké accu tja

professionele en zeer klantvriendelijke garage

Sinds 1997 ben ik klant bij deze garage en helaas zal ik vanwege verhuizing naar Limburg een andere garage moeten zoeken. Treffend is dat ik zelfs op afstand nog prima geholpen is. De benadering hier is pragmatisch, kostenbewust en met prima uitvoering van ook complexe reparaties met uitstekende nazorg. Altijd wordt er gezocht naar een bevredigende oplossing zowel (kosten)technisch als qua planning en met desgewenst vervangend vervoer. Beslist aan te raden, ongeacht het merk wat u rijdt en zeker het juiste adres voor kwalitatief uitstekende gebruikte auto's. Desnoods, zoals in mijn geval, zoeken ze er een voor je als hij niet in hun assortiment beschikbaar is.

top service

Een goede ontvangst, je wordt netjes geholpen en ze nemen alle tijd voor je. Echt een klant-is-koning-gevoel

Vriendelijk

Vriendelijk, fijn geholpen.

Betreft verkoper; zeer tevreden, verzorgd en komt netjes over! Betreft showroom; zeer netjes en schoon! 1 puntje nog; airco in kantoor ruimten even na laten kijken...voor de verkoper beter uit te houden en kopende partij iets aangenaam bij het afhandelen gegevens! Ik zou zeggen goed bezig !

Vriendelijk en snel geholpen

Vriendelijke mensen, weinig inruil

Vriendelijk geholpen, scherpe prijs. Prachtige giulia gekocht, auto ingeruild, voor mijn gevoel te weinig gekregen. Omdat ik de giulia niet wilde laten lopen, en ook niet met 2 auto's wilde blijven zitten, toch maar gedaan. Tot nu geen spijt. Bedrijf lijkt keurig en zich aan de afspraak te houden. Verder geen minpunten.

Fijne garage met juiste prijs/kwaliteit verhouding

Kom hier al jaren voor de APK, en met plezier!

Goed contact gehad, hopelijk n goede auto gekocht, waar ik nog jaren van hoop te genieten. Alleen blijf ik t vreemd vinden dat met bedragen van €35000. Er geen standaard garantie op zit. Verder zeer tevreden, auto netjes gepoetst en met volle tank afgeleverd .

vakwerk

Goede service en erg vriendelijk geholpen

Goed en vriendelijk geholpen. Goede service verleend. Auto is netjes en goed aan mij over gedragen.

Alles conform afspraak