Snelle service

Gebeld over een probleem met de remmen en kon dezelfde dag nog terecht om het na te kijken en te repareren. Erg fijn! Daarnaast vriendelijke mensen.

Zeer fijne en professionele garage

Goede service en weten wat ze doen voor een goede prijs.

Prettig zakendoen!

Zeer goede service bij aflevering. Prettige communicatie.

Full service tot aan de voordeur!

Autobedrijf Parkstad is een betrouwbare, deskundige garage met vriendelijk personeel.

Goede en eerlijke service

Nette garage met kennis en een eerlijke prijs.

Goede en eerlijke service.

Redelijke prijzen en alleen noodzakelijk onderdelen vervangen.

Goeie service

Verstand van zaken, denkt mee.

Zoals altijd super goed geholpen

Ook zonder afspraak geen probleem

Professioneel met uitstekende service

Ik zocht een nieuwe auto en heb Auto Parkstad een zoekopdracht gegeven. Deze heeft Auto Parkstad perfect ingevuld. Sterker nog: Voor een proefrit kwam Auto Parkstad met de nieuwe auto bij mij thuis. Echt een super service. Ook werd mijn oude auto voor een net bedrag ingeruild. Ik kan dan ook iedereen Auto Parkstad aanbevelen.

Zie onder

Je word goed geholpen,en er word verteld wat nodig is om te maken. Men is eerlijk!

Perfecte afhandeling en snel opgelost.

leuk bedrijf en goed geholpen door Lars.

Ik heb afgelopen week mijn Cayenne gehaald bij Parkstad autobedrijf. Goed geholpen, proefrit gemaakt en bepaalde afspraken gemaakt m.b.t. reservering en ophalen auto. Wat betreft service kan ik nog niks zeggen, maar zal en binnenkort gebruik van maken. Ik zal ze zeker aanbevelen als autobedrijf voor aankoop auto. Groeten, Porsche CayenneS rijder uit Weert

Betrouwbaar zowel aanschaf als onderhoud van een auto

Je wordt nooit teleurgesteld. Bij mijn laatste onderhoud beurt waren ongevraagd zelfs mijn koplampen gepolijst. Top

Wederom bizar snelle service

Spijker in mn band, kon meteen terecht, prop erin en de weg op!

Altijd goede service

Als ik bel voor problemen met de auto, proberen ze altijd ze snel mogelijk een oplossing te vinden. Ga er al jaren met een goed gevoel naartoe. Een eerlijk garage met fijne medewerkers

Nette opgeruimde actieve uitstraling

Het bedrijf oogt prima/opgeruimd bij binnenkomst. Je wordt direct vriendelijk te woord gestaan. Niet opdringerig. Goede vragen, zodat de verkoper weet waarvoor je komt. Opties worden duidelijk uitgelegd en jouw woord wordt gewoon geaccepteerd zonder verdere verkooppraatjes. Kortom, een prettig bedrijf.

Nette, keurig verzorgde garage

Weer een perfect uitgevoerde reparatie. Toppie!

Prima geholpen door vriendelijke en vakkundige mensen.

Prima geholpen door vriendelijke en vakkundige mensen.

ronduit super

Lars Verstraelen heeft alles (maar dan ook werkelijk alles) in het werk gesteld -ondanks tussentijdse "tegenslag", welke geheel buiten zijn macht lag- om de oorspronkelijke toezegging (onder voorbehoud) na te komen. Het is niet mijn gewoonte in om enquetes van bedrijven/leveranciers in te vullen en, als ik het al doe, om me in de sfeer van "uitstekend" uit te spreken. Echter voor deze prestatie maak ik graag een uitzondering.

Lars is een leuke jongen heeft ons heel goed geholpen alles goed uitgelegd zullen wij echt aan andere aanbevelen.

Zeer goed en professioneel.

Zeer goede ervaring. Open en professioneel, goede begeleiding. Gemaakte afspraken worden nagekomen. Geeft vertrouwen.ook voor de toekomst bij problemen, onderhoud etc !

Top bedrijf.

Voor de jaarlijkse keuring gegaan en weer uitstekend geholpen. Hier wordt niet meer en niet minder gemaakt dan dat noodzakelijk is en dat maakt hen zeer betrouwbaar Zijn ook altijd bereid om vrijblijvend advies te geven. Zeer klantvriendelijke en persoonlijke benadering. Jan en Jan zijn 2 top monteurs. Ben al jaren vaste klant en zou adviseren: ”Niet langer zoeken maar Autobedrijf Parkstad gaan bezoeken”.

Snelle service

Xenon lamp kapot, zelfde dag nog besteld en vervangen! Top service, waarvoor dank!

Keurig geholpen

Heerenweg 1