Auto Parkstad levert maatwerk

Ik was op zoek naar een leuke 2e auto. Ik heb mijn wensen en budget doorgegeven en Auto Parkstad heeft aan de hand hiervan de perfecte auto gevonden. Dit is nu de 3e keer dat ik Auto Parkstad hiervoor inschakel en ik kan het iedereen aanbevelen om op deze manier een auto te kopen. Wat een goede service!

Behulpzaam en klantvriendelijk

Neemt de tijd voor zijn klanten, duidelijk in uitleg en advies. Kort samengevat TOP.

Prima!

Prima geholpen, goede service.

Altijd netjes en vakkundig geholpen worden!

Hele fijne mensen die je altijd op een juiste manier helpen of te woord staan met advies.

Fijne garage met duidelijke communicatie naar de klant

Fijne garage met duidelijke communicatie naar de klant

Top service voor een schappelijke prijs!

Nu ca 3 jaar vaste klant, zeer goede service tegen schappelijke prijs. Nooit lang wachten, vriendelijk en kundig personeel!

Komt alle afspraken na. En komen ook nog de bus halen en brengen waar je aan t werk bent. Top

Klantvriendelijk

Fijn om je auto na toe te brengen.

Goede service en vriendelijk personeel

Geweldige autogarage!!

Deze autogarage is echt een aanrader. Vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Ik heb hier 2 auto's in onderhoud en zeer tevreden.

top

top

super

Zoals altijd, top en vriendelijk geholpen; prijs kwaliteitverhouding is prima

Professionele aanpak en afspraak is afspraak.

Zeer goede ondersteuning en advies bij aanschaf nieuwe auto uit Duitsland. Lars heeft alles tot in de puntjes geregeld en de wagen op afgesproken datum opgeleverd. Ophalen, invoer, keuring, montage trekhaak en oplevering waren top en volgens afspraak. Trouwens ook de mensen van de werkplaats zijn top en hulpvaardig. We zijn zeer tevreden over de totale dienstverlening bij AutoParkstad.

super ervaring met dat bedrijf.

kosten laag komen de bedrijf bus halen op werk plek. en terug gebracht op tijd. super service. Bedankt Autoparkstad

Goede service en kwaliteit

Goede service en snel geholpen, een aanrader binnen parkstad.

De verkoper had een prettige uitstraling en kwam eerlijk over

Hij gaf eerlijk antwoord op al mijn vragen en gaf nuttige informatie

Topservice

Perfect tevreden over mijn aankoop en de service van Autobedrijf Parkstad. Erg vriendelijk en vakkundig personeel.

Fijne zaak

Een goede garage om de hoek!

Eerlijk, snel en vriendelijk.

Super snel geholpen en een stuk eerlijk dan de concurrent kwikfit. Een echte aanrader!

Zeer behulpzaam en niet te duur

Stond met pech bedrijf was al gesloten maar kwam mij toch helpen. Dat waardeer ik zeer

Top service , goede uitleg en super vriendelijk personeel

Auto weer perfect gemaakt. Goede service, vriendelijk personeel!

Als bedrijf hoef ik niet van mijn werk plek. De auto of bus wordt opgehaald en zelfs ook nog eens terug gebracht op locatie. Top geregeld AUTO PARKSTAD

Tevreden zoals altijd!

Snel en secuur werden onze winterbanden weer verwisseld naar ieders tevredenheid.

super service

nieuwe wielen besteld voor mijn auto gewoon top service. Mooi zwart lood erop niks van te zien op de zwarte velgen.

Gesteund en geholpen

Geen nummer zoveel te zijn!

Heerenweg 1 6414AC Heerlen