Goeie service

Misschien alleen eerder bellen als de auto klaar is.

Eerste keer auto beurt

Volledig tevreden. Voor mij dichtbij dus ideaal. Aanrader

Snelle en vakkundige afhandeling

Fijne werkplaats

Een fijne werkplaats en vaak mooie auto’s in de showroom.

Vakkundig en vriendelijk personeel

Nu twee keer voor een reparatie bij Autobedrijf Parkstad geweest. Beide keren zeer snel geholpen en de reparaties zijn vakkundig uitgevoerd. Kortom een bedrijf waar service en klantvriendelijkheid nog een begrip is.

Alles snel, goed, zeer vriendelijk en professioneel geregeld.

Alles snel, goed, zeer vriendelijk en professioneel geregeld.

Vakkundig en vriendelijk

Vakkundig en vriendelijk personeel.

Altijd uitstekende service

Jan,... bedankt!!!!

Goede kwaliteit en service!

Flexibele houding, snelle actie en perfect resultaat!

Goede service zoals altijd.

Goede service en altijd vriendelijk en deskundig te woord gestaan.

Top autodealer

Een zeer goede service , betrouwbare autodealer!!! Een woord top!!!!

Leuke auto, snel geregeld!

Een leuke kleine auto gevonden bij autobedrijf Parkstad, die nog niet op de site vermeld stond. Meteen proefgereden en snel tot koop kunnen komen. 2 dagen later al kunnen ophalen. Top en snel geregeld!

Zeer tevreden en blij!

Dankzij Lars ben ik (eindelijk weer) de gelukkige eigenaar van mijn MINICOOPER! De mannen zijn vriendelijk en behulpzaam, geen moeite te veel.

Top bedrijf

Hele goede service en goede vakmensen

Top service!

Ik ging voor een kleine beurt en het vervangen van de voorruit vanwege een barst. Tijdens de beurt zijn de kleine krasjes op de zijkant van mijn auto hersteld! Bedankt! Een hele fijne grage en ga er zeker terug!

klantvriendelijk en een goede service

na jaren klant te zijn met apk en reparaties aan de auto word ik goed geholpen top bedrijf

Superrrrrr

Eerlijk en betrouwbaar vriendelijk personeel top bedrijf echt waar

Weer geweldig geholpen

Snelle en juiste diagnose en reparatie uitgevoerd, bedankt weer mannen.

Top Autobedrijf

Deze week een onverwacht mankement aan de auto even gebeld en ik kon meteen langskomen om te kijken wat het euvel was. Knalpijp viel bijna onder de auto uit en daarom de auto daar gelaten voor reparatie. Gelukkig was hier tijd en ruimte voor en Jan heeft direct het onderdeel besteld. Volgende dag auto alweer gerepareerd!!!!!!!! Als klant voel en weet ik me hier altijd gehoord, gezien en geholpen. Toppers.

zeer net bedrijf

ze hebben alles netjes gedaan zo als afgesproken zeer vriendelijke mensen daar

Prima geholpen bij dit Autobedrijf

Ik heb een occasion gekocht en werd vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Afspraken zijn netjes nagekomen. Alle vragen die tussentijds opkwamen, werden snel beantwoord. Auto is verder prima in orde. De eigenaar is betrouwbaar en stond klaar om je te helpen.

Gewoon een goed garagebedrijf met eerlijke auto's

Prima geholpen en eerlijk advies gekregen. Klantvriendelijk, mooie eerlijke auto''s. Goede inruilprijs. Kortom. Top!

Snelle en goede service

Ik belde en eind van de middag had ik al een nieuwe spiegel.

Zeer tevreden. Je krijgt je auto pas mee als de monteurs tevreden zijn.

Autoparkstad heeft mij geholpen bij het invoeren van mijn auto uit Duitsland. Ze weten wat er moet gebeuren en ontzorgen mij als klant geheel in de proces.

Auto Parkstad levert maatwerk

Ik was op zoek naar een leuke 2e auto. Ik heb mijn wensen en budget doorgegeven en Auto Parkstad heeft aan de hand hiervan de perfecte auto gevonden. Dit is nu de 3e keer dat ik Auto Parkstad hiervoor inschakel en ik kan het iedereen aanbevelen om op deze manier een auto te kopen. Wat een goede service!