Professioneel team

Sinds enkele jaren mijn Nissan Qashqai bij garage Bijlsma in onderhoud. De eigenaar en zijn team zijn vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Hebben passie voor hun vak, en afspraak is afspraak. Een goede prijs- en kwaliteitverhouding.

Uitstekende service en kwaliteit!

Ik ben netjes te woord gestaan en kon op korte termijn een afspraak maken. Uitstekende garage!

Goede Service, correct geholpen.

Altijd ter wille, geen gezeur

Snel, vriendelijk, betaalbaar.

Goede vakmannen.

toppers

Goede en persoonlijke service

Doen wat ze beloven

Denken altijd mee om de zaken zo goed en goedkoop mogelijk op te lossen

Top service!

Kom hier al jaren, goede service en betaalbaar!

Meedenkende mensen. Zeer tevreden.

Zie bovenstaande.

Ouderwetse klantvriendelijke service

Zò ontstaat wederzijds respect en is de garageservice oprimaal! Dat ben IK al 78 jaar gewend BIJ EEN GARAGE. Dit continueert bij garage Bijlsma. COMPLIMENT!!

Prima service!

Goede garage met veel kennis

Ik heb bij deze garage mijn auto gekocht en hij is hier in onderhoud. Afspraken worden netjes nagekomen en ik word altijd goed geholpen.

Super service en betaalbaar

Ik bracht mijn auto omdat de wegenwacht had gezegd dat de dynamo vervangen moest worden. Maar bij deze garage doen ze goed onderzoek en het goede niet. Scheelt me 100en euro's!

Prima en eerlijk

Prima garage en prima geholpen en een eerlijk bedrijf

Klant vriendelijk

Bedroevend

Na een grote beurt loopt een nieuwe snaar er onderweg af(niet goed gemonteerd), en liggen er nog bevstigingsmiddelen onder de motorkap los. Communicatie is ronduit slecht. op klacht via email wordt niet gereageerd. Nooit meer terug naar dit bedrijf.!

Super vaklui. En denken mee.

Super goed geholpen.

Uitstekend!

Ik heb al jaren een uitstekende ervaring met deze garage . Vriendelijk en goede medewerkers die hun vak uitstekend verstaan. Ook de service is meer dan prima. Vanmorgen had ik een zachte band en werd meteen geholpen en als zzp er is dat een fijne bijkomstigheid.

Altijd fijn contact

Al jaren klant. Geen vraag is te veel. Service prima. Altijd goede adviezen en ze denken met je mee.

Prima garage!

Goede en duidelijke afspraken. Fijne service en goede uitleg door Marcel en Wim. Een no-nonsens mentaliteit en laag drempelig. Een goed autobedrijf!

Top garage.

Zie boven

Betrouwbaar

Duidelijke afspraken, betrouwbaar. Geven uitleg waarom iets wel of niet gedaan moet of kan worden gedaan.

Ze denken mee als het langer duurt

uitstekende service

Een betere service vind je nergens in Nederland. Beste prijzen. Mechanische werkplaats 100% aanbevolen.

Super service

Werd dezelfde dag nog geholpen met de reparatie!