Superfijne relakste rijleraar. Dat was Chris in 1991 al! Ook toen goede prijs/kwaliteit. Altijd op tijd en in 1x geslaagd!

Ik vond het fijn om bij Chrit rijles te hebben. Het contact verliep goed en ook de lessen waren heel leerzaam

Ik ben via een vriendinnetje van me bij deze rijschool \"beland\" en tot op de dag van vandaag geen spijt van. Wat een gezellige,grappige, vriendelijke maar vooral goede rij instructeur!

Altijd heel aardig en geduldig en een geweldige instructeur. Verder kritisch/streng (dat is soms ook nodig), maar ook altijd wel in voor een grapje. Hij neemt ook uitgebreid de tijd om je uit te leggen wat je fout hebt gedaan en waarom dat fout is. Deze rijschool is een hele goede keuze.

Ik heb het als zeer prettig ervaren, de lessen zijn zeer leerzaam en de omgang met de instructeur ben ik zeer over te spreken.

Ik ben zeer tevreden met mijn rijinstructeur C.Ramaekers. Hij is professioneel,aardig,geduldig en beleefd.Ik krijg altijd juiste en goede adviesen. Hij besteedt altijd tijd voor de persoonlijke aandacht als dat nodig is. SUPER!!!!

Het is een goede rijschool en een leuke maar ook stenge instructeur. Ik was heel bang om te rijden, dit heeft hij goed gemerkt, waardoor mijn angst weg is gegaan. Mijn hele schoonfamilie heeft rijles bij hem gehad en ik hoorde al veel goede verhalen. Ik ben blij dat ik hem als instructeur heb gehad, en weet niet of ik bij een andere rijschool dezelfde resultaten had gehaald.

Nieuwe Hofstraat 7 6265 AG Sint geertruid