Altijd vriendelijk en accuraat!

top service

Vlotte procedure, klantvriendelijk personeel. Vertrouwen in plaats van wantrouwen.

Gemakkelijk in gebruik en vriendelijk personeel

Een verhuisbus was makkelijk te huren, goedkoper dan bij andere verhuurders, de website was duidelijk en men was telefonisch goed te bereiken.

Superrrrr geholpen van het begin tot aan het einde

Eigenlijk heel simpel, ik bel voor een bakwagen ivm verhuizen, meteen geregeld, ik haal hem op, en daags erna terug gebracht toen ik klaar was. Goede uitleg ivm laadklep bediening top service

Bestelbus gehuurd. Goed contact. Snel geregeld.

Uiterst tevreden!

Altijd een duidelijke communicatie en het bedrijf komt zijn afspraken na.

Alles was goed

Alles was goed

Snel, accuraat en lage kosten

Snel, accuraat en lage kosten. De oplossing vroeg om een creatieve oplossing. Technisch werd dat goed opgelost.

Voor mij is Mertens ideaal omdat ik voor een klus regelmatig een bus nodig heb en die dan ook al vaak de avond er voor op kan halen. Na sluitingstijd weer terug brengen is ook geen probleem bij Mertens.

Kundig bedrijf

Zeer klantvriendelijk en altijd meedenkend!

Goede autorit gehad

Wij hadden voor onze trouwdag de vw kever cabrio gehuurd. Die stond netjes klaar, mede door hen een leuke dag gehad. Alles volgens afspraak.

Als ik binnenkom wordt ik door iedereen zeer beleeft te woord gestaan. Houden zo !

Goed ontvangen en mee denken prima geholpen

Goede service en een fijn bedrijf.

Tot nu al een personenauto en een bakwagen gehuurd. Telkens netjes geregeld en wat mij opvalt is dat alle medewerkers daar met een lach rondlopen. Iedereen ook heel vriendelijk. Goed geregeld!

Prettige mensen en goede service.

Ik heb op korte termijn kunnen huren, dat was heel fijn. Ik werd goed geholpen met vragen en de auto was prima in orde. Enige minpuntje was de factuur. Duurde lang voordat ik hem kreeg en moest er zelf naar vragen. Verbeterpuntje.

super

correct behandeld alles prima

Prima service, prima wagens

Goed geholpen, snelle afhandeling met ophalen. Nette auto

Goede service geen problemen

Locatie ver weg van Nuenen

Altijd nette service en bussen.

Prettige omgang met klanten. Duidelijk en eerlijk geholpen.

Goede uitleg en vriendelijk

Goede service, prima auto en zeer vriendelijk personeel.

Op alle fronten perfect

Personeel is erg kundig en klantvriendelijk. Goede uitleg van het uitgevoerde werk en de gemaakte kosten. Hier kunnen veel autobedrijven een voorbeeld aan nemen! Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Top service!

Superfijn bedrijf, denken altijd met je mee!

Gewoon goed, niets op aan te merken.

Dus voor herhaling vatbaar. Bakwagen gehuurd.

Bolle Akker 13

5761RW Bakel