De ervaring is goed

Af en toe zit het tegen en vallen de kosten hoger uit dan verwacht, het is netjes opgepakt en keurig uitgelegd wat de oorzaak hiervan is. Kom zeker weer etrug

Eerlijke service

Sinds 3 jaar breng ik mijn bestelbus bij Mertens vanaf begin ben ik zeer tevreden met de service en wordt van te voren geïnformeerd met de te doen werkzaamheden kan deze garage ten zeerste aanbevelen aan iedereen mvg Marcel van der ende

Prima service en afwikkeling

Prima ervaring !

TOP SERVICE!

Zie hierboven

Klantvriendelijkheid laat ver te wensen over!

Een verzoek om uitleg over de factuur wordt alsvolgt beantwoord door de receptionist van de afdeling onderhoud: "Ik heb geen tijd om iedere factuur te verantwoorden. Als je ons niet vertrouwt, zoek dan maar een andere garage"' Dat ga ik dus ook doen!

Klantvriendelijkheid laat ver te wensen over!

Een verzoek om uitleg over de factuur wordt alsvolgt beantwoord door de receptionist van de afdeling onderhoud: "Ik heb geen tijd om iedere factuur te verantwoorden. Als je ons niet vertrouwd, zoek dan maar een andere garage"' Dat ga ik dus ook doen!

Alles ging snel en goed.

goed ontvangst en correct geholpen.

Goede service alles snel en effectief afghandeld

Ze denken goed mee met de klant en helpen naar een betaalbare en goede oplossing

Top! Snelle service

Ik ben snel en vriendelijke geholpen.

Auto Mertens staat altijd voor je klaar! Zelfs 's avonds en in het weekend.

Op zaterdag een lekke band? Geen probleem auto Mertens komt deze repareren. Dringend een huur auto nodig? Wordt voor je geregeld. Kortom, mijn ervaring met auto Mertens is goed en kan de garage aan iedereen aan bevelen.

Helemaal fantastisch

Danny Boonen heeft me snel en fantastisch geholpen.

Schade prima gerepareerd

Prima reparatie, de auto is weer als nieuw

Snel en vakkundig geholpen.

Snel en vakkundig geholpen.

Top service!

Snel geholpen, kundig personeel, goede service.

fijne service meedenkend met de klant

fijne service en denken super met de klant mee

Tevreden

Snel en goed geholpen

Voor herhaling vatbaar

Prima service en uitleg!

Gewoon goed

Net bedrijf met vriendelijk personeel en perfecte service. Top

Altijd vriendelijk en accuraat!

top service

Vlotte procedure, klantvriendelijk personeel. Vertrouwen in plaats van wantrouwen.

Bolle Akker 13 5761RW Bakel

0492-340 765