altijd goed

duidelijke communicatie over de werkzaamheden en haal brengservice is perfect.

slechte verhouding

Arrogante bali medewerker die zei dat een beugeltje van de uitlaat lassen pas in september klaar zou kunnen zijn. 85 euro arbeid om het beugeltje te lassen was wel heel erg veel.

Zeer prettig en gemakkelijk

We hadden op het laatste moment een busje nodig om op vakantie te gaan omdat de andere verhuurder op het laatste moment geen bussen meer had. Ons probleem werd aangehoord en snel verholpen door Mertens.

Top! Snelle sevice en betrouwbare partij

Auto Mertens reageert snel en levert volgens afspraak.

Duidelijke omschrijving van werkzaamheden en prijsopgave..auto op tijd klaar.

Super snel geholpen

Airco van mijn auto werkte niet meer 4 dagen voor vertrek op vakantie, tussendoor gevuld sensoren van systeem druk vervangen. Ik kon lekker met een koele auto met airco op vakantie. Super bedankt voor de snelle service!!! Heel tevreden!!!

Fijn geholpen goede service Aanrader om bakwagen te huren als je iets moet verhuizen

super tevreden

Telefonisch afspraak gemaakt, auto gebracht en de volgende dag weer gehaald. Alles volgens afspraak !

Snel de juiste bus geleverd

Snel de juiste bus geleverd

Top kwaliteit en service

Nieuwe polo aangeschaft. Stonden heel veel goede opties om uit te kiezen. Goede uitleg en een top sfeer. Mooie testrit mogen doen en hij was snel klaar om op te halen. Zeker aan te raden!

Goede service en perfect hotel

Het hotel is een fijne optie als jij op de beurs (Parc d'exposition Porte de Versailles) werkt. Prima ontbijt, ruime moderne kamers en vriendelijke personeel. Wij waren heel tevreden.

Goeie service en redelijke prijs

Werd goed geholpen en vond het een redelijke prijs qua huur van een bus.

Super service!!!

fijne bus gehuurd

Fijne bus. Goed personeel. Wel jammer dat de goedkope busjes niet meer te huur waren

Moeilijk probleem, goed verholpen.

Zeer tevreden, altijd vriendelijk en behulpzaam. Klantvriendelijk! Fijn personeel!

top geregeld

kan je goed zaken mee doen.

Zeer goede service

Had online gereserveerd , heb daarna nog gebeld voor de zekerheid , zeer vriendelijke meneer, goede uitleg. De afgesproken dag stond de wagen al klaar. Kortom perfect geregeld.

Prima bus en goed en duidelijk vwb de kosten

Snel en flexibel

Auto Mertens heeft ons snel geholpen en ze dachten met me mee. Ik had op zeer korte termijn een bus nodig voor verhuur en ze stonden direct voor me klaar.

Makkelijk en fijn busjes huren

Wij huren regelmatig een busje voor optredens met de band. Fijne goeie busjes en fijne samenwerking!!

Goede samenwerking met Ries

Een fijne en goede samenwerking met Ries voor de open bedrijven dag :)

Alles was in overleg gedaan, dus de communicatie is heel goed. En goed advies gekregen.

Vriendelijk en snel

Erg snel geholpen, en vriendelijk personeel!

in orde

oke