Super snelle en eerlijke service

Mijn auto kon binnen een dag worden gemaakt, over de kosten was er regelmatig contact en werd ik goed op de hoogte gehouden.

Beste Cora, Wat fijn dat u onze service zo goed hebt ervaren. We wensen u veel veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

mijn ervaring was zeer goed

vriendelijk mensen, niet opdringerig, Ben dan ook zeer tevreden. een aanrader.

Beste Gradus, Bedankt voor deze mooie review! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Er is volgens afspraak en tijd gewerkt

Mijn ervaring is goed.

Beste Hans, Hartelijk dank voor de lovende woorden, we zien u graag bij ons terug! Met vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goede service, Henrieke helpt je altijd super goed bij de broodjes en is zeer nauwkeurig.

Bestelling van 29-06 is super. Henrieke heeft alles super geregeld, is nauwkeurig en flexibel. De broodjes waren lekker, bedankt!

Beste Marianne, Wat leuk dat u onze broodjesshop hebt beoordeeld! Hartelijk dank voor het mooie cijfer. We zien u graag bij ons terug! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Proberen gelijk oplossing te vinden

Terwijl het erg druk was, belde ik met kapotte band. Werd een gaatje gevonden om temaken. Dat is top Zijn altijd vriendelijk en beleefd.

Hartelijk dank voor de lovende woorden. We staan een volgende keer graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goede service van alles, Bij binnenkomst wordt er gelijk iets tegen je gezegd, ze weten dat je er bent. Je kijkt even rond en er komt al gauw een gespecialiseerde werknemer naar je toe om je te vragen of je geholpen wilt worden. Er wordt altijd wel een bakje koffie aangeboden super service. Uiteindelijk al meerdere auto's gekocht bij autobedrijf schouten in Ermelo en nog altijd tevreden over hoe je behandeld wordt in de showroom en in de garage.

Beste Maurits, Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn dat je onze service zo goed hebt ervaren! We wensen je veel veilige kilometers toe! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Keurig nette service

Vakkundig

Hartelijk dank voor dit mooie cijfer, Joyce! We zien u graag bij ons terug! Met vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Garantie op reparatie volledig over genomen van overgang van Mazier naar Schouten.

Beste Mark, Wat een mooi cijfer, hartelijk dank voor de genomen moeite! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

goede service,vriendelijk en vervangend vervoer

goede service en deskundigheid vriendelijke bejegening met aandacht vervangend vervoer goed geregeld

Hartelijk dank voor de mooie woorden! Wij zien u graag bij ons terug! Met vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goed ontvangst, nette service en een goede prijs/kwaliteit.

Als nieuwe klant zijn wij Super geholpen! Fijn autobedrijf met vriendelijk personeel.

Beste Patricia, Wat een mooie review, hartelijk dank! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Fijn en meedenkend personeel

Vlot en deskundig geholpen

Hartelijk dank voor deze mooie review, Ton! We zien u graag bij ons terug! Met vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Ongetwijfeld beste autobedrijf waar ik ooit een occasion kocht.

Ik zocht een autobedrijf waar ik zonder wantrouwen een gebruikte auto kon kopen. Bij autobedrijf Schouten vond ik wat ik zocht. De autoverkoper was top. Hij was niet opdringerig, verstrekte alle gevraagde info en ik voelde mij niet gedwongen om te kopen. Ook de afhandeling van de koop was keurig en een flesje heerlijke wijn gaf mij het idee dat ik als klant werd gewaardeerd.

Bedankt voor de lovende woorden en de mooie beoordeling! We wensen u veel veilige kilometers toe! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Fijne garage

Auto blijft zo in top!staat!

Wat een mooie review, hartelijk dank! We zien u graag bij ons terug! Met vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

vakkundig

goed op de hoogte gehouden. makkelijk om online afspraak te maken.

Beste Marian, Wat leuk om te horen! Bedankt voor dit mooie cijfer. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

heel tevreden

Voor de eerste keer hier met mijn auto, en ben heel vriendelijk en goed te woord gestaan heb op wat vragen heel duidelijk uitleg gekregen top .ik kom zeker terug volgende keer .

Wat fijn dat u onze service en dienstverlening zo goed hebt ervaren. Hartelijk dank voor dit mooie cijfer! We zien u graag bij ons terug! Met vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Top bedrijf , kom zeker terug

Top bedrijf , kom zeker terug

Beste Remco, Bedankt voor uw mooie beoordeling! We zien u graag bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Mijn eerste ervaring met Schouten is prima bevallen. De servicebeurt is correct uitgevoerd, er werd overlegd over nieuwe banden, ik werd meteen gebeld toen ik de auto weer op kon halen en tot mijn verrassing was hij ook nog gewassen. Ik vond het ook fijn dat op de rekening alle kosten apart werden vermeld. Dat gaf me goed inzicht wat er was gedaan.

Beste Esther, Wat een mooie review met toelichting, hartelijk dank! We staan graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Op een vakkundige manier geholpen door het team van auto bedrijf Schouten een goed werkend bedrijf

Beste Gert, Wat fijn dat u onze service zo hebt ervaren. Bedankt voor de mooie woorden! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Alles is top. Maken afspraak, ontvangst, de mensen en de werkzaamheden! Een betrouwbare garage voor een eerlijke prijs!

Wat een mooie review, hartelijk dank! We zien u graag bij ons terug! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Zeer goed geholpen

Mooi / net bedrijf ,vriedelijk personeel De auto is super netjes afgeleverd door ardjan we komen zeker nog een keer terug

Beste Ferrie, Wat fijn dat u ons zo hebt ervaren! Bedankt voor de lovende woorden. Met vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

goede Dienstverlening

Beste Edwin, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. We zien u graag bij ons terug! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Klantgericht, onderhandelingsbereid, zoeken naar werkbare oplossingen

Staan open voor voorstellen die voor beide partijen acceptabel is. Professioneel, netjes zakelijk ingericht bedrijf, goed opgeleide verkopers. Klantgericht.

Beste Walter, Wat een mooie review! Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. Met vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goede ervaring

Vriendelijk en service gericht aandacht voor vragen en uitleg prima!

Beste Greet, Bedankt voor de lovende woorden. We zien u graag bij ons terug! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Dit was de eerste keer met de auto het voelde al gelijk prettig en goed

Mijn ervaring hoe jullie met auto en klanten omgaat voelde heel prettig en ik ervaarde dat ook zo werd ik gebeld en de afspraak gemaakt wat er werd gedaan en werd keurig afgeleverd en de auto ook nog schoon Perfect. Volgende keer weer bij jullie.

Beste Cees, Hartelijk dank voor deze mooie woorden! We zien u graag de volgende keer weer terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Je bent hier geen nummer!

Gehele bedrijf heeft een betrouwbare uitstraling. Georganiseerd, schoon en gastvrij.

Beste Piet, Wauw, wat een mooi compliment! Erg leuk om te lezen, hartelijk dank hiervoor. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Lokhorstweg 3

3851 SE Ermelo