Altijd vriendelijk en behulpzaam, geen lange wachttijden

Bij Schouten mérk je dat men erop gericht om vriendelijk en behulpzaam te werk te gaan. Afspraken worden altijd nagekomen, netjes teruggebeld, duidelijke communicatie. Verder korte wachttijden waardoor je snel terecht kan.

Beste Ruben, Wat fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring hebt met ons bedrijf! Klantvriendelijkheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel. Dank voor deze mooie review! We staan in de toekomst graag weer voor u klaar! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Betrouwbare garage

Prettig geholpen en verstand van zaken.

Beste Juliëtte, Wat een mooie review, dank voor de genomen moeite! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

zeer behulpzaam en oplossingsgericht

Er was een groot technisch probleem en met behulp derden is het probleem nog vrij snel opgelost!! Het gebruik van een leenauto zou misschien met minder kosten kunnen bijv. alleen de brandstof.

Beste Bas, Wat goed om te lezen dat u onze service en dienstverlening zo goed hebt ervaren. Dank dat u meedenkt in eventuele verbeteringen. We staan in de toekomst graag weer voor u klaar! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

top bedrijf en flexibel gericht op service

zie hier boven

Beste Bas, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer! We zien u graag bij ons terug! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goed en degelijk

Afspraak is afspraak, werken netjes en bij een onderhoudsbeurt wordt je auto gewassen.

Beste meneer Rijnfrank, Dank voor de lovende woorden! We wensen u veel veilige kilometers en zien u graag bij ons terug. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

goede ervaring

Zoals mijn vader zeer goede ervaringen had heb ik deze nu ook, zoals verwacht.

Beste meneer Van Rossen, Hartelijk dank voor deze mooie review! Wat fijn dat u evenals uw vader goede ervaringen hebt met ons bedrijf. We staan in de toekomst graag weer voor u klaar! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Prima service en klantvriendelijk zowel in de showroom als bij de receptie. Ondanks de auto regelmatig terug moest voor storingen zijn weer zeer tevreden, komen afspraken na en bellen als er iets niet in orde is en bespreken het met de klant. Zeer prettig bedrijf

Beste Patrick, Wat fijn om te lezen dat u onze service en dienstverlening zo goed hebt ervaren. Hartelijk dank voor het mooie cijfer wat u ons geeft! We wensen u veel veilige kilometers toe! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Zoals altijd weer zeer tevreden.

Wederom perfect van A tot Z

Beste Bert, Hartelijk dank voor deze mooie review! Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Leuk om te lezen dat u het zo ervaart. We zien u graag bij ons terug! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Deskundig en betrouwbaar en betrokken

Goed bedrijf met fijn personeel, en mooie auto’s!

Beste Jan, Wat een mooi compliment! We staan in de toekomst graag weer voor u klaar! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Alles volgens verwachting

Prima behandeling. Auto tiptop afgeleverd.

Beste meneer Duijst, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We wensen u veel veilige kilometers toe! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Simpelweg super

Vriendelijk en met alle geduld van de wereld geholpen. Proefrit maken was geen enkel probleem. De afhandeling na aanschaf van de auto was uitstekend.

Beste Jan, Wat fijn dat u de aankoop en aflevering van de auto zo goed hebt ervaren. We wensen u veel plezier met uw aankoop en zien u graag bij ons terug! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Altijd goed!

Ze doen wat ze zeggen voor een redelijke prijs

Beste Jacolien, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer! We wensen u veel veilige kilometers. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goede service!

Goede ervaringen met het bedrijf en de medewerkers.

Beste Aart Jan, Hartelijk dank voor deze mooie review! We zien u graag bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Pima zaak!

Vorige week hier een auto gekocht. Correcte verkoper en een prettig gevoel bij deze aankoop. Aanbevelingswaardig.

Beste Wim, Wat fijn dat u de aankoop van uw auto zo goed hebt ervaren! We wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u in de toekomst graag terug te zien! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Zeer professioneel en kundig

Aardige cordate mensen met kennis van zaken.

Beste Johan, Wat een mooie review, bedankt! We wensen u veel veilige kilometers. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Top bedrijf

Komen afspraken na en bellen als er iets niet in orde is en bespreken het eerst met de klant geen onverwachte kosten

Beste Christiaan, Hartelijk dank voor de genomen moeite voor het schrijven van een review over ons bedrijf. Wat een mooi cijfer geeft u ons! We staan in de toekomst graag weer voor u klaar! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Kwaliteit, degelijkheid en betrouwbaarheid. Zorgvuldige communicatie.

Ik kan erop vertrouwen dat onze auto's goed worden onderhouden zonder dat er meer wordt gedaan dan nodig is. De mensen bij de receptie zijn vriendelijk. Er wordt van tevoren gecommuniceerd over wat er gedaan moet worden en wat het gaat kosten.

Beste Oscar, Wat fijn dat u onze service en dienstverlening zo goed hebt ervaren. Hartelijk dank voor dit mooie cijfer! We zien u graag bij ons terug! Met vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Vriendelijke en zeer behulpzaam

Auto onderhoud profi en meedenken in oplossingen.

Beste Peter, Bedankt voor dit mooie cijfer! We denken in de toekomst graag weer met u mee. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Mijn auto is op mijn verzoek thuis opgehaald en na kleine beurt en keuring weer thuis afgeleverd. Enkele constateringen en goede ad- viezen werden telefonisch met mij vooraf besproken. De vooraf ge-schatte kosten bleken op nota beduidend lager.

Beste Matthijs, Hartelijk dank voor deze mooie review! Fijn dat u onze service zo goed hebt ervaren. We zien u graag bij ons terug! Met vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Tevreden

Beste Erwin, Bedankt voor dit mooie cijfer! Fijn dat u tevreden over ons bent. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Super snelle en eerlijke service

Mijn auto kon binnen een dag worden gemaakt, over de kosten was er regelmatig contact en werd ik goed op de hoogte gehouden.

Beste Cora, Wat fijn dat u onze service zo goed hebt ervaren. We wensen u veel veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

mijn ervaring was zeer goed

vriendelijk mensen, niet opdringerig, Ben dan ook zeer tevreden. een aanrader.

Beste Gradus, Bedankt voor deze mooie review! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Er is volgens afspraak en tijd gewerkt

Mijn ervaring is goed.

Beste Hans, Hartelijk dank voor de lovende woorden, we zien u graag bij ons terug! Met vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goede service, Henrieke helpt je altijd super goed bij de broodjes en is zeer nauwkeurig.

Bestelling van 29-06 is super. Henrieke heeft alles super geregeld, is nauwkeurig en flexibel. De broodjes waren lekker, bedankt!

Beste Marianne, Wat leuk dat u onze broodjesshop hebt beoordeeld! Hartelijk dank voor het mooie cijfer. We zien u graag bij ons terug! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Proberen gelijk oplossing te vinden

Terwijl het erg druk was, belde ik met kapotte band. Werd een gaatje gevonden om temaken. Dat is top Zijn altijd vriendelijk en beleefd.

Hartelijk dank voor de lovende woorden. We staan een volgende keer graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Lokhorstweg 3 3851 SE Ermelo