Goede service en snel geholpen.

De auto ging kapot. Dus dit kon niet ingepland worden. Na drie dagen was de auto klaar en de dag dat we echt niet zonder auto konden is er een leenauto geregeld. Ook heel vriendelijk personeel.

Beste meneer Griffioen, Dank voor genomen moeite om ons te beoordelen. Fijn dat we samen tot een goede oplossing zijn gekomen! We staan in de toekomst graag weer voor u klaar. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Klasse!!

Werd goed ontvangen,en perfect geholpen.Alles ziet er perfect uit,en super schoon.Wachtruimte met gratis uitstekende koffie. Personeel zeer correct.Prijsopgaaf viel uiteindelijk €75,00 lager uit ,meestal vinden ze nog iets en wordt het altijd duurder.Ik kom een volgende keer graag terug in deze garage.

Wat leuk om te lezen dat u onze service en dienstverlening zo goed hebt ervaren, Harry! Bedankt voor het mooie cijfer. Kom gerust nog eens langs voor een kopje koffie! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Betrouwbaar, vakmensen, uitstekende service

Afspraak maken is vlot geregeld, er staat altijd een gratis e bike voor me klaar en de lijnen zijn kort dwz men belt altijd netjes om eventuele kosten te overleggen en afspraken worden keurig nagekomen.

Beste Stephan, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Wat fijn dat u onze service en dienstverlening zo goed hebt ervaren. We zien u graag bij ons terug. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Ik kon snel terecht en goede service en heldere uitleg

prima garage

Dank voor deze mooie review, meneer Aerts! We zien u graag bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Je kunt nooit alles voorkomen, maar je kunt wel alles netjes oplossen.

Auto (Mercedes GLC 250) was ondanks auto rijklaar maken en enkele bijgewerkte gebruikers sporen niet vrij van mankementen die ik bij thuiskomst ontdekte (krukas sensor stuk en defecte raam module). Onder garantie zijn beide zaken vakkundig vervangen. Daarbij zijn we zeer netjes te woord gestaan door Marnix, het verkoop en het garage team. Inmiddels 10.000 probleemloze km’s verder durf ik deze occasion dealer gerust bij iedereen aan te bevelen.

Beste Erik, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, ondanks dat er het één en ander mankeerde aan de auto. We zijn blij het met u samen opgelost te hebben. We wensen u nog veel veilige kilometers en rijplezier toe! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Vlot en flexibel

Bij de vervanging van een beschadigde portier heb ik een prima samenwerking ervaren.

Beste Jowan, Wat leuk om te lezen dat u onze service en dienstverlening zo goed hebt ervaren. We staan in de toekomst graag weer voor u klaar! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Professioneel en meedenkend

Prettig contact, goed advies. Auto netjes gewassen na een onderhoudsbeurt. :)

Dank voor deze mooie beoordeling, Remco! We staan in de toekomst graag weer voor je klaar. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Alles goed, ontvangst informatie inruil koop/verkoopprijs afwikking.

Prettig ontvangst, duidelijke juiste info en goede deal verkoop inkoop inruil. Geen gehaast menseljjke aandacht, eerlijk.

Wat een mooie review! Hartelijk dank voor de genomen moeite, Peter! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Vakkundig bedrijf met goede klantenservice!

Beste Jan, Dank voor dit mooie cijfer! We doen er alles aan om onze klanten een goed gevoel te geven, leuk om te lezen dat u dat ook zo hebt ervaren! We staan in de toekomst graag weer voor u klaar. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Vriendelijke medewerkers en zeer goede service

Erg goed geholpen door Mike. Een eerlijk en betrouwbaar bedrijf met zeer goede service.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, Sem! Fijn dat je onze service zo goed hebt ervaren. We zien je graag bij ons terug! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Zeer klantvriendelijk met goede service

Ik kan altijd even terecht met kleine vragen.

Beste Marja, Dank voor dit mooie cijfer! Zo staan wij graag voor onze klanten klaar. We zien u graag bij ons terug. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Weer uitstekend geholpen

Fijn dat u onze service weer zo goed hebt ervaren, Herbert! We zijn blij u al zolang van dienst te kunnen zijn. Tot ziens! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Super snel geholpen

Goed.

Beste Karin, Wat een mooie review, dank voor de genomen moeite! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Klantvriendelijk

Prettige behandeling, goede prijs.

Dank voor dit mooie cijfer, Lien! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goed bedrijf met goede service

N.a.v. een ad hoc probleem (snelweg) naar Schouten kunnen rijden voor hulp. Ondanks de drukte hebben ze ons toch geholpen. Kreeg ook een leenauto mee tegen schappelijke kosten.

Beste meneer Otto, Dank voor dit mooie cijfer! Fijn dat u onze service en dienstverlening zo goed hebt ervaren. We zien u graag bij ons terug! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Alles klopte werkelijk prima

Werd heel fijn geholpen door Dinie Vliek toen ik de auto bracht en ook toen ik de auto weer op kon halen. Auto nog gewassen ook. Ja alles ok en zeer tevreden.

Beste Henk, Bedankt voor deze mooie review! Fijn dat u onze service en dienstverlening zo goed hebt ervaren. We zien u graag bij ons terug! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Top bedrijf !

Op 22 sept jl een mooie Toyota Corolla gekocht bij Autobedrijf Schouten uit Ermelo. Volgens afspraak stond de auto op datum en tijd klaar,afgetankt en wel. Met verkoper Thomas Bakker waren duidelijke afspraken gemaakt omtrent geleverde service en garantie. Fijn bedrijf, aanrader.

Dank voor dit mooie cijfer meneer Bolduan! Leuk om te lezen dat u de aankoop van uw Toyota Corolla zo goed hebt ervaren. We wensen u veel rijplezier toe! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Vriendelijke en professionele behandeling

Ben netjes gebeld over extra werkzaamheden die zouden moeten gebeuren. Zo kom je niet achteraf voor onaangename verrassingen

Beste Marianne, Wat leuk om te lezen dat u onze service en dienstverlening zo goed hebt ervaren. We staan in de toekomst graag weer voor u klaar! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

zeer tevreden

goede uitleg van de rekening en van de noodzakelijke werkzaamheden.

Beste Sieby, Dank voor dit mooie cijfer! We zien u graag bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Altijd vriendelijk en behulpzaam, geen lange wachttijden

Bij Schouten mérk je dat men erop gericht om vriendelijk en behulpzaam te werk te gaan. Afspraken worden altijd nagekomen, netjes teruggebeld, duidelijke communicatie. Verder korte wachttijden waardoor je snel terecht kan.

Beste Ruben, Wat fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring hebt met ons bedrijf! Klantvriendelijkheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel. Dank voor deze mooie review! We staan in de toekomst graag weer voor u klaar! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Betrouwbare garage

Prettig geholpen en verstand van zaken.

Beste Juliëtte, Wat een mooie review, dank voor de genomen moeite! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

zeer behulpzaam en oplossingsgericht

Er was een groot technisch probleem en met behulp derden is het probleem nog vrij snel opgelost!! Het gebruik van een leenauto zou misschien met minder kosten kunnen bijv. alleen de brandstof.

Beste Bas, Wat goed om te lezen dat u onze service en dienstverlening zo goed hebt ervaren. Dank dat u meedenkt in eventuele verbeteringen. We staan in de toekomst graag weer voor u klaar! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

top bedrijf en flexibel gericht op service

zie hier boven

Beste Bas, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer! We zien u graag bij ons terug! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goed en degelijk

Afspraak is afspraak, werken netjes en bij een onderhoudsbeurt wordt je auto gewassen.

Beste meneer Rijnfrank, Dank voor de lovende woorden! We wensen u veel veilige kilometers en zien u graag bij ons terug. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

goede ervaring

Zoals mijn vader zeer goede ervaringen had heb ik deze nu ook, zoals verwacht.

Beste meneer Van Rossen, Hartelijk dank voor deze mooie review! Wat fijn dat u evenals uw vader goede ervaringen hebt met ons bedrijf. We staan in de toekomst graag weer voor u klaar! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten