Terug van even weggeweest

Een nieuwe auto elders moeste wij ook elders naar de garage, terwijl wij al jarenlang bij Schouten zitten. Prima leek dit, dichterbij huis, merkdealer. Toen er een defect bleek te zijn kwamen we achter het verschil. Alle vanzelfsprekendheid vanuit onze ervaring bij Schouten, bleek luxe te zijn. Bij een grote beurt weer fijn terug naar Schouten.

Beste mevrouw Van Dijk, Wat een mooi compliment voor onze werkplaats, hier zijn we erg blij mee. En we zijn natuurlijk heel blij dat u weer bij ons terug gekomen bent. We zien u graag de volgende keer weer! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Top garage.

Ik ben zéér tevreden over mijn aankoop van mijn auto. Verkoper Willem heeft ons in goede banen geleid met in en verkoop van de auto. 1 week later konden we de nieuwe auto ophalen, en alles is naar tevredenheid verlopen. Ik raad de firma Schouten U AAN. Met vriendelijke groet. Leo.

Beste Leo, Wat een prachtige waardering voor ons bedrijf en onze verkoper Willem, hartelijk dank hiervoor. We wensen u heel veel plezier toe met uw nieuwe auto. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Aankoop auto prima begeleid

Bij binnenkomst werd ik vriendelijk te woord gestaan. Voelde goed. Na proefrit auto gekocht. Werd prima geholpen. Geen opdringerig gedoe. Heb een goed gevoel bij dit bedrijf. Kan ik iedereen aanbevelen.

Beste Ed, Wat fijn om te lezen dat onze manier van verkopen u zo goed is bevallen. We wensen u veel veilige kilometers toe! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Ja hoor

Prima service en meedenken vanuit de werkplaats

Beste Thijs, Hartelijk dank voor deze prachtige waardering voor onze medewerkers van de werkplaats. We zijn blij dat we u van dienst konden zijn. Graag tot de volgende keer! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Super geholpen en duidelijke communicatie

Beste meneer Tuinstra, Wat fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen. Helemaal vanuit Groningen voor onderhoud naar Ermelo, dat waarderen we enorm! We zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Betrouwbaar

Gewoon een meer dan prima autobedrijf!

Beste Hendry, Dank voor deze mooie woorden! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Zeer goed.

Zoals altijd een goede en vriendelijke samenwerking. Klant staat voorop.

Beste Eelke, Hartelijk dank voor deze prachtige waardering. Het is fijn om zaken met u te doen. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Eerlijk en oprecht autobedrijf

Een jaar geleden een mazda mx5 nc roadster hier aangeschaft. Toen al perfect geholpen en keurig afgeleverd. Tussendoor onderweg met een kapotte accu gestaan en dit werd ook weer netjes verholpen. Nu moest de mx5 een beurt hebben en gekeurd worden, en heb ondanks dat ik helemaal uit Terneuzen kom toch de keuze gemaakt naar Ermelo te rijden. Dit zegt meer dan genoeg over hoe tevreden ik ben over de service en de kennis bij autobedrijf Schouten.

Beste Ron, Dit is misschien wel het grootste compliment wat we kunnen krijgen. Helemaal uit Terneuzen voor onderhoud naar Ermelo. We vinden dit echt heel speciaal en dat waarderen we enorm! We zien u graag de volgende keer weer terug en natuurlijk staat de koffie voor u klaar. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goede service en zeer professionele team

Het voelde voor mij een zeer veilige plek, bedankt voor jullie inzet en top service!

Beste Savas, Wat een prachtig compliment, hartelijk dank hiervoor! We zien u graag een volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

In z'n totaliteit zeer tevreden.

Na eerst bij verscheidene auto bedrijven langs geweest te zijn,hebben we toch gekozen voor auto bedrijf Schouten te Ermelo.Na een proefrit en een goed gesprek met de verkoper hebben we met volle tevredenheid tot koop besloten.We waren blij verrast toen we de auto na een week op konden halen dat de benzine tank vol was.Prima service.

Beste Eddy, Wat een leuke review heeft u geschreven. We zijn heel blij dat u bij Autobedrijf Schouten bent uitgekomen en dat u ons het vertrouwen heeft gegeven om een nieuwe auto te kopen. We wensen u heel veel veilige kilometers toe en we zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Altijd prima auto’s en nette, goede service en verkoop

Schouten heeft mijn tweede auto ook geleverd. Prima service, altijd precies de heide uitvoeringen en verkopers zonder gladde praatjes. Netjes, niet opdringerig en garantie goed op orde. Aan te raden!

Beste Wouter, Wat leuk dat u voor 2e keer een auto bij ons hebt aangeschaft. Hartelijk dank voor het in ons gestelde vertrouwen en we wensen u veel veilige kilometers toe! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Gewoon een goed bedrijf!

Netjes en correct. En mooie auto’s!

Beste meneer Dijkstra, Hartelijk dank voor deze prachtige review en waardering! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

top bedrijf

denken mee met de klant komen met goede oplossingen deskundig personeel

Beste meneer De Kievid, Wat een mooie complimenten aan ons bedrijf en aan ons personeel, hier worden we erg blij van! Hartelijk dank hiervoor en we zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Prima zaak

Ze houden zich aan de afspraken. Wagen stond afgetankt en opgeladen voor ons klaar. Ben zeer tevreden over wat ik bij hen heb gekocjt

Beste Peter, Wat een prachtige review heeft u geschreven, hartelijk dank hiervoor. We wensen u heel veel plezier met uw nieuwe auto. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goede service conform afspraken

Wij hebben onlangs een cabrio gekocht bij Schouten in Ermelo. Zij zijn alle afspraken correct nagekomen. Zij bieden goede volledige service. Tot nu toe rijdt de auto als een zonnetje. Enige punt is de inruilprijs voor de vorige wagen die uiteindelijk naar onze mening wat hoger had kunnen zijn, maar wie wil dat niet?! Al met al een positieve ervaring.

Beste Alexander, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. We zijn blij dat onze service u zo goed is bevallen en dat de auto zo lekker rijdt. We wensen u veel plezier met uw nieuwe auto. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Vriendelijk , correct betaalbaar

Netjes geregeld , mooi vlot weer klaar en afspraken nagekomen

Beste Mariska, Wat een mooie woorden voor ons bedrijf! Hier worden we erg blij van. Hartelijk dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Prima geholpen

Goed en net bedrijf zeker een aanrader

Beste Annie, Hartelijk dank voor deze mooie aanbeveling! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Fijn geholpen

We zijn vriendelijk te woord gestaan, er werd ruim de tijd voor ons genomen. Blij met onze nieuwe auto.

Beste Harma, Hartelijk dank voor deze prachtige waardering! Wat fijn om te lezen dat uw bezoek zo goed is bevallen. We wensen u veel veilige kilometers toe. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Top bedrijf en top verkoper (Roland)

Wat een professioneel bedrijf! Staan voor kwaliteit en service. Speciaal een compliment voor Roland die ons geholpen heeft. Vriendelijk, stipt, sympathiek en reeel. Schouten mag blij zijn met zo’n verkoper.

Beste Albert, Wat een mooie waardering voor ons bedrijf en onze verkoper Roland. We zijn heel erg blij met hem maar om dit te horen van onze klanten maakt ons extra trots, hartelijk dank hiervoor. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Al jaren, heb ik een zeer positieve ervaring

De klant afhandeling ervaar ik als zeer plezierig en betrouwbaar, Ik ben graag bereid om naar Schouten in Ermelo te rijden (een uurtje onderweg), maar met een duidelijke afspraak word je altijd direct geholpen. Service met een Saucijsje zeg ik altijd. Zeer vriendelijke- en kundig personeel.

Beste Theo, Al jaren een trouwe klant en daar zijn we heel erg blij mee, hartelijk dank voor deze leuke review. We zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Prima verzorgd, zowel wij als de “nieuwe” auto

De aflevering van onze “nieuwe” auto verliep minder soepel dan verwacht; de volgens afspraak over te zetten LM wielen bleken een andere wielbout dikte te hebben en dat leverde een fikse vertraging op. Maar wij werden voorzien van koffie en broodjes en uiteindelijk kwam men ook met een prima oplossing voor de wielen. Helemaal uitstekend geregeld dus KLASSE!

Beste Martin, Wat fijn om te lezen dat ondanks deze 'tegenslag' we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. We zijn blij dat we op deze manier met u zaken mochten doen en we zien u graag nog eens bij ons terug. Natuurlijk staat de koffie weer voor u klaar. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

super netjes geholpen en al hun afspraken nagekomen ook met garantie

Een mooie Audi A6 Allroad in Oktober gekocht. Ik heb bewust gewacht om iets te schrijven, IK durf nu wel te schrijven dat ik een goede auto heb gekocht en dat ze alle service zijn na gekomen. toppers Stenny Mol

Beste Stenny Mol, Wat een leuke review heeft u geschreven! We zijn erg blij dat ook na een langere tijd blijkt dat de auto en onze service goed bevalt. We wensen u nog heel veel veilige kilometers toe en mocht u in de buurt zijn, dan staat de koffie altijd klaar. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Leuk bedrijf met goede service.

Leuk bedrijf, eerlijk en netjes, vriendelijke verkopers , 7 jaar geleden een Mini Cooper gekocht en nu weer 1, goede service en doen wat ze beloven, keuze genoeg aan auto's, voor elk wat wils. De prijzen zijn redelijk en de wagens zien er netjes uit.

Beste Erica, We vinden het altijd een groot compliment wanneer onze klanten opnieuw een auto kopen bij ons omdat onze service zo goed bevalt. We waarderen dit enorm en we wensen u met de nieuwe Mini veel veilige kilometers toe. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Bij Schouten een mooie auto gekocht, Alles naar volle tevredenheid De dingen die er waren zijn opgelost of is in meegedacht

Beste Dominic, Hartelijk dank voor deze mooie waardering voor ons bedrijf en onze service. We wensen u veel plezier met uw mooie auto. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

mooi bedrijf, fijn personeel

Prachtig bedrijf , fijne samenwerking. Auto verkoper Arjan is een topper!!

Beste Evert, Wat een mooi compliment voor onze verkoper Arjan, hartelijk dank hiervoor! We wensen u veel plezier met uw nieuwe auto en de koffie staat altijd klaar! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten