Super goed

Vriendelijke en werden heel gauw geholpen.

Dank voor deze mooie beoordeling, Jaap! We zien u graag bij ons terug. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Ik ben zeer te spreken over mijn contact met verkoper Ardjan. Het gehele traject is naar volle tevredenheid gegaan. Heel veel dank! Gr. Evert

Beste Evert, Wat fijn dat u de aankoop van uw auto zo goed hebt ervaren! We wensen u veel rijplezier. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goed en vertrouwd

Als klant overgekomen van Mazier en zeer tevreden hoe het voelt. Heel fijn contact en goed werk van meedenkend personeel.

Beste Jordi, Wat een mooi compliment om te lezen dat u zo tevreden bent over de overgang van Mazier naar ons autobedrijf! Zo staan wij graag voor onze klanten klaar. Vriendelijke groet, Team autobedrijf Schouten

Tevreden!

Transparant over de te verwachten kosten bij onderhoud.

Bedankt voor deze mooie review! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Prima,klantvriendelijk en geduldig

Goede service, juiste bejegening

Hartelijk dank voor deze review. Wat een mooi cijfer, zo staan we graag bekend! We wensen u veel veilige kilometers. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Lossen problemen snel op, indien mogelijk direct.

Topservice

Beste Cees, Dank voor dit mooie cijfer en de lovende woorden. We zien u graag bij ons terug! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Professioneel en vriendelijk

Vriendelijke en professionele benadering. Ze denken met je mee en hebben een snelle service

Bedankt voor deze mooie review, Danielle! Zo staan we graag voor onze klanten klaar. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Prima bedrijf

Zeer klantvriendelijk en betrouwbaar bedrijf

Beste Gert, Dank voor de lovende woorden! We zien u graag bij ons terug. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Betrouwbaar en geen poespas

Voor de derde keer een auto bij Schouten gekocht. Altijd een prettige ervaring. Betrouwbaar, niet opdringerig en helder

Dank voor deze mooie review! We wensen u veel plezier met uw aankoop en staan in de toekomst graag weer voor u klaar. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Vriendelijk ontvangen en goede service

Al jaren klant naar volle tevredenheid

Bedankt voor dit mooie cijfer, Everhard! We hopen op nog vele jaren! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Prettige omgeving om een auto te kopen

Was hier voor de tweede keer om een auto te kopen dus dat zegt wel wat over dit autobedrijf.Wederom weer goed geholpen dit keer door ardjan ,weer een fijne auto gekocht .Op een vrijdag langs geweest voor proefrit en gelijk maar meegenomen .top bedrijf gr.jos

Beste Jos, Wat fijn dat u de aankoop van uw auto zo goed hebt ervaren. Klantvriendelijkheid en klanttevredenheid staan bij ons hoog in het vaandel. We wensen u veel rijplezier en zien u in de toekomst graag bij ons terug! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Altijd oog voor de klant. Goed advies en kennis van zaken. Het vertrouwen is groot als ik mijn auto breng voor onderhoud of reparatie.

Beste Ruud, Wat leuk om te lezen dat u onze service en dienstverlening zo goed hebt ervaren! We zien u graag bij ons terug! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Wat een geweldige beleving om hier klant te zijn!

De service en kwaliteit van een premium merkdealer, met de nuchterheid die we op de Veluwe mogen verwachten. Echt top kwaliteit, van advisering tot aankoop maar zeker ook daarna tijdens de garantie periode.

Beste Martyn, Wat een mooie review, hartelijk dank voor de lovende woorden! We wensen u nog veel veilige kilometers toe. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Vriendelijk en behulpzaam

Dat ik ook voor lucht in de banden en hulp bij de navigator terecht kon buiten afspraken om!

Beste Anje, Dank voor dit mooie cijfer! Zo staan we graag voor onze klanten klaar! We zien u graag bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

TOP-bedrijf!

Bij Autobedrijf Schouten stond een Audi A1 te koop die aan alle eisen voldeed. Ik ben gaan kijken en werd ontzettend goed geholpen door hun. Hele mooi auto en in perfecte staat. Precies zoals omschreven op hun site. Ook de prijs was prima. Door de goede inruilprijs en uitstekende garantievoorwaarden en de perfecte staat waarin de auto verkeerde, uiteindelijk besloten om de auto te kopen voor mijn vrouw. Zij mocht het alleen niet weten. Het moest een verrassing worden. De verkoper, Ardjan, heeft het echt voortreffelijk gedaan. Alles tot in de puntjes geregeld. Tegen mijn vrouw had ik gezegd dat haar auto daarheen moest voor een distributiewissel. Bij aankomst hadden ze een doek over de auto heen gedaan. De verrassing was enorm toen ze te horen kreeg dat wat eronder stond, voor haar was. Echt super geregeld door Ardjan. Ontzettend leuk bedrijf en heel vriendelijk personeel! Bedankt voor de top-service!!

Beste meneer Sellum, Wat leuk dat u de moeite hebt genomen voor het schrijven van deze review! Klanttevredenheid en klantvriendelijkheid staan bij ons hoog in het vaandel, fijn dat u dat ook zo hebt ervaren! We wensen u veel rijplezier toe met de Audi A1 en staan in de toekomst graag weer voor u klaar! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Super zoals altijd

Dank voor dit mooie cijfer, meneer Tuinstra! We wensen u veel veilige kilometers toe! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

worden goed geholpen en zijn altijd bereid om je snel te helpen

goede dienstverlening Goed overleg over de kosten en reperaties

Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor deze mooie review! Zo staan we graag voor onze klanten klaar. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Betrouwbaar vakkundig klantvriendelijk

Betrouwbaar vakkundig klantvriendelijk

Hartelijk dank voor dit mooie cijfer, Arend! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Prima service ontvangen voor garantie van mijn banden

In april hebben wij een mooie Jeep gekocht maar de achterbanden waren niet helemaal in orde. Na APK bleek dit ook het geval maar er is nu prima service gegeven door Schouten. Wij zijn erg tevreden.

Beste Marcel, Fijn dat we samen tot een oplossing zijn gekomen en het probleem verholpen is. We wensen u nog veel rijplezier en veilige kilometers toe met de Jeep! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Erg goed!

Goede ervaringen met deze garage. Komen hun woord na. Netjes te woord gestaan. Kortom een fijne garage, waar de klant zich thuis voelt.

Beste heer/mevrouw Van Beek, Hartelijk dank voor deze mooie review. Zo staan wij graag voor onze klanten klaar! We zien u graag bij ons terug! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Altijd zeer correct, behulpzaam en professioneel!

Zeker aanbevelen voor zowel koop als onderhoud!

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, Arjan! We zijn blij u al zo lang van dienst te kunnen zijn. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Auto gekocht voor scherpe prijs

Mijn nieuwe auto werd in concoursstaat opgeleverd. Heel blij met mijn aankoop en begeleiding.

Wat een mooi cijfer hebt u ons gegeven, meneer Wuestman! Hartelijk dank en we wensen u veel veilige kilometers toe! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

professioneel bedrijf, met oog voor de klant

Ik was altijd klant bij Mazier, maar vanuit een overname door Schouten, bij hen uitgekomen. Ik heb afgelopen vrijdag mijn eerste ervaringen opgedaan en deze zijn heel positief. Ik ben daar heel goed opgevangen en blijf zeker klant!

Beste meneer Van Wee, Hartelijk dank voor deze mooie review! Wat fijn dat u onze service en dienstverlening zo goed hebt ervaren. Nogmaals van harte welkom, we staan graag voor u klaar! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goede service en snel geholpen.

De auto ging kapot. Dus dit kon niet ingepland worden. Na drie dagen was de auto klaar en de dag dat we echt niet zonder auto konden is er een leenauto geregeld. Ook heel vriendelijk personeel.

Beste meneer Griffioen, Dank voor genomen moeite om ons te beoordelen. Fijn dat we samen tot een goede oplossing zijn gekomen! We staan in de toekomst graag weer voor u klaar. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Klasse!!

Werd goed ontvangen,en perfect geholpen.Alles ziet er perfect uit,en super schoon.Wachtruimte met gratis uitstekende koffie. Personeel zeer correct.Prijsopgaaf viel uiteindelijk €75,00 lager uit ,meestal vinden ze nog iets en wordt het altijd duurder.Ik kom een volgende keer graag terug in deze garage.

Wat leuk om te lezen dat u onze service en dienstverlening zo goed hebt ervaren, Harry! Bedankt voor het mooie cijfer. Kom gerust nog eens langs voor een kopje koffie! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten