Een goed gevoel.

Heb altijd nieuwe auto’s gekocht bij een autodealer.Had een vooroordeel over autobedrijven.Maar bij autobedrijf Schouten is dat helemaal weg genomen.Heel goed en professioneel geholpen. Heb een goede deal gemaakt en bij Schouten een auto gekocht.

Beste meneer Hillebrand, Wat leuk om te lezen dat u de aankoop van uw auto bij ons autobedrijf zo goed hebt ervaren! Een prachtig compliment, dank voor de genomen moeite voor het schrijven van deze beoordeling. We wensen u veel rijplezier! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Niets op aan te merken.

Remblokjes vervangen. Kon er op wachten onder genot kop koffie. Keurig op tijd .

Dank voor deze mooie beoordeling, Willem! We staan in de toekomst graag weer voor u klaar en wensen u veel veilige kilometers. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Open van te voren en leveren goed werk

Aan de balie goede uitleg, contact met werkplaats prettig, komen beloften na

Beste Wilma, Wat fijn om te lezen dat u onze service en dienstverlening zo goed hebt ervaren. Zo staan we graag voor onze klanten klaar. We zien u graag bij ons terug! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Zeer klantvriendelijk en deskundig!

Vlot en deskundig gerepareerd, zeer klanvtiendelijke medewerkers(sters)!

Beste Bas, Wat een mooi compliment, hier doen we dagelijks ons best voor! Hartelijk dank en veel veilige kilometers gewenst. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Gewoon no-nonsense bedrijf

Goede afspraken , nette service voor gemiddeld tarief

Dank voor dit mooie cijfer, Siebe! We staan in de toekomst graag weer voor je klaar. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Vertrouwen gewon

Na een auto kopen achter af paar problemen gezien en door mij aangemeld problemen door mnr.schouten gelijk actie genomen en problemen opgelost. Dank jullie.door mij echt 5 steren. Mvg Cahit yalaniz.

Beste Cahit, Hartelijk dank voor de genomen moeite voor het schrijven van deze beoordeling. We zijn blij u van dienst te kunnen zijn geweest en vinden het fijn dat de problemen verholpen zijn. We wensen u nog veel veilige kilometers en zien u graag bij ons terug! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goede en vriendelijke service

Mijn auto ingeruild voor een kleiner exemplaar. Werd vriendelijk ontvangen en er werd goed overleg gepleegd met collega’s om tot een goede deal te komen. Nu een tevreden eigenaar van een auto waar ik nog jaren plezier van ga hebben.

Beste Tania, Wat leuk om te lezen dat u de aankoop van uw auto zo goed hebt ervaren! Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. We wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Relexte samenwerking

Vriendelijke receptie dame , voortijdige diagnose gemeld en goede afhandeling. Rekening wel wat prijzig.

Bedankt voor dit mooie cijfer heer/mevrouw Geerling! We staan in de toekomst graag weer voor u klaar. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Een persoonlijk blik op service

Het gaat niet alleen om de auto, maar ook om om de mens die erin rijdt.

Beste meneer Van der Knaap, Wat leuk om te lezen dat u onze service en dienstverlening zo goed ervaart. We zijn trots u een jarenlange trouwe klant te mogen noemen! Graag tot ziens weer! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Uitstekende service

Is zeker goede service em prima zaken doen. Komen de afspraken goed na.

Hartelijk dank voor deze mooie review, Henk! Zo staan we graag voor onze klanten klaar. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Zoals altijd goede service conform afspraken

Deze keer wel teleurgesteld dat de auto niet even is gewassen, bij een service beurt van bijna 1000 euro mag dat er toch wel bij horen. Pepermuntjes zijn een altijd welkome attentie ;-)

Beste Iwald, Hartelijk dank voor de genomen moeite voor het schrijven van deze beoordeling en dit mooie cijfer, ondanks dat er niet helemaal aan uw verwachting is voldaan. We nemen dit verbeterpunt mee en staan in de toekomst graag weer voor u klaar! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Denkt goed mee met de klant. Had grote beurt gevraagd maar monteur vond kleine beurt voldoende

Dank voor dit mooie cijfer, meneer Van der Salm! We denken graag mee in uw voordeel en staan in de toekomst graag weer voor u klaar. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Zeer fijn geholpen door vakkundig personeel, toppie

Bedankt voor de lovende woorden, Frits! Zo staan we graag de volgende keer weer voor u klaar. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Zoals het hoort vat mij betreft.

Keurig gemeld wat er moet gebeuren. Op tijd gereed en schoongewasssen weer afgeleverd. ( Deze keer zonder pepermuntjes -:)

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. We zien u graag bij ons terug! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

aardige mensen en vakbekwaam!

top

Beste Richard, Dank voor dit mooie compliment. Zo staan we graag voor u klaar! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Efficient en vriendelijk

Altijd keurig op de hoogte geweest van de status vd auto, ook denken ze mee.

Dank voor deze mooie beoordeling, Rene! We wensen u veel veilige kilometers en zien u graag bij ons terug. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Auto voor de eerste x voor de eerste apk keuring bij Schouten gebracht en werd rond 10 uur gebeld wat ze zouden gaan doen en een indicatie gegeven wat het zo'n beetje zou kosten, einde van de middag de auto weer netjes gewassen terug gebracht! prijs indicatie was perfect! Dus ben zeer tevreden over het resultaat en ook van de klantvriendelijkheid die Schouten . Groetjes van Peter Adam

Beste meneer Adam, Wat leuk om te lezen dat u onze service en dienstverlening zo goed hebt ervaren. We staan in de toekomst graag weer voor u klaar! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Ik heb goede ervaringen met de reparaties.

Beste Marco, Dank voor dit mooie cijfer. Zo staan wij graag voor onze klanten klaar! We zien u graag bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Super goed

Vriendelijke en werden heel gauw geholpen.

Dank voor deze mooie beoordeling, Jaap! We zien u graag bij ons terug. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Ik ben zeer te spreken over mijn contact met verkoper Ardjan. Het gehele traject is naar volle tevredenheid gegaan. Heel veel dank! Gr. Evert

Beste Evert, Wat fijn dat u de aankoop van uw auto zo goed hebt ervaren! We wensen u veel rijplezier. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goed en vertrouwd

Als klant overgekomen van Mazier en zeer tevreden hoe het voelt. Heel fijn contact en goed werk van meedenkend personeel.

Beste Jordi, Wat een mooi compliment om te lezen dat u zo tevreden bent over de overgang van Mazier naar ons autobedrijf! Zo staan wij graag voor onze klanten klaar. Vriendelijke groet, Team autobedrijf Schouten

Tevreden!

Transparant over de te verwachten kosten bij onderhoud.

Bedankt voor deze mooie review! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Prima,klantvriendelijk en geduldig

Goede service, juiste bejegening

Hartelijk dank voor deze review. Wat een mooi cijfer, zo staan we graag bekend! We wensen u veel veilige kilometers. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Lossen problemen snel op, indien mogelijk direct.

Topservice

Beste Cees, Dank voor dit mooie cijfer en de lovende woorden. We zien u graag bij ons terug! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.