Zeer prettig zaken doen!

Fijn bedrijf met mooie auto's. We komen zeker terug bij een volgende aankoop. Bedankt, Autobedrijf Schouten!

Beste AM, Vriendelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! We wensen u veel plezier met uw nieuwe auto en zien u graag in de toekomst weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goede service. Kwaliteit hoogstaand.

Doorgaans wordt het onderhoud goed en vlot gedaan. Bij problemen wordt er altijd even tijd gemaakt. En er wordt meegedacht over goede oplossingen. Kortom. Prima en betrouwbare garage.

Beste meneer Weijde, We doen ons uiterste best om onze klanten zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Het is een echte waardering voor onze medewerkers van de werkplaats om dit terug te lezen. Hartelijk dank hiervoor. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Blij met mijn "nieuwe" auto.

Heel goed contact gehad over mijn aankoop met Roland. Proefrit aan huis en meenemen van mijn "oude" auto was prima geregeld. De garantie regelingen kon ik mij goed in vinden, hoop er geen gebruik van te maken. Ben nu een trotse auto bezitster met een aangeschafte auto van Autobedrijf Schouten te Ermelo.

Beste mevrouw De Vries, Wat een prachtige waardering voor onze service en onze verkoper Roland! We wensen u, al trotse auto bezitster, veel veilige kilometers toe! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Super Top !!!

Geen

Beste Jan, Hartelijk dank voor deze mooie woorden! We zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Vakmanschap en begrip

Een hele mooie auto gekocht bij de firma schouten, dik tevreden, een superauto,

Beste Frits, Wat leuk om te lezen dat u zo enthousiast bent over uw nieuwe auto! We wensen u veel veilige kilometers toe. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Een keurig bedrijf voelt goed aan

Ik ben heel correct geholpen en naar tevredenheid ,zelf de koffie was lekker Leuk presentje voor beide gehad

Beste Jan, Hartelijk dank deze mooie waardering! Mocht u in de buurt zijn, de koffie staat altijd klaar! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Fijne mensen goed gevoel

Ben goed geholpen mooie auto’s en blij met de wagen die we hebben gekocht

Beste Wouter, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. We zijn blij dat we u goed konden helpen en we wensen u veel plezier met uw nieuwe auto. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Naast de technische zaken was ook de auto gewassen

Beste Maja, Fijn dat het na enige miscommunicatie weer is opgelost en dat we u naar tevredenheid hebben mogen helpen. We zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Great experience

I did trade my old car with you and everything was smooth. I had nice support from your team member Mike.

• Would you recommend us? Yes

Dear Seckin, Thank you very much for this great review. We wish you all the best with your new car. Best regards, Team Autobedrijf Schouten

nn

Beste meneer Hoeve, Hartelijk dank voor uw review en waardering. Hartelijke groet, Autobedrijf Schouten

Je bent hier nog echt een klant met persoonlijke aandacht. Een prima autobedrijf.

Beste meneer Verberne, We vinden iedere klant belangrijk en dit stralen we graag uit. Om dit zo terug te lezen vinden we echt heel fijn, hartelijk dank hiervoor. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Zeer vriendelijke benadering

Open vriendelijke benadering, alle tijd genomen. Op een fijne manier kunnen onderhandelen. Aflevering prima gedaan. Koffie perfect.

Beste Anneke, Hartelijk dank voor deze mooie woorden. We wensen u veel veilige kilometers toe en mocht u in de buurt zijn, de koffie staat altijd klaar! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Terug van even weggeweest

Een nieuwe auto elders moeste wij ook elders naar de garage, terwijl wij al jarenlang bij Schouten zitten. Prima leek dit, dichterbij huis, merkdealer. Toen er een defect bleek te zijn kwamen we achter het verschil. Alle vanzelfsprekendheid vanuit onze ervaring bij Schouten, bleek luxe te zijn. Bij een grote beurt weer fijn terug naar Schouten.

Beste mevrouw Van Dijk, Wat een mooi compliment voor onze werkplaats, hier zijn we erg blij mee. En we zijn natuurlijk heel blij dat u weer bij ons terug gekomen bent. We zien u graag de volgende keer weer! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Top garage.

Ik ben zéér tevreden over mijn aankoop van mijn auto. Verkoper Willem heeft ons in goede banen geleid met in en verkoop van de auto. 1 week later konden we de nieuwe auto ophalen, en alles is naar tevredenheid verlopen. Ik raad de firma Schouten U AAN. Met vriendelijke groet. Leo.

Beste Leo, Wat een prachtige waardering voor ons bedrijf en onze verkoper Willem, hartelijk dank hiervoor. We wensen u heel veel plezier toe met uw nieuwe auto. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Aankoop auto prima begeleid

Bij binnenkomst werd ik vriendelijk te woord gestaan. Voelde goed. Na proefrit auto gekocht. Werd prima geholpen. Geen opdringerig gedoe. Heb een goed gevoel bij dit bedrijf. Kan ik iedereen aanbevelen.

Beste Ed, Wat fijn om te lezen dat onze manier van verkopen u zo goed is bevallen. We wensen u veel veilige kilometers toe! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Ja hoor

Prima service en meedenken vanuit de werkplaats

Beste Thijs, Hartelijk dank voor deze prachtige waardering voor onze medewerkers van de werkplaats. We zijn blij dat we u van dienst konden zijn. Graag tot de volgende keer! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Super geholpen en duidelijke communicatie

Beste meneer Tuinstra, Wat fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen. Helemaal vanuit Groningen voor onderhoud naar Ermelo, dat waarderen we enorm! We zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Betrouwbaar

Gewoon een meer dan prima autobedrijf!

Beste Hendry, Dank voor deze mooie woorden! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Zeer goed.

Zoals altijd een goede en vriendelijke samenwerking. Klant staat voorop.

Beste Eelke, Hartelijk dank voor deze prachtige waardering. Het is fijn om zaken met u te doen. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Eerlijk en oprecht autobedrijf

Een jaar geleden een mazda mx5 nc roadster hier aangeschaft. Toen al perfect geholpen en keurig afgeleverd. Tussendoor onderweg met een kapotte accu gestaan en dit werd ook weer netjes verholpen. Nu moest de mx5 een beurt hebben en gekeurd worden, en heb ondanks dat ik helemaal uit Terneuzen kom toch de keuze gemaakt naar Ermelo te rijden. Dit zegt meer dan genoeg over hoe tevreden ik ben over de service en de kennis bij autobedrijf Schouten.

Beste Ron, Dit is misschien wel het grootste compliment wat we kunnen krijgen. Helemaal uit Terneuzen voor onderhoud naar Ermelo. We vinden dit echt heel speciaal en dat waarderen we enorm! We zien u graag de volgende keer weer terug en natuurlijk staat de koffie voor u klaar. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goede service en zeer professionele team

Het voelde voor mij een zeer veilige plek, bedankt voor jullie inzet en top service!

Beste Savas, Wat een prachtig compliment, hartelijk dank hiervoor! We zien u graag een volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

In z'n totaliteit zeer tevreden.

Na eerst bij verscheidene auto bedrijven langs geweest te zijn,hebben we toch gekozen voor auto bedrijf Schouten te Ermelo.Na een proefrit en een goed gesprek met de verkoper hebben we met volle tevredenheid tot koop besloten.We waren blij verrast toen we de auto na een week op konden halen dat de benzine tank vol was.Prima service.

Beste Eddy, Wat een leuke review heeft u geschreven. We zijn heel blij dat u bij Autobedrijf Schouten bent uitgekomen en dat u ons het vertrouwen heeft gegeven om een nieuwe auto te kopen. We wensen u heel veel veilige kilometers toe en we zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Altijd prima auto’s en nette, goede service en verkoop

Schouten heeft mijn tweede auto ook geleverd. Prima service, altijd precies de heide uitvoeringen en verkopers zonder gladde praatjes. Netjes, niet opdringerig en garantie goed op orde. Aan te raden!

Beste Wouter, Wat leuk dat u voor 2e keer een auto bij ons hebt aangeschaft. Hartelijk dank voor het in ons gestelde vertrouwen en we wensen u veel veilige kilometers toe! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Gewoon een goed bedrijf!

Netjes en correct. En mooie auto’s!

Beste meneer Dijkstra, Hartelijk dank voor deze prachtige review en waardering! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

top bedrijf

denken mee met de klant komen met goede oplossingen deskundig personeel

Beste meneer De Kievid, Wat een mooie complimenten aan ons bedrijf en aan ons personeel, hier worden we erg blij van! Hartelijk dank hiervoor en we zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten