Prima geholpen eerlijke inruilprijs

Dit is de 2de auto die ik hier koop. Goed geholpen door Ardjan. Komen niet terug op een geboden inruilprijs(mits de auto is als op de foto’s). Transparante afhandeling. Weer een tevreden klant.

Wat een prachtige beoordeling, dank voor de genomen moeite. We wensen u veel veilige kilometers toe! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Top bedrijf

Kunnen snel schakelen en maken afspraken waar.

Dank voor de lovende woorden, Jan!

Altijd deskundige en vriendelijke service

Mijn auto moest voor een reparatie naar de garage omdat de airco kapot was. Na de diagnose werd ik gebeld door de monteur met een update. De oorzaak van het probleem was gevonden en het defecte onderdeel kon dezelfde dag nog worden besteld en vervangen. Wederom perfecte service. Een betrouwbare garage met vriendelijk en kundig personeel.

Wat een mooie review, Marloes! Hartelijk dank voor de lovende woorden. We wensen u veel veilige kilometers toe en staan in de toekomst graag weer voor u klaar. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Uitstekend geholpen

Fijn contact gehad over de mogelijkheden. Prijs en werkzaamheden in verhouding.

Beste Menno, Dank voor de genomen moeite voor het schrijven van een beoordeling en de lovende woorden. We zien u graag bij ons terug! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Klantgericht

Persoonlijk en deskundig

Dank voor deze mooie beoordeling, Willem! We wensen u veel veilige kilometers. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Altijd goede ervaringen mee

Van koop tot en met onderhoud altijd goede ervaring mee.

Beste Ralf, Bedankt voor dit mooie cijfer en de lovende woorden! We staan in de toekomst graag weer voor u klaar. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Zeer prettig een nieuwe auto gekocht.

Prettige en vriendelijke manier om een auto te kopen.

Dank voor deze mooie beoordeling! We zien u graag bij ons terug. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

goede service

wij zijn uitstekend geholpen door Jarnick bij het aankopen van onze nieuwe auto. Er is een goed bedrag gegeven voor onze inruiler. Wij zouden hier zeker terug komen en iedereen aanraden dit ook te doen.

Dank voor deze mooie review, Calvin! Leuk om te lezen dat je de aankoop van je auto zo goed hebt ervaren. Veel veilige kilometers toegewenst! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Prettige vriendelijke koop ervaring

Schouten heeft geen grote of luxe showroom. Maar de gezelligheid en de vriendelijke ervaring is er niet minder om. Het begon al bij de proefrit.. wij waren een uur te vroeg maar dat was geen enkel probleem we maken de auto gelijk klaar voor u. Na de proefrit was de koop snel geloten... ook wat het geen enkel probleem dat we auto een maand later pas wilde ophalen. Tijdens het ophalen van de auto was de verkoper verhinderd maar een collega van hem stond klaar om ons te helpen met de afwikkeling en de sleuteloverdracht ;-) Prima service!

Beste Vincent, Wat leuk dat u de moeite hebt genomen om een uitgebreide review te schrijven. Dank voor de lovende woorden, zo staan we graag voor onze klanten klaar! Veel rijplezier gewenst met uw nieuwe auto! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Zeer goed geholpen met het uitzoeken van een auto

Goed geholpen door de eigenaar zelf met het uitzoeken van een auto en ze nemen echt de tijd voor je

Beste Jaimy, Wat een mooi cijfer, dank voor de genomen moeite voor het schrijven van een review. We wensen u veel rijplezier! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

netjes

netjes behandeld de tijd genomen voor de klant geen mes op keel verkoop

Dank voor deze mooie review, Ron! We staan in de toekomst graag weer voor u klaar. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goede service en vriendelijk personeel

Vorige week mijn nieuwe auto bij Schouten opgehaald. Vanaf het eerste contactmoment tot en met de aflevering ben ik goed geholpen. Er werd ook meegedacht met het wel of niet inruilen van de oude auto. Je voelt je echt klant en geen nummer. Ik werd zelfs opgehaald op het station omdat ik met de trein moest komen voor de aflevering.

Beste meneer Walraven, Wat leuk om te lezen dat u de aankoop van uw auto zo goed hebt ervaren! We danken u voor het vertrouwen en wensen u veel veilige kilometers. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Duidelijk, snel, kwaliteit en fijn contact.

Dank voor deze mooie beoordeling, Liona! We zien u graag bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

De auto heeft een grote beurt gehad. De kosten vielen mij wel tegen maar die zijn van te voren goed gecommuniceerd.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Jacob! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Vriendelijk en meedenkend

Auto was gestrand in Harderwijk. Netjes opgehaald, snel gerepareerd en weer door. Helemaal prima

Beste Remco, Dank voor de lovende woorden en dit mooie cijfer! Veel veilige kilometers toegewenst! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Ongelukkig, maar zeer tevreden!

Tijdens een proefrit, is helaas onze eigen auto kapot gegaan toen ze deze aan het testen waren om te kijken wat ze voor inruil konden bieden. Nu waren er echter geen signalen dat de auto op dat punt slecht was en daardoor viel het toch wel rauw op ons dak en waren we zeker niet blij. Het was ook nog zaterdag eind van de middag en moesten nog verder op pad. We kregen netjes een huurauto mee met volle tank en ze zouden contact opnemen zodra er meer duidelijk was over onze auto. Het probleem was niet zo snel te vinden/oplossen en ze kwamen des ondanks met een zeer net voorstel om het probleem voor ons op te lossen. Wij hadden nog interesse in de auto en in overleg tot een nette deal kunnen komen met als inruil ook onze kapotte auto. Mike en Gijsbert, bedankt voor de service, wij en ook onze kinderen zijn erg blij met de nieuwe auto.

Beste meneer Steenwijk, Hartelijk dank voor de genomen moeite om ons te beoordelen. We zijn blij te lezen dat u, ondanks de omstandigheden, de aankoop van uw auto zo goed hebt ervaren. Daarnaast willen we u bedanken voor uw geduld en begrip. Veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Snelle reactie na melding pech met band caravan

Snel gereageerd na klappen van pas opgezette band. Vriendelijke monteur en ,s middags nieuwe band opgezet en nieuwe wieldoppen. Deze was in vele stukken overal te vinden op de parkeerplaats. Groet Gerrit

Beste Gerrit, Wat een mooie review! Wat fijn dat u onze service en dienstverlening zo goed hebt ervaren. We staan in de toekomst graag weer voor u klaar. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Prettige te woord gestaan en snelle service

Eerder deze week een cabrio aangeschaft bij Autobedrijf Schouten. Ik had tussen 2 zakeliujke afspraken in niet heel veel tijd voor de aanschaf, hiervoor was alle begrip en medewerking. Deal snel gesloten en met nieuwe auto richting huis gereden. Top!

Beste Martin, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer! We wensen u veel rijplezier met de cabrio en staan in de toekomst graag weer voor u klaar. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Zeer kundig en klantvriendelijk bedrijf!

Super goed geholpen met de aanschaf van onze nieuwe auto.

Beste Adriana, Wat leuk om te lezen dat u de aanschaf van uw auto zo goed hebt ervaren. We wensen u veel rijplezier! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Deskundig en vriendelijk personeel.

Bedankt voor de lovende woorden, Annemarie! We zien u graag bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

goede service

oude auto ingeruild, nieuwe auto netjes afgeleverd. prijs kwaliteit verhouding goed.

Dank voor deze mooie review, Albert! Veel veilige kilometers gewenst! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Tevreden

Onlangs mijn auto gekocht! Zeer tevreden over alle facetten. Vriendelijk, komen afspraken na, nemen de tijd!

Beste mevrouw Dijk, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! We wensen u veel plezier met uw aankoop en zien u graag bij ons terug. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Klantvriendelijk meedenkend vakmanschap

Dank voor de lovende woorden, Ellen! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

prima en flexibel geholpen

onverwacht een storing aan de motor, die dag nog opgelost. De week erna terug voor onderhoud en 1 dag vooraf nog een leen auto geregeld

Dank voor deze mooie beoordeling, Martin! We wensen u veel veilige kilometers toe en zien u graag bij ons terug. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Vriendelijke mensen staan altijd voor je klaar

Bij een vraag geven ze altijd goede raad en proberen ze snel optelossen.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Lokhorstweg 3

3851 SE Ermelo