Een prettig bedrijf om zaken mee te doen. Vriendelijke medewerkers en zeer behulpzaam!

Beste Ingrid, Wat een mooie review voor ons bedrijf en onze medewerkers. Hartelijk dank hiervoor! We wensen u veel veilige kilometers toe! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

A very good experience

I had an excellent experience buying my BMW from Schouten. I found them to be easy to work with, low pressure, honest and fair in negotiations. A reputable dealer and one that I definitely would recommend to others.

Dear Kevin, Thank you very much for this nice review. We hope you enjoy your new car! Sincerely, Team Autobedrijf Schouten

Dit wordt één woord: SUPER !

Een beetje lange review, maar 'k heb geen kortere versie ;-) Geïnteresseerd in een FIAT 500 Abarth 595 Competizione, via Marktplaats gevonden, contact gezocht via de site van SCHOUTEN. Ik wilde een FIAT 500 Twinair inruilen en na mailverkeer heen en weer, tot een goede overeenkomst gekomen. De FIAT 500 Abarth moest via een transporteur van Nederland naar Spanje én de FIAT 500 Twinair moest via dezelfde transporteur van Spanje naar Nederland. Met weer wat mailverkeer werden de FIATS op eenzelfde ochtend "omgeruild". De beide kentekenregistraties moesten "op afstand" geregeld worden. Allemaal OK geregeld door Roland van den Berge. Na aankomst van de FIAT Abarth in Spanje, was de auto exact zoals omschreven op de website van SCHOUTEN, ook de fotopresentatie op de website van SCHOUTEN was "zoals de auto in real was". Kortom: Fantastische deal en een zeer prettige ervaring. Extra pluim voor Roland van den Berge die alles op afstand heeft geregeld en begeleid. Vandaar dus: FIVE star voor deze firma.

Beste Plomp, Wauw, wat een leuke review om te lezen. Hier lopen we graag een stapje harder voor! Ook heel erg bedankt voor de mooie woorden voor onze verkoper Roland. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goed geholpen en goede service

Goed,

Beste meneer Van de Beek, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer! Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Smart apk en grote beurt

Bij de apk waren een aantal onderelen aan vervanging toe. Zelfde dag gerepareerd en vervangen prijs en arbeid uitgevoerd volgens afspraak

Beste Arend, We zijn blij dat we u weer naar tevredenheid hebben mogen helpen. Hartelijk dank voor deze mooie woorden! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goede kwaliteit dienstverlening en prettige service

Na een vriendelijke ontvangst zijn de gemaakte afspraken en werkzaamheden correct en tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Beste Jan, Al jaren een vaste klant en daar zijn we erg blij mee. Fijn dat we u opnieuw naar tevredenheid hebben mogen helpen! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

mijn ervaring met dit bedrijf is prima

Altijd correct aan de telefoon en bereid om tussendoor banden en olie te controleren

Beste mevrouw Sonnenberg, Hartelijk dank voor dit mooie compliment. De deur staat altijd open. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Uitstekend onderhoud en goed overleg over vervangende onderdelen.

Zoals altijd zeer klantvriendelijk en deskundig. Dat begint al bij de receptie en gaat verder bij de werklplaats. In goed overleg wordt ik naast het onderhoud goed geïnformeerd over te vervangen onderdelen. Daarom een verdiende 5 sterren beoordeling!

Beste meneer Bel, Wat een mooie woorden voor onze werkplaats en receptie! Hier zijn we erg blij mee. Hartelijk dank hiervoor en we zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

altijd fijne service

altijd fijne service

Beste Blankenaauw, Hartelijk dank voor deze mooie waardering! Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Fijn bedrijf

Na mijn aankoop 2 maanden geleden de auto een grote beurt laten geven en tevens de motor laten reinigen met de Dynamic Flush Motor Detox behandeling. Dus weer met een schone motor op pad. Helaas leidde dit tot een storing waarvoor ik een beroep moest doen op de Wegenwacht van de ANWB; volgens de wegenwacht waren de parameters niet op nul gezet waardoor het lampje van de motor (zelfdiagnose motor) ging branden. Er was niets aan de hand, maar het lampje deed het ergste vermoeden. Voor de rest een prima bedrijf waar je heel vriendelijk wordt geholpen, zonder opdringerig te zijn.

Beste Arthur, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer en we zijn blij dat u naar tevredenheid hebben mogen helpen. Hopelijk verder geen storingen meer en rijdt u met veel plezier met uw auto! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goed, tevreden en netjes geholpen

Vriendelijke mensen en goed geholpen. Duidelijke uitleg en ruimte voor vragen.

Beste Nick, Hartelijk dank voor deze mooie waardering. We wensen u veel plezier met uw nieuwe auto! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Vriendelijk ontvangen, goeie leenfiets (zelfs elektrisch was mogelijk) en keurig op de hoogte gehouden van extra kosten. Mijn auto prachtig gewassen en gepoetst terug gekregen. Ik ben voortaan vaste klant!

Beste Muriel, We zijn ontzettend blij dat we u als nieuwe klant mochten ontvangen. Fijn dat uw bezoek aan onze werkplaats goed is bevallen en we zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Waar de klant als gast verwelkomt wordt!

Oog voor de emotie die komen bij aankoop van een auto komen kijken. Correct en persoonlijk benadering. Een aanrader!

Beste Alex, Wat een prachtig cijfer heeft u ons gegeven! Leuk om te lezen dat onze service zo goed is bevallen en de koffie staat altijd voor u klaar! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Vandaag onze prachtige Bmw opgehaald.

Keurig en snel is de Bmw afgeleverd en zeer prettig behandeld door Ewoud de Groot. En dat op zijn verjaardag.

Beste Luuk, Hartelijk dank voor dit mooie compliment voor ons bedrijf en onze verkoper Ewoud! We zien u graag de volgende keer weer bij ons terug! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goede service, snel geholpen

Startproblemen, de volgende dag auto weer gemaakt.

Beste mevrouw Van Middendorp, Hartelijk dank voor deze mooie waardering en we zijn blij dat we u zo snel van dienst konden zijn! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Betrouwbaar bedrijf

Ondanks vacantie perikelen toch een snelle en goede afspraak kunnen maken. Heel blij mee.

Beste meneer De Groot, Wat een prachtig compliment! Hartelijk dank hiervoor en zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

We zijn super tevreden

Het was ook fijn dat een collega uit Nunspeet de auto kwam halen en weer terug brengen.

Beste familie Juffer, Wat leuk om terug te lezen dat jullie super tevreden zijn en dat onze service zo goed is bevallen. Graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goed geregeld

Mooie auto gekocht goede service, ijs koud biertje altijd goed!

Beste Rico, Hartelijk dank voor deze leuke review! We wensen u veel plezier met uw nieuwe auto en mocht u weer in de buurt zijn, een koud biertje staat altijd klaar! ;) Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

betrouwbaar

goed geïnformeerd, komen afspraken na en zijn helder in uitleg

Beste Marian, Hartelijk dank voor deze prachtige review! Graag tot de volgende keer! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

X

X

Beste Dick, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer! Hartelijk groet, Team Autobedrijf Schouten

Keurig opgave van de kosten, en weer op tijd klaar om opgehaald te worden

Beste Andre, U beschrijft precies onze manier van werken en het is fijn om terug te lezen dat dit wordt gewaardeerd. We zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Zeer klantvriendelijk, flexibel en service gericht

Beste AJ, Wat leuk om deze review te lezen. Hier doen we hard ons best voor en we zijn hier dan ook erg blij mee! We zien u graag de volgende keer weer bij ons terug. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Zeer ervaren en vakkundig

Wij hebben meerdere keer gebruik van deze bedrijf gemaakt. Ze zijn te vertrouwen en leveren vakkundig werk. Wij raden deze werkplaats voor idere ondernemer aan. Allround Bouw Service BV

Beste Murat, Wat een prachtig compliment voor onze werkplaats. Hier lopen we graag een stapje harder voor, hartelijk dank hiervoor! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Koop BMW cabrio

Na lang zoeken zijn gegaan naar Autobedrijf Schouten was wel een eindje rijden vanuit Sneek maar het was het waard . de verkopen liet je rustig kijken fijne man beslissen over de cabrio konden we rustig doen . Wij kregen een leuke inruil prijs voor onze BMW coupe . Na toch lang na denken gingen we voor de cabrio we hadden er een fijn gevoel bij .Deze garage is voor mij aan aanrader

Beste meneer Besseling, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij het kopen van uw BMW. We wensen u veel veilige kilometers toe. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Professioneel

Afgelopen zaterdag hier een occasion aangekocht. Wij zijn erg vriendelijk en professioneel geholpen.

Beste Rob, Hartelijk dank voor deze mooie waardering voor ons bedrijf, hier zijn we erg blij. We wensen u veel plezier met uw aangekochte occasion. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten