de afspraken die gemaakt worden .worden allemaal perfect nagekomen

Heel fijn geholpen

Onderhoudsbeurt goed uitgevoerd, auto rijdt heel erg goed.

Bedankt voor deze mooie review, Henk! We wensen u veel veilige kilometers toe. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Meedenkende medewerkers.

Omdat ik mijn huissleutels in de auto had laten liggen, moest ik weer teruglopen. Dat is voor mij zwaar, maar hulp was aanwezig in een medewerker die me met de auto naar huis bracht. Dank daarvoor.

Beste Maja, Wat fijn om te lezen dat u onze service en dienstverlening zo goed hebt ervaren. Zo staan wij graag voor onze klanten klaar. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Geweldige ervaring

Fantastische koopervaring bij Autobedrijf Schouten! Deze week heb ik mijn nieuwe auto gekocht bij Autobedrijf Schouten in Ermelo, en ik kan niet anders zeggen dan dat ik ontzettend tevreden ben met de service. Julian, onze verkoper, was niet alleen vriendelijk en behulpzaam, maar ook opvallend getalenteerd in zijn vak. Hij wist precies wat ik zocht en heeft me uitstekend geholpen bij het vinden van de perfecte auto die bij mijn wensen past. De hele ervaring bij Autobedrijf Schouten was professioneel en klantgericht. Van het eerste contact tot het moment van de sleuteloverdracht voelde alles vertrouwd en goed geregeld. Ik ben zeer te spreken over de klantenservice en de persoonlijke benadering. Ik kan iedereen aanraden om naar Autobedrijf Schouten te gaan als je op zoek bent naar een nieuwe of gebruikte auto. Dank je wel, Julian en het team, voor deze plezierige ervaring!

Beste Bryan, Bedankt dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Wat leuk om te lezen dat u de aankoop van uw auto zo goed hebt ervaren. Dank voor de lovende woorden. We wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe en zien u in de toekomst graag bij ons terug! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Beste auto garage

Vriendelijke personelen Vervangen fijne electricefiets En mijn auto is perfect gemaakt Bedankt alle mede werkers van auto garage schouten.

Beste Nedim, Wat fijn dat u onze service zo goed hebt ervaren. Wij staan in de toekomst weer graag voor u klaar. we wensen u nog vele veilige kilometers toe! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goed overleg. Goed werk. Duidelijke factuur.

Beste Maarten, Dank voor dit mooie cijfer! Zo staan we graag voor onze klanten klaar. Veel veilige kilometers gewenst! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

vriendelijke ontvangst en goede service

zie boven., Wel moest ik zelf op 17.00 uur bellen om te vragen of mijn auto gereed was. Dat was inderdaad het geval.

Beste mevrouw De Groot, Bedankt dat u de moeite hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen. Fijn dat u onze service en dienstverlening goed hebt ervaren. We nemen de feedback mee! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Deskundig en professionele allround garage

Mijn Volvo XC60, Saab 9.3 cabrio en Solifer caravan zijn qua onderhoud bij Schouten in goede handen!

Beste meneer Smidts, Wat een mooie review. Zo staan wen graag voor onze klanten klaar. Wij wensen u nog veel rijplezier toe. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Prima te woord gestaan en op tijd geholpen.

Probleem goed verholpen. Keurige behandeling, even telefonisch contact over de kosten. Weinig tijd voor extra's, en ja, niet goedkoop.

Wat een mooie beoordeling, hartelijk dank Ineke! We staan in de toekomst graag weer voor u klaar. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Snelle en uitstekende service

Snelle service en afhandeling van de reparatie.

Beste Wicher, Wat fijn om te lezen dat u onze service en dienstverlening zo goed hebt ervaren. Zo staan we graag voor onze klanten klaar. We zien u graag bij ons terug! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Geweldig netjes snel en correct

Geweldig Goede service Snel aan de kwaad en voor een redelijke prijs

Beste Henk, Bedankt voor uw lovende woorden! We staan in de toekomst weer graag voor u klaar. wij wensen u nog vele veilige kilometers toe! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Prima service van balie tot werkplaats

Altijd goede service, heldere communicatie vooraf over reparaties of vervanging. Zeer Vriendelijke, meedenkende receptie, fijne ruimte om te wachten. Snelle. Service

Beste Ria, Bedank voor uw mooie review!! Zo staan wij graag voor onze klanten klaar wij wensen u nog vele veilige kilometers toe. Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Goed, nauwkeurig en vriendelijk personeel.

APK service en grote beurt gehad, alles goed afgehandeld. Ondertussen duidelijke communicatie om te overleggen over eventuele reparaties. Leenfiets gehad voor een dag.

Wat een mooi cijfer Lisette, Hartelijk dank! Zo staan we graag voor onze klanten klaar. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Kwaliteit is goed, vriendelijkheid niet!

Sommige dames bij de receptie zijn niet het toonbeeld van vriendelijke gastvrijheid, net als in de werkplaats. De kwaliteit van de werkzaamheden is goed. Wel prijzig.

Vriendelijk personeel en ontvangst

Voldaan aan mijn verwachtingen Tevreden over de reparatie

Beste Tonnie, Bedankt voor uw mooie review. Wij wensen u nog vele veilige kilometers toe! Hartelijke groet team Autobedrijf Schouten

Hele goede service

Omdat mijn eigen garage het erg druk had ging ik bij deze garage vragen of ze mij konden helpen. Ik werd heel vriendelijk geholpen en ik kon gelijk bij ze terecht, zelfs met onderdelen die ikzelf gehaald had. Topservice!

Beste Elja, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Zo staan wij graag voor onze klanten klaar! Wij wensen u nog veel rijplezier en vele veilige kilometers toe! Hartelijke groet team Autobedrijf Schouten

zeer tevreden

Zeer tevreden en heel correct geholpen

Zeer tevreden.

Klantvriendelijke ontvangst en duidelijke informatie over de kosten.

Beste Rob, Bedank voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u nog vele veilige kilometers toe! Hartelijke groet team Autobedrijf Schouten

Super ervaring!

Hele goede ervaring met autobedrijf Schouten! De afspraak kon ik gemakkelijk en op korte termijn online inplannen. Ik heb gratis gebruik kunnen maken van een hele fijne elektrische leenfiets, terwijl mijn auto gerepareerd werd. Huurauto's zijn eventueel ook beschikbaar, maar had ik niet nodig. Mijn auto was snel klaar en de prijs leek me schappelijk. Communicatie heel correct en vriendelijk.

Beste Eveline, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u nog vele veilige kilometers en veel rijplezier toe! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Geweldig bedrijf,je komt er graag.

Mijn auto aangeboden voor reparatie,perfect uitgevoerde reparatie,al het personeel van autobedrijf schouten zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Vriendelijke medewerkers en een goede communicatie!

Heel positief!

Beste Corina, Bedankt voor uw mooie review! Wij wensen u nog vele veilige kilometers toe. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

prima garage

Vriendelijk correct deskundig snel

Beste meneer Breur, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! We staan in de toekomst graag weer voor u klaar. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Auto voor onderhoudsbeurt en APK. Al een aantal keren geweest voor een onderhoudsbeurt of APK maar altijd vriendelijk personeel en altijd goed geholpen. Goede adviezen en duidelijke communicatie. Ga zo door !

Beste André, Wat leuk om te lezen dat u onze service en dienstverlening zo goed hebt ervaren. Zo staan we graag voor onze klanten klaar! We zien u graag bij ons terug! Hartelijke groet, Team Autobedrijf Schouten

Dik voor elkaar

Goed overleg en ze begrijpen je

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, familie De Kievid! We zijn trots jullie een trouwe klant te mogen noemen en staan graag weer voor jullie klaar. Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Schouten