prima!

deskundig en vriendelijk

alles perfect geregeld

bearlock in laten bouwen door Corné, super tevreden over het inbouwen en uitleg door de monteur. kom hier zeker terug voor het onderhoud van mijn camper.

Vriendelijke mensen. Helpen je gelijk.

2xl LPG-FIX laten inbouwen in camper. Uitgebreide info gekregen vooraf,keurig netjes gemonteerd en voorzien van alle bij behorende certificaten en gaskeuring. Kunnen we de aankomende jaren weer veilig gebruik maken van onze gas installatie Team De Blaaij hartelijk dank voor jullie goede service.

Fijn bedrijf goede service

Denken mee in oplossingen,goede uitvoering ervan!

Alles weer naar wens

Ze denken goed mee. In dit geval over het vervangen van de banden

Altijd tevreden over de gang van zaken.

Altijd tevreden over de gang van zaken.

Goede ervaring

Doen wat ze beloven.

Levert prima werk voor een redelijke prijs. Je krijgt vooraf en achteraf duidelijke info over het onderhoud en de reparaties.

Betrouwbaar

Goede afspraken , nette behandeling , schappelijke prijzen.

Mijn ervaring is goed, met prima uitleg.

Zeer vriendelijk met goede service.

Uitstekende service en erg hulpgericht

Uitstekende service en erg hulpvaardig

Goed, betrouwbaar, netjes

Ik ben prima geholpen met het oplossen van een garantie issue en het installeren van een uitbreiding in de electra. Wel tijdig een afspraak maken, het is altijd erg druk.

Vertrouwd

Eerlijk en vakkundig.

Altijd een goede oplossing bij een probleem

Heel vriendelijk goede service. En al jaren heel tevreden ben.

Goed behandeld en en correcte monteurse

Lieneke de vrouwelijke monteur heeft geweldig goed werk geleverd , zij was de kers op de taart geweldig goed

Altijd goed geholpen.

Vriendelijk te woord gestaan. Goede duidelijke informatie. Wel altijd heel druk.

Goed ze luisteren naar je wat je wensen zijn

Prima bedrijf

Geweldige mensen, komen beloftes na.

Goede uitleg, super service. Niets dan lof. Kortom, geweldig bedrijf!

Al jaren goede service en onderhoud, komt in goed overleg altijd afspraken na. Mankementen aan auto worden prima en vakkundig opgelost.

Prima.

Ik kom al jaren bij garage de Blaaij omdat het altijd op een prima en eerlijke wijze onderhoud gedaan word aan mijn auto. 1 aandachtspuntje: bij de laatste APK aangegeven dat de koplampsproeier nagekeken moest worden. Bij de keuring kwam naar voren dat er een stofhoes niet goed was dus moest besteldt worden, deze was niet op tijd binnen dus nieuwe afspraak gemaakt een paar dagen later en weer mijn auto gebracht want stofhoes was binnen maar nu moest mijn auto nog een dag langer blijven omdat de koplampsproeier te laat binnen was. Als dit gewoon de eerste keer was bekeken en besteld was deze ruim op tijd binnen geweest en was ik mijn auto niet nog een dag kwijt geweest. Dit was gewoon even lastig i.v.m. werk en andere afspraken.

Goed werk, maar je moet wel geduld hebben

Ondanks afspraken over brengen, halen en een meegeleverd lijstje met werkzaamheden loopt het vaak niet zonder vertraging. Er komt blijkbaar veel tussendoor. Prettig voor de mensen die met een acuut probleem binnenkomen, minder prettig voor klanten die hun agenda hebben ingericht op de afgesproken campermomenten. Maar áls het klaar is is er goed gewerkt.

Klantvriendelijk en vakkundig