Na 3x zakken bij een andere rijschool toch maar overgestapt naar Irma. Gelijk de eerst volgende poging mijn rijbewijs gehaald. Super flexibel kwa tijden, en maakt goed gebruik van het lesmateriaal d.m.v bijvoorbeeld filmpjes van de rijles.

Ik kan deze rijschool zeker aanbevelen. Irma geeft op een professionele, gezellige en duidelijke manier uitleg. Er wordt gebruik gemaakt van goed lesmateriaal. Daarnaast maakt ze af en toe ook filmopnames van de lessen. Dit alles geeft duidelijkheid en inzicht waar je zwakke plekken liggen en hoe deze te verbeteren. Ze kan soms wel streng zijn, maar dit heeft echter wel geresulteerd dat ik een 1 keer geslaagd ben!

Onze zoon heeft op een goede veilige en verantwoorde manier leren rijden. Het is voor ons als ouders een genot om hem met zoveel plezier achter het stuur zien zitten. We zitten met rustig naast hem. Ook op de vakantie heeft hij vaak zelf gereden in Duitsland, het schakelen berg op/af was even wennen maar ook dat had hij al gauw onder de knie. Fijne instructeur met aandacht voor de leerling!

Perfect, zeer deskundig en alle geduld

Een jaar lang heb ik rijlessen gehad bij Irma, met als resultaat mijn rijbewijs in een keer! Ik heb een leuk jaar gehad waarin ik veel heb geleerd. Naast het serieuze gedeelte was er ook ruimte voor een lach en een gesprek. Wat het tot een leuke combinatie maakte! In mijn geval hebben we aardig wat filmopnames gemaakt van de les, waaraan ik veel heb gehad. Hierdoor kon ik beter zien wat ik niet goed deed, en in de volgende les kon verbeteren. Irma geeft niet alleen aandacht aan de verkeersregels en technieken. Ook helpt ze je manieren te vinden waarop het leren auto rijden voor jou makkelijker wordt. Inmiddels ben ik in mijn eentje naar Amsterdam gereden, en buiten het missen van een afslag is dit perfect gegaan! Bedankt Irma!

I highly recommend this driving school. Irma is strict but you will be happy in the end after easily passing your driving exam.

Een heel gezellig en leuke instructeur. Fijne lessen en goede uitleg over wat en hoe je iets moet doen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede lessen. Irma maakt gebruik van vele technieken om je klaar te stomen voor het examen. Het is samen zoeken maar wat het best bij je past. Ik heb er veel aan gehad. Nadeel is wel dat ze geen flexibele agenda heeft.

Na eerst gelest te hebben bij een andere rijschool kwam ik bij Irma terecht. Ik had geen goede ervaringen in de auto en was erg bang geworden. Irma wist precies hoe zij hiermee om moest gaan en zorgde ervoor dat ik weer zelfverzekerd en om mijn gemak in de auto zat. Ze neemt de tijd voor je en leert je veilig en zelfstandig rijden. Ik had beter meteen naar Irma kunnen gaan voor mijn rijlessen! De lessen waren erg gezellig en we hebben samen veel kunnen lachen.

Irma, is echt fantastisch! Ik heb autisme maar Irma weet precies hoe zij hier om mee om moet gaan! Ik voelde mij echt tijdens het lessen om mijn gemakt. En daarom heb ik snel mijn rijbewijs gehaald! Irma, dank je wel!

Na een jaar les te hebben gehad bij een andere rijinstructeur kwam ik terecht bij Irma van den Berg. Zij heeft mij toch weten te doen slagen door weer helemaal opnieuw te beginnen met een aantal fundamentele technieken. Irma had een scherp oog voor waar ik de mist in ging omtrent mijn rijvaardigheid en de benodigde stappen die je hiervoor maakt in je hoofd. Dit heeft er dan ook toe geleid dat ik Irma erg dankbaar ben voor haar hulp en advies. Irma heeft mij op een veilige en juiste manier de weg op gekregen.

Ik heb een leuke en leerzame tijd gehad bij Irma. De rijlessen waren gezellig. Ze geeft je het vertrouwen dat je het kan. Ook als het even minder gaat blijft ze in je geloven. Door haar ben ik mijn praktijk examen vol zelfvertrouwen erin gegaan en heb ik hem in 1 keer gehaald. Irma heeft mij geleerd om zelfverzekerd, zelfstandig en veilig auto te rijden. Irma je bent een topper en ik ben heel blij dat ik bij jou heb gereden.

Irma van den Berg staat voor professionaliteit in haar vak. Zij geeft haar leerlingen het vertrouwen om optimaal te presteren. Alleen maar lof!

Ik heb bij Irma auto leren rijden. Het fijnste wat ik hiervan vond is dat Irma het vooral belangrijk vindt dat je veilig en zelfstandig kan rijden, dat mijn doel is het behalen van mijn rijbewijs is voor haar hierin een bijzaal. Hierdoor kreeg ik bij Irma veel zelfvertrouwen en rij ik nu ook makkelijk zelfstandig, zelfverzekerd en veilig in de auto!

Irma\'s kritische en deskundige instelling levert je uitstekende rijkwaliteiten op. Al duurt het dan misschien langer voor je op kan gaan, je krijgt er wel een goede en milieuvriendelijke rijstijl voor terug en daarmee dus ook dat gewenste papiertje.

Ik heb een goede tijd gehad bij Irma. ze ziet precies wat iemand zijn valkuilen zijn, en lost het vanuit daar op. ze leert je met alle regelmaat om zelfstandig te rijden. En vooral een vaste routine te hebben in de auto zodat je een uitstekende rijvaardigheid hebt als je slaagt. Er is altijd ruimte voor een traan en een lach. Kortom, iemand die meer is dan zomaar een rijdocent! Voordat je aan je examen mag deelnemen zorgt zij dat je er niet 100 % klaar voor bent, maar altijd 110 %! Is erg eerlijk en betrouwbaar, en vooral goed! Ik kijk er met een goed gevoel op terug!

Heel erg goed! Leuke/gezellige lessen waarin ik veel heb kunnen leren. Ben vol vertrouwen mijn praktijk examen in gegaan, en in één keer gehaald! :)

Het waren zeer leuke lessen in de auto bij Irma. Iemand met enorm veel verstand van het vak en beschikt over veel kwaliteiten. Heb weinig ervaring met andere rijscholen maar als ik verhalen van anderen hoor durf ik wel te zeggen dat Autorijschool Irma van den Berg één van de aller beste is in het vak!

Ik heb veel geleerd, ik heb het ook heel erg leuk gevonden in de auto. Zeer aangename gesprekken gevoerd, over van alles en nog wat. Na dat ik geslaagd was, dan kon je nog altijd bij haar terecht voor vragen. Altijd aangeven dat ze te laat mogelijk te laat zou zijn. Om over prijs/kwaliteitsverhouding te oordelen dan moet je bij andere hebben gereden, dat heb ik niet

Weinig lessen nodig gehad, prettige auto om in e leren rijden en nu kan ik gelijk goed rijden. Erg tevreden.

Heb super veel geleerd van Irma! Ben super blij dat ik bij Irma rijlessen heb genomen! Ze is echt een toppie👍 Thanks Irma voor de goede rijlessen!Ben geslaagd vandaag,super blijjjj🎉😘

Irma is erg professioneel en weet precies hoe ze alles moet uitleggen of voor doen om de leerling te helpen alles te begrijpen. Ze is erg gezellig en de lessen waren altijd plezierig. Ik was al in het bezit van een rijbewijs (Amerikaans), maar had nog veel te leren over het schakelen en rijden in Nederland. Na 6 of 7 lessen ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs, met alle dank aan de top lessen van Irma!

Ik heb zeer positieve ervaringen met deze autorijschool. Heb na halen rijbewijs altijd soort rij angst gehad. Na 3 lessen bij deze school had ik mijn zelfvertrouwen weer terug (na 2 al). Na 3 lessen ging ik met de auto op vakantie.............Ik bedoel maar. En het feit dat je lest in een (te) grote auto, maakt vervolgens het rijden in je eigen (kleinere) auto makkelijker gaat.

Ik heb de rijlessen van Irma als prettig ervaren. Soms was ze wel streng maar wel duidelijk. Uiteindelijk in 1 keer geslaagd!!! Ik kan deze rijschool bij iedereen aanraden!!!