vriendelijke mensen goede service

een tweedehans 307cc gekocht fijne auto en bij een kleine storing prettig geholpen

Top service!

Ze zijn goed bereikbaar voor vragen en de aflevering was echt super! Veel aandacht en er werd ruim de tijd genomen. De auto was een plaatje.

prima garage

vriendelijk goede prijs goede aflevering gewoon top

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klant vriendelijk en vertrouwelijk gevoel.

Ben zeer tevreden hoe we geholpen zijn.

Zeer keurig behandeld

Mijn ervaring is nog te kort. Heb daar voor de eerste keer een auto gekocht. Maar tot dus ver goed.

Keurig bedrijf

Goede afhandeling, inruil en aankoop auto en bij aflevering voldoende tijd om uitleg te geven over de werking en bediening van de auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn geholpen met uitleg door Robin die alle tijd voor je neemt, we gaan zeker erg genieten van onze nieuwe aanwinst.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Goede contacten en goede gespreken, tijd voor een klant en kan je wensen kenbaar maken er er word ook rekening mee gehouden. Samen tot een goede koop gekomen en alles op een prettige manier. Met het afleveren ook met onze wensen rekening gehouden dat wij over de nieuwe auto konden beschikken naar onze wens. Heel hartelijke ontvangen en een goede samen werking en een goed product. Een geweldige goede garage en vriendelijk personeel

• Deskundigheid/Vakmanschap

Voldoende tijd genomen. Goed advies.

Wij kennen deze garage.Inmiddels vele jaren. Nu onze Skoda ook omgeruild voor een Peugeot 2008. Voor ons een goed en bekend adres.

Heel fijn geholpen

Ben heel tevreden met mijn aankoop. Robert neemt de tijd voor je.

Uitstekende service, zonder poespas

De Nobelpoort biedt precies de service die je verwacht! Via mond-tot-mond reclame altijd positieve verhalen over De Nobelpoort gehoord, bij het zoeken naar een Peugeot 208 was de keuze daarom snel gemaakt; alle andere aanbieders zijn voor later, we gaan eerst bij De Nobelpoort kijken. Na een vriendelijke ontvangst een proefrit gemaakt en direct de deal gemaakt, er werd door Robin goed meegedacht over de auto afleverklaar maken en hij stelde zelfs voor om de auto thuis af te leveren. Al met al, perfecte service vol zekerheid. Ik zou er zo weer een auto kopen!

Goeie service

Van a tot z goed geregeld

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service én een fraaie auto

Heel tevreden; snelle reactie na eerste klik op Bovag website. Prima ontvangst voor proefrit, inruilprijs ok, goede advisering en afhandeling aankoop. Bovendien: klein probleempje met update navigatie meer dan snel en adequaat opgelost.

Bijzonder goed!

Fijne persoonlijke behandeling, Ga zo door

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke ontvangst….rustig kunnen kijken…goede uitleg,ook voor oudere personen.Al met al heel tevreden..

prima geholpen

Snel en vakkundig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig contact gehad met eigenaar

Jammer dat de reserve sleutel van de Fiat zoek was. Maar daar kan Nobelpoort niets aan doen. Het contact verliep goed en tot nog toe zijn wij tevreden over de auto. Vanwege de afstand doen wij de auto bij Bertens in onderhoud

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima voorlichting en service.

Prima voorlichting en service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige begeleiding bij het kopen van een auto

Een prima bedrijf voor het kopen van een auto

uitstekend

fijne verkoper goede uitleg aflevering geweldig

Prima geholpen

Duidelijke uitleg bij inruil van 308 naar 3008. Na een week zelfs opgebeld of het allemaal goed gegaan en duidelijk was met de nieuwe aanwinst!

Enorm netjes geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top garage met een persoonlijke sfeer

Afgelopen week mijn Renault clio ingeruild op een Peugeot 108 van 2 jaar oud. Werden zeer vriendelijk ontvangen en krijgen een hele nette prijs voor onze auto terug. De 108 had een paar lichte gebruikerskrasjes, maar bij aflevering was hij niet van nieuw te onderscheiden. We zijn met een zeer goed gevoel weer richting Brabant vertrokken en zullen hier zeker terug komen.

vriendelijkheid en openheid

Vriendelijk geholpen en openheid van zaken. Dit geeft gerustheid tijdens het bezoek voor aankoop van een nieuwe auto.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Hele fijne ervaring .Robert neemt echt de tijd om alles goed uit te leggen.super goed geregeld dank allemaal

Oudeweg 2 6

4301TC Zierikzee

Over Automobielbedrijf De Nobelpoort BV

Autobedrijf De Nobelpoort te Zierikzee is hét Peugeot en Citroën gezicht voor Schouwen-Duiveland (Zeeland-Noord) Naast service en onderhoud kunt u ook bij ons terecht voor de aanschaf van een nieuwe of gebruikte Peugeot of Citroën. Er is altijd een ruim assortiment personenauto’s van de merken Peugeot en Citroën op voorraad van groot naar klein. Wij zijn gespecialiseerd in bedrijfsauto’s van Peugeot en Citroën. Er is altijd een ruime voorraad bedrijfsauto’s aanwezig. Als compleet autoservicebedrijf beschikken wij tevens over een Avia-24hpin tankstation en volautomatische Washtec-Carwash. Daarnaast ook een inbouwstation voor bluetooth carkit en navigatie.