Goede service, vriendelijke, rustige en duidelijke verkoper

Alles is goed geregeld van bezichtiging tot verkoop. de auto is ook enkele dagen vastgehouden tot de keus was gemaakt. Verkopers dringen niets op en laten keuze en opties volledig bij de koper. Auto wordt gecontroleerd en gepoetst afgeleverd.

Gewoon top

Super goed geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer vriendelijk en behulpzaam, super service

Een autobedrijf met medewerkers die nog aandacht schenken aan klanten. Kleine details zoals je nieuwe auto voorzien van het huisadres in de navigatie evenals de gratis carwash. Goede deal kunnen maken met veel vertrouwen gekocht

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, vlot, goede service.

Proefrit gemaakt met een Citroen, snel geregeld. Daarna besloten onze Peugeot in te ruilen, we kregen daar een goede prijs voor. Contact daarover verliep duidelijk en vlot. Ook informatie over onderhoudshistorie auto's kwam snel. Nieuwe (2e hands) Citroen was al in een week gereed, grote beurt gehad, lak- en velgschades netjes bijgewerkt, auto zag er piekfijn uit! Bij aflevering een leuk Zeeuws presentje ontvangen. Heel vriendelijk!

goede service

ik ben goed geholpen met alles. van mijn oude auto op te halen tot mijn nieuwe auto aan huis werd bezorgd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Al jaren onze betrouwbaar en deskundig automobielbedrijf.

Via internet werd een Peugeot 3008 Hybride aangeboden met slechts 24.000 km. Alhoewel onze huidige 3008 ook maar 55.000 km heeft gereden, was de verleiding groot om een proefrit te maken. Dit resulteerde in een gesprek met Robin die ons op een prettige wijze te woord stond, zonder opdringerig te zijn. Al ons vragen werden rustig en deskundig uitgelegd. De bieding op de door ons ingeruilde auto was iets boven marktconform en na een faire onderhandeling kwamen wij tot overeenstemming. De aflevering heeft inmiddels plaatsgevonden en de nieuwe auto rijdt geweldig. Fijn dat we ook voor het onderhoud bij onze garage De Nobelpoort blijven.

Fijne ervaring

Fijne en goede onderhandelingen. Zeer vriendelijke verkoper. En professioneel personeel. Dus zeer tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fantastisch geholpen met de aankoop van een andere auto

Er wordt duidelijk aangegeven wat mogelijk is, tevens uitleg hoe alles werkt. Ook wordt er aan geboden dat de auto vanuit huis opgehaald kan worden door medewerker om een beurt te laten uitvoeren.

Fijn geholpen. En eerlijk

Uitstekend.

Ik werd op een vrienlijke en juiste geholpen.

Tevreden met de service

Een fijne auto gekocht, wel vond ik dat ik beter geïnstrueerd had kunnen worden.

Hier sta je als klant op 1

Wederom op een prettige manier zaken gedaan.

Top geholpen!

Ik ben super geholpen. Ik kwam zonder afspraak naar de garage toe met de mededeling dat ik een auto had gezien online en die van mij wilde inruilen. Proefrit kon ik zo maken, alles was snel en goed afgehandeld en een week later reed ik al weg in mijn nieuwe auto. Zeer vriendelijke verkoper!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldig wat een top mensen bij automobielbedrijf de Nobelpoort

Ik verhuisde van Limburg naar Zierikzee en zocht voor mijn auto (peugeot 107automaat) een garage voor het onderhoud. Zo kwam ik bij de Nobelpoort terecht, en werd steeds naar tevredenheid geholpen. De kilometers op de teller begonnen op te lopen, en ik wilde graag een jongere auto met weinig kilometers, de Nobelpoort had voor mij niets staan, dus ging ik verder op internet kijken. Daar vond ik een peugeot 108 automaat met weinig kilometers staan in Schiedam. Geweldig, maar hoe doe je dat als alleenstaande vrouw en weinig verstand van auto’s. Ik benaderde Robert en Robin van de Nobelpoort of zij iets voor mij hierin konden betekenen en vertrouwde helemaal op hen, want ik was de afgelopen jaren zo tevreden over hun. En dat hebben ze waar gemaakt!!! Ze hebben contact gezocht met de betreffende garage, de auto naar Zierikzee gehaald, helemaal nagekeken, gepoetst en mijn wensen gerealiseerd. Toppie!!! Robert en Robin en medewerkers BEDANKT wat ben ik blij dat ik op jullie kon bouwen en vertrouwen, en nu een mooie betrouwbare auto heb waar ik hoop jaren mee te kunnen rijden. Nogmaals Team Nobelpoort bedankt, jullie verdienen een gouden 10 met een diamant.

Tevreden

Tevreden, helaas was nog niet alles gereed op de afgesproken dag maar een goed alternatief

Prima geholpen

Uitstekend automobiel bedrijf zijn er erg positief over

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik ben heel correct geholpen

ik ben op een prettige wijze geholpen en heb op een goede wijze zaken kunnen doen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik beveel deze garage bij u aan goed geholpen heel sociaal

uitstekend

fijne medewerking en goede zorg, bedank voor al uw inzet.

goede ervaring

sinds de interesse voor de auto goede voorlichting

goede ervaring

sinds de interesse voor de auto goede voorlichting

Over Automobielbedrijf De Nobelpoort BV

Autobedrijf De Nobelpoort te Zierikzee is hét Peugeot en Citroën gezicht voor Schouwen-Duiveland (Zeeland-Noord) Naast service en onderhoud kunt u ook bij ons terecht voor de aanschaf van een nieuwe of gebruikte Peugeot of Citroën. Er is altijd een ruim assortiment personenauto’s van de merken Peugeot en Citroën op voorraad van groot naar klein. Wij zijn gespecialiseerd in bedrijfsauto’s van Peugeot en Citroën. Er is altijd een ruime voorraad bedrijfsauto’s aanwezig. Als compleet autoservicebedrijf beschikken wij tevens over een Avia-24hpin tankstation en volautomatische Washtec-Carwash. Daarnaast ook een inbouwstation voor bluetooth carkit en navigatie.