Het was een prettige ervaring om de auto voor een onderhoudsbeurt te brengen.

De eerst ervaring met van Oord i.v.m. een onderhoudsbeurt was zeer prettig. We hebben een afspraak gemaakt en werden duidelijk geïnformeerd over de kosten die hierbij hoorden.

Snel en gemakkelijk te maken afspraak, uitvoering vlot en correct

Het lukte mij gemakkelijk op een voor mij prettige dag een afspraak te maken. De leenfiets was in goede staat, remmen werkten prima, banden goed opgepomd en geen nare rammels of andere ongemakken bij het fietsen. Over de kosten van de beurt en de noodzakeljke reparaties werd ik tijdig ingelicht. Prima aflevering auto en vlotte afhandeling

Was altijd toppie. Heel klantvriendelijk.

Na een uitstapje snel weer terug.

Slecht!!

Opzoek naar een onderdeel voor mijn auto. Optie 3 moest ik kiezen volgens het bandje. Krijg eerst een vriendelijke meneer aan de telefoon die me doorschakelde naar de juiste afdeling. Kreeg een meneer uit Zeist aan de telefoon. Ik uitgelegd wat voor onderdeel ik zoek. Hij kon het niet bestellen want ik moest eerst naar Zeist komen om het te betalen. Mensen bestellen vaak artikelen maar betalen het niet en omdat het elektronica gaat moest ik maar komen om het te betalen. Toen ik aangaf of hij kon nakijken wat het koste had hij als antwoord: nee dat kan ik niet ik zit te lunchen. Op een erg lompe en onvriendelijke toon. Zo ga je niet met klanten om!!

Vriendelijke mensen die doorgaan tot het goed is

We merken dat de medewerkers mee denken. Zelfs als het daardoor iets langer duurt. Elk afspraakmoment werd er netjes rond 16u30 gebeld met een status update. We kunnen nu weer met vertrouwen rijden in onze auto.

zeer slecht

ze doen niets aan je auto gekocht en elke keer naar onderhoudsbeurt na 2 tweken melding gehad onderhuisdsboud nodog op sherm .tot 4 x toe,vraag aan de balie, antwoord weet ik niet ben nu naar andere garage geweest geen probleem mee. zie doen niets aan je auto qua onderhouds beurt, dus je wordt ganaaid bij dit bedrijf. Hoe voekt het om menen honderderen euros af te trochelen,lekker , JUllie worden toch wel gedekt, wordt je hier geil van om mensen in de boot te nemen ? Net als je nieuwe auto komt halen ,en de verkoper heeft prive problemen dat vertelde en zei dat hij niet wakker was, als verkoper moet je in alle tijden goed zijn,maar je een auto is net een broodje kopen, sleutels geven en oprotten deze verkoper staat nu in maarsen koop je auto bij de andere suzuki dealer in maarsen,jij miet goed voor mij ik niet goed voor jouw en is duidelijk dat ze echt kijken op ras op uiterlijk,je gewoord gewoon gekeurd Mensen even een tip ga naar een andere dealer in de buurt ,zit er nog een andere kant van het water ,van oord is niet de enigstre in maarsen er kan ook nog geen ecuus vanaf,auto heb ik trouwens in 2017 gekocht maar wil iedereen waardschuwen . ze kijken hoe je er uit ziet #homo #suzukie #vanoord #maarsen #auto

Service

Altijd goed , vriendelijk , en vooraf een duidelijke prijs opgave !

Uitstekend!

Uitstekende service, veel dank!

zeer klant vriendelijk

ik ben naar huis gebracht omdat er meer aan de auto gedaan moest worden, eind van de dag is mijn auto voor mijn huis gezet.

Erg duur setje ruitenwissers

Ik was mijn ruitenwissers verloren. Die konden ze er bij deze garage er wel snel opzetten. Nog geen 30 sec werk, maar ik was wel even 90 euro lichter voor een setje ruimtewissers die nog geen 30 euro kosten

Gewoon goed

Prima, vriendelijke mensen. Goed werk.

erg goede sfeer

Ik ben snel en correct geholpen, altijd in een prettige omgeving en prima koffie. Bedankt m.vr.groet HM ven Mechelen

Klantvriendelijk en monteurs hebben kennis van zaken

Al ongeveer 10 jaar klant en de relaxe benadering in een goede sfeer bij de garage vind ik belangrijk. Adviezen zijn volgens mij nooit uit het oogpunt van winst gedaan maar uit kennis van zaken. Tel daar de professionaliteit bij op van de baliemedewerkers en monteurs dan zeg ik een dikke 9!

Klantvriendelijk bedrijf wat goede service biedt

Goede, klantvriendelijke behandeling.

Vorig jaar overspelig geweest bij Kwikfit vanwege de afstand. Blijf vanaf nu bij van Oord komen. Vriendelijker en persoonlijker benadering.

Goed.

Autobedrijf Van Oord is een bedrijf waar ik al jaren met vertrouwen bezoek en niet bedrogen uitkom. Is er iets minder, dan wordt dat op een plezierige manier en tot tevredenheid opgelost.

Mijn auto heeft net apk en een vos beurt gehad wat mij opviel is dat het gelukkig betaalbaar is en ik kon allerlei vragen stellen aan de monteur een zeer goede monteur correct behandeldeling. Ook de mensen aan de balie een ding alleen maar lof je weet waar je aan toe bent je wordt keurig behandeld perfect.

Voor mij geen van oord meer

2 maal om een offerte voor een op voorraad zijnde Berlingo gevraagd geen antwoord Er word geadverteerd met autos op voorraad naar de de Meern 50 km gereisd niet 1 auto op voorraad staan er 5 geadverteerd Naar Zeist doorverwezen met de opmerking daar is op maandag geen verkoper Succes met de verkoop verder

Goede garage!

Als altijd prettige ontvangst, goede service en - in mijn ondeskundige ogen :) - schappelijke prijzen. Leenfiets in prima staat.

Nu al negen jaar klant na volle tevredenheid. Super service, serieus en zeer klantvriendelijk. Kan er ten alle tijde terecht en dat is me heel wat waard. Zou naar een dealer dichterbij kunnen gaan maar daar ik altijd goed geholpen word is dat geen optie voor mij.

Een uitstekend bedrijf!

Wij bezochten onlangs van Oord voor een mobiliteit garantie na 3 jaar. Terwijl ik zat te wachten liep ik de show room binnen, en zag een Selerio van 2016 voor 8000 euro. De verkoper wilde mij een bedrag gaven van 7000 euro. 1 jaar jonger en voor minder voor dan dezelfde auto, zelfde kleur met maar 10.000 km op te teller. Hoe kan dit? Is dit dan voor ons einde Suzuki rijden? Graag uw reactie hier op. Met vriendelijke groeten, Familie van Wijk

Zeer goede service

Zelf tijdens de Corona crisis kon ik snel terecht voor een nieuwe accu

Een aanrader

Zeer klantvriendelijk eerlijk en attent. Al jaren kom ik bij deze garage mede door de geweldige service. Is echt een aanrader

100 %

ik ben erg tevreden, als ik binnen kom is er altijd lekkere koffie, wordt er gevraagd hoe en wat, dan kan ik de krant lezen en rustig wachten en soms worden er nog wat vragen gesteld. Ik ben nog steeds Klant bij Uw bedrijf, en wil dat nog graag blijven.

prima garage

Ik ben 15 jaar klant en ben al die tijd prima geholpen. Vakkundig personeel en goeie koffie.