Prima service!

Super service. Altijd goed meedenkend welk onderhoud mijn auto nodig heeft. Mijn auto nu al 11 jaar in onderhoud :-)

Top ervaring, plus volledig inzichtelijk rapportage van uitgevoerde werkzaamheden.

Zeer professioneel bedrijf en toch veel persoonlijke aandacht. Correcte uitvoering van gemaakte afspraken. Gereedstaand vervangend vervoer. Duidelijke opsomming uitgevoerde werkzaamheden. Klantvriendelijke benadering door medewerkers.

PRIMA

altijd een prettige ontvangst, en snelle service, plus koffie.

Een hele slechte en dure ervaring!

Paar weken geleden voor een auto wezen kijken bij dit bedrijf. Verkoper Floris van Oord stond mij te woord, en maakte mijn enthousiast voor een gebruikte Citroen Berlingo. Hij maakte een offerte, en vroeg mij deze te ondertekenen, volgens zijn woorden of ik akkoord was met de offerte. Na een paar dagen belde ik hem op met een teleurstellende mededeling, namelijk dat de keus op een andere auto was gevallen. Floris vertelde mij, dat ik omdat ik de koop ontbond, ik 15% van de aanschafwaarde moest gaan betalen. Ik snapte zijn tekst niet, want de betreffende auto had ik nog helemaal niet gekocht. Floris gaf aan dat dit wel degelijk het geval was, dat ik hem had gekocht, omdat dat bovenaan de aan mij verstrekte offerte stond, geen offerte, maar koopovereenkomst? Ik dacht heel even dat ik in een slechte film terecht was gekomen, en dat dit soort praktijken alleen maar bij een heel ander soort kaliber bedrijven voorkwam. Maar……… Hij was serieus, en verwees naar de kleine lettertjes van de Bovag voorwaarden achterop de offerte (overeenkomst?). Uiteraard ging ik hier tegenin, omdat ik niet in de veronderstelling was een overeenkomst te zijn aangegaan, maar getekend had voor een offerte waar ik het mee eens was. Na heel veel op en neer te hebben gemaild en gesproken, blijft Floris bij zijn standpunt, en heeft zelfs al 2 facturen gestuurd, van 15% van de aanschafwaarde. Uiteraard ben ik niet van plan dit te betalen, en heb ik inmiddels juridische hulp gezocht. Waar het mij in deze om gaat, is dat ik echt niet begrijp hoe een lijkt: zichzelf respecterend bedrijf zichzelf zo kan verlagen, door een paar duizend euro aan iemand wil te verdienen en af te willen pakken, van een kleine zelfstandige, die hard werkt voor zijn brood, en absoluut te goede trouw is. Mijn advies is ook om absoluut geen zaken te doen met dit bedrijf, ik snap werkelijk helemaal niets van deze gang van zaken….

Uistekend zoals gewend

Alles weer naar wens geregeld. Kunnen er weer 1 jaar tegenaan

Prima garage, keurige bediening! Ik kom hier al jaren!

Prima ervaring met deze garage!

Goed geregeld

Het enige min puntje wat er is is dat de auto niet word schoongemaakt (binnen en buiten) na de beurten en of APK dit zijn geen goedkopen dingetjes namelijk. It zou dus een "normale " service moeten zijn.

Zeer slecht

Nu bijna drie jaar auto gekocht,deze zou ik dinsdag ophalen , Ik kwam mijn auto halen. Verkoper was er niet hellemaal bij omdat deze een dag eerder een begrafenis had. Vergeet deze auto verkopen mijn een bewijs van vrijwaring te geven. Paar keer gebeld,krijg je nog te horen van deze persoon dat het mijn schuld is Dat is heel vervelend,maar als je niet goed kan functioneren moet je niet komen werken Fijjn, elke keer na twee weken kreeg mijn auto een oranje lichtje dat mijn auto niet gekerurd was. Eerste keer geen probleem,mee dan een jaar elke keer hetzelfde. Gevraagd,elke keer een ander persoon met een andere smoes Besloten ergens anders gaan met mijn auto,nu hellemaal geen probleem meer, Nu krijg ik weer een mail van deze bedrijf dat mijn garantie vervalt , en dat ik dat meteen een onderhoud kan combineren. Wat denk je zelf dat ik weer kom net als de ander keer in het riet wordt gestuurd . Dacht het even niet maar als autobedrijf ga je toch de klant geen mail meer sturen die niet tevreden bent, wie weet hebben ze wel een bord voor je kop ja sommige autoverkopers kunnen niets anders dan mensen de schuld geven. Mensen als je beetje hersens hebt, dan weet je wat je moet doen

Vlotte afhandeling bij brengen en halen. Leenfiets was ook in goede staat, remmen prima

vlot besteld, snelle levering, goede service

Met 20 minuten was de reparatie bewerkstelligd

Fijn bedrijf, duidelijke informatie, aardig personeel

Fijn bedrijf, ik word altijd goed geïnformeerd over bijvoorbeeld onverwachte werkzaamheden/kosten, en het personeel van de werkplaats receptie is bijzonder aardig en klantvriendelijk.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ben wel priema geholpen twee maal terug moeten komen het onderdeel was niet op voorraad en de rekening was toch wel even schrikken heel erg schrikken .

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slecht . auto gekocht in 2016 ,verkoper vergeet vrijwaring te geven, !0.000 x bellen, schijnt nu mijn schuld te zijn . Auto beurt gehad , na twee weken lichtje dat mijn auto een beurt nodig heb, zo een jaar lang ELke vragen , aan verschillende personen gevraagd , elke kaar een ander antwoord. ze denken afschuiven ,zeker ene verkeerd uiterlijk ha ha di heeft er toch geen verstand van Nu klacht ingediend, ja, werd er verteld wij doen uitster zorg voor uw auto,kon terug komen Heb ik niet gedaan ik vertrouw deze garage niet meer, ben naar een ander gegaan geen problemen, wat valt kmij op ,dat sommige onderdelen zeer smeig was , vreemd vreemd , Bij deze bedrijf heb ik ook mijn vorge auto gekocht toeh was de behandeling ook slecht ,ik ben daar wegegegaan Had ik een keer schade zetten ze mijn auto bij de poort niet op slot,,ja zegt verkoper kan er niets aan doen en weet van niets, \\Heb besloten om deze bedrijf geen ene cent te gunnen, Alleen domme mensen gaan nog hier na toe

zeer klantvriendelijk bedrijf, waar ik al jaren kom

hoewel elke auto een kentekennummer heeft word je niet als nummer behandeld.

Prima. Vriendelijk, service gericht. Al 8 jaar tevreden klant.

Prima bedrijf!

Vriendelijk en professioneel personeel

Van Oord blinkt uit in een nette service. Van tevoren altijd duidelijk wat de kosten zullen zijn, geen verrassingen. Vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Heb bij vestiging oude Bol mijn C3 vier jaar geleden nieuw gekocht en hij rijdt nog als een zonnetje. Toen ik problemen met motorblok had heeft Van Oord alles prachtig nog onder garantie kunnen schuiven. Ze denken echt met je mee.