Een aanrader

Zeer klantvriendelijk eerlijk en attent. Al jaren kom ik bij deze garage mede door de geweldige service. Is echt een aanrader

100 %

ik ben erg tevreden, als ik binnen kom is er altijd lekkere koffie, wordt er gevraagd hoe en wat, dan kan ik de krant lezen en rustig wachten en soms worden er nog wat vragen gesteld. Ik ben nog steeds Klant bij Uw bedrijf, en wil dat nog graag blijven.

prima garage

Ik ben 15 jaar klant en ben al die tijd prima geholpen. Vakkundig personeel en goeie koffie.

Slecht

Ik heb deze garage jaren een 10 gegeven maar sinds 2 jaar een zeer slechte ervaring door een verkoper de heer Simonis kom ik nu uit op net 1 ster, 2 jaar geleden een auto gekocht, de verkoper de heer Simonis kletste al de oren van mijn hoofd maar ok dacht ik zo zijn ze, bij aflevering en thuiskomst 60 km verder ontdekte ik dat de auto geen reservewiel had. Hierover getelefoneerd met de heer Simonis en deze zei mij dat dit normaal was bij de nieuwere auto’s. Nu na 2 jaar kwam ik via een andere grage erachter dat er wel degelijk een reservewiel in de auto hoort te zitten. De andere garage vroeg mij ook al enige tijd terug wat ik toentertijd betaald heb voor mijn auto en liet mij via het ruw en anwb zien dat ik toentertijd beduidend teveel heb betaald voor mijn auto. Ik heb gebeld voor mijn reservewiel en kreeg helaas weer de heer Simonis aan de telefoon en nu zei hij dat er inderdaad een reservewiel in de auto moest en hoe iemand nu kon zeggen dat dit niet moest. Hij zou zoiets nooit gezegd hebben maar helaas voor hem hebben mijn partner en twee familieleden ook meegeluisterd bij mijn eerste navraag hierover dat het wel degelijk door de heer Simonis is gezegd. Hij gaat nu een reservewiel via de sloop regelen is hier al 2 maanden mee bezig maar ik hoor nog niets. Nu komt er nog wat bij. Mijn vader heeft zijn winterbanden opgevraagd en de heer Simonis zou deze ook verzorgen binnen 1 week maar ook deze zijn er nog steeds niet of de heer Simonis is ook dat weer vergeten. Mijn vader verkoopt zijn auto ivm ziekte en hij niet meer kan autorijden. De heer Simonis zegt overleg gehad te hebben met de heer van oord maar bied ook nu weer meer dan € 1000,00 minder dan de anwb noteert. Wij waren zeker meer als 30 jaar klant en tevreden maar met zo een verkoper die zegt dat hij druk is alleen in de zaak is en alleen maar met vakantie bezig is en zichzelf heel belangrijk vindt gaat mijn beoordeling danig naar beneden en zou ik deze garage in Maarssen zeker niet meer aanbevelen.

Servicegericht!

Ondanks een pittige reparatie hebben de mannen van Van Oord meer gedaan dan het gevraagde. Lof voor de servicegerichtheid!

Benal jaren klant, en de service is altijd uitstekend.

Van Oord denkt met klant mee

De reparatie was minder duur dan gedacht doordat vervangen remschijven toch niet noodzakelijk was

uitstekende service en vriendelijke medewerkers

De manier waarop ik behandeld word vind ik uitstekend. De professionaliteit blijkt uit de goede behandeling van de auto. Het stuur, de bekleding van de bestuurdersstoel en een deel van het dashboard was met plastic afgedekt om een en ander netjes te houden. Het wachten in de showroom is nooit saai. Er ligt altijd een actuele krant. Het feit dat ik uitermate tevreden ben over Van Oord blijkt ook wel uit het feit, dat ik voor onderhoud en (zomer of winter)checks toch graag naar Maarssen rijd.

nvt

alleen de plastic rommel die in de auto is achtergebleven bij aflevering er uit halen

Voortreffelijk

Betrouwbaar bedrijf komen afspraken na.

Complimenten

Complimenten over de service al vond ik de kosten wel hoog! Ik wens het team warme gezellige kerstdagen en een mooi 2020🎄

Fijne garage, niets dan lof!

Ik voel mij 'gezien' en serieus genomen. Stond laatst met een kapotte accu, werd zelfs opgehaald. Altijd correct, kan niet anders zeggen dan dat ik alleen maar positieve ervaringen heb, al bijna 6 jaar.

Toegewijde service

Een goed persoonlijk contact met een heel overzichtelijk toegewijd vast team bij Van Oord Maarssen zorgt er voor dat je het gevoel hebt serieus te worden behandeld, wat geen vanzelfsprekendheid meer is. Aanname van de servicevraag met een luisterend oor voor de zaken die je bekeken wilt hebben en een aflevering waarbij ook die punten met je worden doorgenomen. Ook als je geen verstand of interesse in techniek en/of onderhoud hebt, voelt het alsof je weer goed geserviced en veilig terug de weg op wordt gestuurd. Uiteraard wens je dat je auto ongevraagd gewassen en gestofzuigd weer wordt afgeleverd, maar dat zal wel in een geheel andere voertuigklasse usance zijn. Kortom, de vrolijke degelijkheid die je van je vertrouwde Suzuki gewend bent, zie je bij Van Oord Maarssen ook bij de benadering en service weer terug.

Prima service!

Super service. Altijd goed meedenkend welk onderhoud mijn auto nodig heeft. Mijn auto nu al 11 jaar in onderhoud :-)

Top ervaring, plus volledig inzichtelijk rapportage van uitgevoerde werkzaamheden.

Zeer professioneel bedrijf en toch veel persoonlijke aandacht. Correcte uitvoering van gemaakte afspraken. Gereedstaand vervangend vervoer. Duidelijke opsomming uitgevoerde werkzaamheden. Klantvriendelijke benadering door medewerkers.

PRIMA

altijd een prettige ontvangst, en snelle service, plus koffie.

Een hele slechte en dure ervaring!

Paar weken geleden voor een auto wezen kijken bij dit bedrijf. Verkoper Floris van Oord stond mij te woord, en maakte mijn enthousiast voor een gebruikte Citroen Berlingo. Hij maakte een offerte, en vroeg mij deze te ondertekenen, volgens zijn woorden of ik akkoord was met de offerte. Na een paar dagen belde ik hem op met een teleurstellende mededeling, namelijk dat de keus op een andere auto was gevallen. Floris vertelde mij, dat ik omdat ik de koop ontbond, ik 15% van de aanschafwaarde moest gaan betalen. Ik snapte zijn tekst niet, want de betreffende auto had ik nog helemaal niet gekocht. Floris gaf aan dat dit wel degelijk het geval was, dat ik hem had gekocht, omdat dat bovenaan de aan mij verstrekte offerte stond, geen offerte, maar koopovereenkomst? Ik dacht heel even dat ik in een slechte film terecht was gekomen, en dat dit soort praktijken alleen maar bij een heel ander soort kaliber bedrijven voorkwam. Maar……… Hij was serieus, en verwees naar de kleine lettertjes van de Bovag voorwaarden achterop de offerte (overeenkomst?). Uiteraard ging ik hier tegenin, omdat ik niet in de veronderstelling was een overeenkomst te zijn aangegaan, maar getekend had voor een offerte waar ik het mee eens was. Na heel veel op en neer te hebben gemaild en gesproken, blijft Floris bij zijn standpunt, en heeft zelfs al 2 facturen gestuurd, van 15% van de aanschafwaarde. Uiteraard ben ik niet van plan dit te betalen, en heb ik inmiddels juridische hulp gezocht. Waar het mij in deze om gaat, is dat ik echt niet begrijp hoe een lijkt: zichzelf respecterend bedrijf zichzelf zo kan verlagen, door een paar duizend euro aan iemand wil te verdienen en af te willen pakken, van een kleine zelfstandige, die hard werkt voor zijn brood, en absoluut te goede trouw is. Mijn advies is ook om absoluut geen zaken te doen met dit bedrijf, ik snap werkelijk helemaal niets van deze gang van zaken….

Uistekend zoals gewend

Alles weer naar wens geregeld. Kunnen er weer 1 jaar tegenaan

Prima garage, keurige bediening! Ik kom hier al jaren!

Prima ervaring met deze garage!

Goed geregeld

Het enige min puntje wat er is is dat de auto niet word schoongemaakt (binnen en buiten) na de beurten en of APK dit zijn geen goedkopen dingetjes namelijk. It zou dus een "normale " service moeten zijn.

Zeer slecht

Nu bijna drie jaar auto gekocht,deze zou ik dinsdag ophalen , Ik kwam mijn auto halen. Verkoper was er niet hellemaal bij omdat deze een dag eerder een begrafenis had. Vergeet deze auto verkopen mijn een bewijs van vrijwaring te geven. Paar keer gebeld,krijg je nog te horen van deze persoon dat het mijn schuld is Dat is heel vervelend,maar als je niet goed kan functioneren moet je niet komen werken Fijjn, elke keer na twee weken kreeg mijn auto een oranje lichtje dat mijn auto niet gekerurd was. Eerste keer geen probleem,mee dan een jaar elke keer hetzelfde. Gevraagd,elke keer een ander persoon met een andere smoes Besloten ergens anders gaan met mijn auto,nu hellemaal geen probleem meer, Nu krijg ik weer een mail van deze bedrijf dat mijn garantie vervalt , en dat ik dat meteen een onderhoud kan combineren. Wat denk je zelf dat ik weer kom net als de ander keer in het riet wordt gestuurd . Dacht het even niet maar als autobedrijf ga je toch de klant geen mail meer sturen die niet tevreden bent, wie weet hebben ze wel een bord voor je kop ja sommige autoverkopers kunnen niets anders dan mensen de schuld geven. Mensen als je beetje hersens hebt, dan weet je wat je moet doen

Vlotte afhandeling bij brengen en halen. Leenfiets was ook in goede staat, remmen prima

vlot besteld, snelle levering, goede service

Met 20 minuten was de reparatie bewerkstelligd

Fijn bedrijf, duidelijke informatie, aardig personeel

Fijn bedrijf, ik word altijd goed geïnformeerd over bijvoorbeeld onverwachte werkzaamheden/kosten, en het personeel van de werkplaats receptie is bijzonder aardig en klantvriendelijk.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ben wel priema geholpen twee maal terug moeten komen het onderdeel was niet op voorraad en de rekening was toch wel even schrikken heel erg schrikken .