Nog nooit zo'n fijn bedrijf meegemaakt ,klantvriendelijk eerlijk en altijd koffie klaar

Geweldige, kundige werkplaats medewerkers

Zeer vriendelijk, ervaren, behulpzame medewerkers . Ik ben zeer tevreden.

snel en accuraat en ook nog vriendelijk

zonder afspraak auto gebracht wegens "oranje lampje", probleem dezelfde dag opgehelderd en na bestellen onderdelen ook na een paar dagen opgelost voor een vooraf ingeschatte prijs: Prima zo.

Ik ben zeer zeer tevreden

Bijzonder kundig en vriendelijk personeel

Altijd vriendelijk en deskundig personeel en prima koffie ;)

Goed ontvangen en verzorgd tijdens wachten op afwikkelen van APK keuring en grote beurt. Moet helaas not een keer terugkomen voor plaatsen nieuwe veren en banden, maar dat zal ook geen probleem opleveren. Al met al is Freeroad een fijn bedrijf!

Snel en vakkundig

Ik werd zeer snel en vakkundig geholpen

Prima, zeer kundig.

Goede garage en kundig personeel.

Prima!

Ik word altijd fijn geholpen, personeel is erg vriendelijk. Service is ook heel goed!

Vriendelijk , snel , deskundig.

Kleine reparatie maar snel opgelost.

Niet alle onderdelen op voorraad, dus 1 week later terug voor afhandelen v.d. beurt en APK. Netjes uitgevoerd.

Degelijke en nette reparatie, tevens de koffie is OK!

Goed en snel geholpen

Gewoon zoals het hoort maar dan nog duidelijker goed snel en ik ben tevreden

Zoals service hoort te zijn.

Al jaren klant en ben al die jaren zeer tevreden over de service. Top.

goede service

Wat vooral de service enorm maakt is, dat een medewerker die in de buurt woont 's ochtends de auto mee neemt en 's avonds weer terug brengt.

Mensen van goede wil.

Ik ben best enthousiast over mijn Mazda CX60. Geweldige auto. Echter wat problemen met de Lane Assist. Maar dat kan ook aan mij liggen, wat ik er van verwacht. (Hiervoor had ik een ander merk). De medewerkers van Freeroad Zwolle doen hun best. Tevens mij geholpen met het connecten van mijn telefoon. Daarom toch 5 sterren. De komende periode even aanzien hoe het gaat. Na de winter sport anders maar eens samen met een medewerker kijken wat ik mag verwachten. Al met al vooralsnog bijzonder positief over de auto en Freeroad. Nog even de puntjes op i.

UItstekend!!!!

Uitstekende service, goed vervangend vervoer, keurig prijsopgave en ze vragen eerst of ze iets mogen vervangen.

Volgens afspraak en goede tijdsplanning

Alles weer top geregeld

Ik probeer kritisch te zijn maar het is altijd een feest om bij Freeroad te zijn. Jacqueline en Gilbert zijn prachtige vriendelijke mensen.

Altijd fijn en goed geholpen

Deskundig personeel en bij de receptie zijn ze altijd meedenkend.

Prima service en vriendelijke mensen

Duidelijke communicatie en overzicht van de werkzaamheden geen verrassingen online afspraak maken is prima geen klachten.

Perfecte service en afhandeling

Goede ervaringen met Freeroad, duurde dit keer wel iets langer dan normaal ivm levering van een i-stop accu, maar had ook een leenauto kunnen vragen!

Zeer klantvriendelijk en professioneel

Je wordt zeer vriendelijk ontvangen, er wordt duidelijk verteld wat er gaat gebeuren, koffie staat klaar, leen wagen ziet er prima uit en de auto was ruim op tijd klaar.

Prima, snel een beurt gedaan, en meegedacht met de problemen die er waren

Betrouwbaar

Altijd correct geholpen