Nette ontvangst, goed te woord gestaan en deskundig advies. Beurt was prima van de auto.

Mijn ervaring is altijd heel goed bij Freeroad. Fantastische ontvangst en zeer kundige uitvoering van de reparaties.

Geen klachten over de service, prima geholpen

Prima geholpen en service. Geen klachten

Uitstekend (zoals gewoonlijk)

Geweldige service!

Ik was bij Freeroad voor het jaarlijkse onderhoud van mijn Mazda. Genoten van een lekker kopje koffie en kranten gelezen tijdens het het wachten. Ik heb in deze wachttijd genoten!

Goed service

Als het zelf niet lukt is er altijd hulp met updaten van het systeem

Goede en rustige sfeer,zowel receptie als werkplaats

zie boven

Altijd tevreden!

Oprechte interesse van medewerkers en helpen altijd goed. Denken mee. Heel fijne dealer

geweldig!

Ik kwam zonder afspraak naar Free-road om ruitenwissers te laten vervangen. Ik heb de krant gelezen en van een goede kop koffie genoten. Na een half uur was de handling al verricht. Prima service!!

Goed geholpen met prima service

Auto voor onderhoudsbeurt gebracht. De vervangende auto stond klaar. Auto schoon gewassen en gezogen teruggekregen. Top.

Super service, klantgericht

Echt heel fijn zoals jullie hebben geholpen en hebben uitgelegd wat de oplossing was

Goed meedenken van Dimitry om aanjagerprobleem op te lossen.

Zeer positief.

Netjes en correct.

Vanaf de ontvangst tot het eind was het TOP

Al 12 jaar geen klachten.

Altijd bijzonder sympathieke ontvangst.

Snel en goed geholpen

Happy

Klantvriendelijk, het onderhoud ga ik hier zeker laten doen.

Hele fijne service en vriendelijkheid van het personeel

Hele fijne dealer. Vriendelijk en klantgericht. Het is een betrouwbare dealer. Ik heb behoorlijk wat dealers meegemaakt in verschillende steden in Nederland, maar dit is de 2e dealer waarvan alles wat ze doen ook echt goed is.

Altijd optijd met juiste prijsopgave en prettige communicatie.

Klantvriendelijk. Goede servica.

n.v.t.

Professioneel en vriendelijk geholpen.

Professioneel en vriendelijk geholpen.

Prima service, snel en efficiënt.

Prima ervaring voor de derde keer

Een afspraak maken en een bevestiging krijgen gaat makkelijk via de website. Voor de derde keer mijn auto laten nakijken en altijd netjes gebeld en geïnformeerd over de kosten.

top service

De service wordt altijd ruim van te voren ingepland, vervangend vervoer bijna altijd beschikbaar en de service / werkzaamheden worden altijd zeer snel en perfectionistisch uitgevoerd, blij met Mazda en Freeroad!

Oke

Service was goed, duurde even maar iedereen moet het leren

prettig en zeer klant vriendelijk

transparant