Uitstekend, zoals gewoonlijk

Haal- en brengservice, snel afspraak te maken, vriendelijke behandeling.

Vriendelijk en duidelijke informatie

Ook de prijs viel achteraf mee

Ieder keer staat de koffie klaar en wordt mijn CX3 prima onderhouden. Je kunt echt merken dat de medewerkers met veel plezier je te woord staan en zeer servicegericht zijn. Topgarage!

Goede service, geen overbodige kosten.

In de garage even gecontroleerd of een marter schade heeft aangericht. Alles OK en geen kosten voor de inspectie.

Top service

Vriendelijke ontvangst met een lekker bakje koffie. Werkzaamheden prima uitgevoerd volgens afspraak.

zeer positief!

Uiterst vriendelijke en persoonlijke benadering! Geen enkele aankoopdruk bv voor een nieuwe auto. X-tra service bij een grote beurt omdat een medewerker in onze directe omgeving woont. Auto wordt opgehaald en thuisgebracht. Voor "noodgevallen" staat er een auto voor de deur! Geweldig!

Duur en incompleet

Niet verwacht voor een elektrische auto net zo veel te moeten betalen als voor een benzine motor waar ook olie en olie filter gewisseld moeten worden Lekkage kofferbak niet verholpen i.v.m. vorst, hiervoor begrip, maar ik moet zelf bijhouden. Wanneer we een vervolg afspraak maken Gevraagd koord hoedenplank te maken, niet gedaan, auto niet bijgeladen Al met al een slordige indruk

Snel en goed geholpen vriendelijke mensen en goede service.

Het uitvoeren van de beurt prima en goede tips, erg vervelend dat de winterwielen niet aanwezig ware

Balen dat ik terug moet komen om alsnog te winterwielen te plaatsen

Een zeer professioneel team

Ik word altijd goed geholpen

Top, snel en keurig afgehandeld.

Zeer correct geholpen en netjes op tijd!

Zeer aangenaam

Top bedrijf !!! goede service

Ben al jaren klant bij Freeroad Almere , mijn 4e auto inmiddels. Zou iedereen de top service van dit bedrijf aanbevelen Groetjes Melvin van Maanen

Fantastische service leenauto mee en schone auto terug,

Zoals altijd vriendelijke behandeling , eerlijke factuur . Kortom een aanrader !

Zeer goed en tevreden

Gastvrij, vriendelijk en resultaat werkzaamheden goed

Lekke band voor mijn huis. Dealer kwam mijn band vervangen voor een tijdelijke band. Moesten nieuwe banden om. Zouden we nog een afspraak voor maken. Die middag kreeg ik een melding op mijn dashboard en na een telefoontje kon ik even langs komen bij de garage. Inmiddels waren mijn nieuwe banden er ook al. Meteen nieuwe banden erop. De auto was zelf uitgezogen en rook fris en fruitig in mijn auto. Top service!!

Service voor bandenwissel duurde dit keer langer dan gewoonlijk, maar is verder prima in orde.

perfect

ik heb mijn nieuwe lease auto bij jullie opgehaald en service was perfect

Meteen goed geholpen.

Als je binnenkomt voor de onderhoudsbeurt liggen de gegevens al klaar. Vriendelijk en deskundig personeel. Goede koffie.

5 sterren service

Auto werd ontvangen en geprepareerd voor service Ik had een online meeting, en kon gebruik maken van een rustig plekje en genieten van een lekker bakkie kwaliteits cappuccino, service duurde korter dan de korte meeting! ;) Kreeg de melding dat t klaar was, en daar stond ze, Zo goed als nieuw, Schoon en vers in de wax, Gestofzuigd En de New Car Smell hersteld. Alsof ik een nieuwe kreeg. Uitstekende service

Toppie

Goede service, personeel is erg vriendelijk

Perfecte service

Aangenaam ontvangst Leen auto staat gereed Auto tijdig weer gereed en vakkundig onderhoud aan gepleegd

Wederom prima geholpen met een uitstekende service. Ga zo door FREEROAD.

Goede service en goede monteurs

15 jaar oude Suzuki Swift gebracht voor apk en onderhoud ,service en apk overeenkomstig de prijsopgave.Gewezen dat er nog iets moest gebeuren maar niet relevant was voor de Apk.

Zeer goed.

Zeer snel geholpen.