Uitstekend en vriendelijk

En heel attent tav persoonlijke gebeurtenissen

Snel geholpen de volgende ochtend afspraak

Was wat te vroeg door gunstige situatie in het verkeer. Praatje gemaakt koffie gehad en was gelijk aan de beurt. na drie kwartier stondauto weer buiten top.

TOP!

Goede service, fijn team

Prima garage, prima mensen.

Hoe moet je een uitroepteken omschrijven?

goede service, vriendelijke medewerkers

Er is aandacht voor de cliënt.

Na iedere servicebeurt is de auto weer prima en zijn de aangegeven punten weer in orde gemaakt.

Denken met de klant mee

Goede en vriendelijke service

Zeer goede service En vriendelijk personeel

Gastvrijontvangst… mooi op tijd…

Bij Freeroad is t wachten tot de auto zijn grote beurt heeft gehad geen probleem… heerlijke koffie, chocolade etc en vriendelijke ontvangst…. Reparaties gebeuren in overleg goed en keurig op tijd…. Kortom… aan te bevelen. Groet van Sjannie

Prima geregeld

Prima geregeld

Je voelt je echt welkom, en op al je vragen krijg je fatsoenlijk antwoord.

Goede en vriendelijke service

Zie bovenstaande, fijn om een leenauto mee te krijgen.

Nette service. Zijn erg duidelijk in wat ze gaan uitvoeren.

Netjes ontvangen en snel weer gebeld toen de auto klaar was. En als verrassing was de auto ook helemaal schoon gemaakt.

vriendelijk

vriendelijk ontvangen en duidelijk wat er verder gebeurt

Topklasse

Snelle en professionele hulp en zeer gastvrij, als klant voel je je serieus genomen en gewaardeerd en dat gelijk bij de eerste keer. Jullie hebben een mooi bedrijf.

correcte informatieverstrekking goede wachtruimte, ook om te werken en goede koffie.

Goede ontvangst van vriendelijke mensen. Snelle service.

Gemengd gevoel

Schijnbaar kan freeroad als suzuki dealer niet eens een vriesplug vervangen waar de echte suzuki dealer dat wel kan en tevens ook andere b-garages. Ik denk daarom dat jullie monteurs niet de ervaring of de expertise hebben om bepaalde reparaties te herstellen. Was mijn 1e keer en helaas tevens de laatste. Ik zal freeroad hierom ook niet aanbevelen en zal voorlopig een gemengd gevoel houden.

Goed en adequaat geholpen

Online afspraak gemaakt, duidelijk keuzemenu. Bevestiging gekregen via de mail. Verwacht op de dag en het moment als gekozen en bevestigd. Netjes ontvangen in Zwolle, leenauto stond zoals gebruikelijk klaar. Heldere communicatie over wat er moest gebeuren en over de bijkomende zaken. Volledig tevreden weer naar huis gereden.

Heel goed, bedankt

Prima.

niet geheel goed verlopen

bij mijn grote beurt voor de cx 5 waren de onderdelen voor modificatie achterklep niet aanwezig. de volgende dag de auto ophalen. in de offerte stond vermeld dat de auto gereinigd zou worden is niet uit gevoerd

Klant gericht bedrijf wat oog heeft voor detail

Ik heb een zeer prettige ervaring met deze firma. Er is oog voor de klant en dat laten ze zeker zien.

Weer helemaal top!

Ik bracht mijn auto voor onderhoud en kreeg hem weer terug met 4 nieuwe bandjes en hij rijdt weer heerlijk soepel! Als vervangende auto de MX5 mee gekregen. Was weer top! Bedankt :)

Top Service en vakmensen!

Ik had een Mazda MX-30 elders aangeschaft en de auto had oplaadproblemen. De receptiemedewerkers stelde alles in het werk om de auto zo snel mogelijk in te plannen. Ook nog voor het onderzoek kort een monteur gesproken wat de oorzaak zou kunnen zijn. De auto is er 2 dagen geweest en er werd een gratis leenauto ter beschikking gesteld. Er bleek lucht in het koelsyteem aanwezig te zijn en er waren belangrijke updates benodigd. Zeer vriendelijk en uitstekend geholpen.