Fijne autogarage

Ze zijn hier altijd aardig en correct. Ik ben zeer tevreden over hun service.

Goede service, vriendelijk geholpen

Goede service en altijd vriendelijk geholpen en te woord gestaan

de onderhoudsbeurt is m.i. naar behoren uitgevoerd.

Tot mijn verbazing lag er een inruilvoorstel in mijn auto zonder dat er door mij daar om gevraagd was. Ik vins dit nogal voorbarig.

Bijzonder fijne garage.

Wij komen vanaf de dag dat wij onze mazda kochten in deze garage. Worden altijd bijzonder vriendelijk en vakkundig geholpen. Inmiddels is mijn man overleden, maar ik ben zo goed opgevangen in het wegwijs maken van de auto, dat is zo fijn en ik ben dan ook heel blij met de mensen die er werken.

Prima, keurig geholpen met advies

Erg goed

Dit is niet de eerste keer dat ik naar deze service ga. Elke keer zeer goede service , alles op tijd , zoals gepland .

Naar tevredenheid geholpen.

Hetgeen waar ik de auto voor naar de garage heb gebracht is naar alle tevredenheid opgelost. Er was een prima vervangende auto beschikbaar. Het contact met de contactpersoon verloopt correct. Enkele weken geleden is de auto ook voor een een eerste onderhoudsbeurt geweest en is prima verlopen met een voor naar mijn mening passende prijs. Na enkele up dates begint de auto mij nog steeds beter te bevallen. Op basis daarvan kan ik Mazda Freeroad Zwolle zeker aanbevelen.

Zeer vriendelijk

Zeer vriendelijk

Prima service en klantvriendelijk

Ik word altijd goed geholpen door klantvriendelijk personeel. De service welke geleverd wordt gaat veel verder dan wat er verwacht mag worden.

Heb nog geen ervaring met de werkplaats. Verkoop : Linda is een kanjer , vakvrouw!!

top

Een vriendelijke ontvangst, snel en deskundig geholpen. Prima gehouden aan de afspraak. Kortom zeer tevreden

Viel tegen deze keer

De gastvrijheid was deze keer ver te zoeken. Na het afgeven van de sleutel werd ik verwezen naar de tafel om te werken. Helemaal prima, maar deze ochtend was het behoorlijk warm door de hoge temperaturen afgelopen dagen. Dus lekker was het niet, maar dat je dan ook geen drinken krijgt aangeboden vind ik dan geen service. Dat is het minste wat je kan doen. Gelukkig had ik zelf drinken mee, maar dat zou toch niet de bedoeling moeten zijn. Als dit mijn eerste ervaring was geweest, dan had ik jullie zeker niet aanbevolen aan andere.

Vriendelijke en vrolijke mensen met duidelijke afspraken.

Alles is in goede staat ontvangen bedankt. En een reserve auto beschikbaar. Top service.

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Goed contact met de klant is normaal voor hun. Prima overleg wat er aan de hand is met de auto en samen besluiten wat te doen

Vertrouwd, Vriendelijk, Gastvrij

Goed geholpen. Komt absoluut vertrouwd over. En ik voelde me zeer welkom.

Fijne organisatie. Zij doen wat ze zeggen

Het contact met de klant is laagdrempelig opgezet, waardoor de communicatie heel eenvoudig is. De klant staat centraal en wordt serieus genomen. Dit geldt voor de sales als aftersales activiteiten. Het bedrijf doet wat wordt gevraagd en zegt wat het heeft gedaan. Voor mij een hoge score waardig.

Nette en correcte en snelle service

Vriendelijke, professionals met een luisterend oor die net weer dat stapje extra doen.

Zeer positieve ervaring met Freeroad.

Ik werd met koffie ontvangen door een zeer vriendelijke en sympathieke medewerkster, die zeer behulpzaam was.

geweldig goede service

Professioneel.

Klantvriendelijk

Zeer vriendelijk ontvangst. Geïnteresseerd en meedenken.

Zonder afspraak toch dezelfde dag nog geholpen, en het probleem lijkt nu weer opgelost

Altijd een prima service

Zandzuigerstraat 6