Als altijd perfect

Perfecte service, vriendelijke deskundig personeel en redelijke prijzen.

Dik tevreden

Ik werd hartelijk ontvangen met een krantje en een kop koffie. De auto bevalt prima, ik had alleen een opmerking over de koplampen welke nu weer in orde zijn. Auto werd weer netjes afgeleverd.

Netjes behandeld

Net service, jammer dat ik niet gebeld ben nadat Freeroad Leaseplan gebeld had. Er was een schade rapport maar niet afgehandeld door geen communicatie.

Meer dan goed

Alles volgens afspraak afgehandeld. Grote leenauto

Vakmanschap & Eerlijkheid staat op plaats 1 super service

Ik ben echt te vrede bij Freeroad. Bedankt voor jullie goed zorg, deskundigheid en betrokkenheid voor een veilig auto.

Goed en correct

Goed ontvangst en een duidelijke en prettige manier van communiceren voor wat betreft het onderhoud/reparaties aan de auto ook de wachttijd was goed. Ook de kosten voor onderhoud waren van tevoren bekend dus wist ik wat ik ongeveer kwijt was. Er rekening mee houdend dat er ook dingen bij komen die onvoorzien zijn.

Tevreden met de aankoop.

Goed gevoel en tevreden na aankoop. Een kleine reparatie na aankoop gemeld ,en na een dag was dit opgelost.

Vriendelijke ontvangst, en direct geholpen volgens afspraak.

Goede uitleg van de reparatie, en een lekker bakje koffie, en praatje tijdens het wachten.

Vriendelijk geholpen. Goede sfeer.

Duidelijke uitleg .

Ik kwam door mijn eigen fout 1 uur te laat op de afspraak voor de keuring van m'n auto en ondanks dat ze het erg druk hadden hebben ze de auto toch tussendoor gekeurd. Helemaal top.

Keurig nette behandeling aan de balie

Zowel aan de telefoon als ook aan de balie is er een fijne rustige sfeer. Als klant voel je gewaardeerd.

Ik ben weer prima geholpen

De Mazda garage doet het erg goed. Ik werd vooraf gebeld door de werkplaats over de werkzaamheden, helemaal top. Ik ben erg tevreden.

Bij Freeroad word ik heel persoonlijk benaderd

Ik word altijd vriendelijk en gastvrij ontvangen, er heerst een prettige sfeer in Showroom. Word ook altijd herkend. dDereparaties worden ook altijd secuur uitgevoerd in goede samenspaak met mij. Een pluim dus voor de gehele crew.

vriendelijk komt afspraken na

goed info wat aan de auto is gedaan. Mede verwachtingen voor volgende service beurt mooie leen auto.

Uitstekend!

Zoals ik al jaren gewend ben!

Klantvriendelijk

Staan direct klaar

Goed en deskundig geholpen.

Prima en snel geholpen met mijn lekke band. En mijn vragen over andere dingen zijn prima beantwoord.

uitstekende service

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen.

afgesproken werk is keurig uitgevoerd

sterke punt is goed luisteren naar de klant

Mijn ervaring met Freeroad is goed.

Mijn ervaring met Freeroad is goed. Je wordt rustig behandelt en krijg je voorstellen die niet dwingend zijn. Prijs wordt van te voren netjes afgesproken.

Heel goed service en klantgerichtheid

Flexibel, adviserend, attent, etc. Kortom, zeer goede service en garage.

Uitstekende service kwaliteit

Voor 7e jaar op rij onderhoud en apk. Alles wordt naar tevredenheid uitgevoerd en vooraf kosten berekening. Alles zeer transparant en duidelijk volgens afspraak.

Prettig ontvangst. De service manager geeft een complete kosten overzicht vooraf.

Advies hulpveren van MAD onder onze Jimny. Afspraak en montage zeer punctioneel en het resultaat subliem Goede investering - bedankt

Eerlijk gezegd heb ik in de 10 jaar dat ik klant ben nog nooit een slechte ervaring gehad dat is een compliment waard.