uitstekend

Apk en grote beurt geheel volgens verwachting, boven verwachting dat de auto zowel binnen als buiten was schoongemaakt bij ophalen. Vriendelijke ontvangst, per telefoon op de hoogte gehouden wanneer de auto klaar was en overleg over aan te raden vervanging van onderdelen. Top .

Heel tevreden over dit bedrijf.

Probleem met mijn spiegel gehad, wordt keurig opgelost.

Zeer betrouwbare en vriendelijke service

Het is zoals het hoort

Je word oo de juiste manier behandelt

Prima afhandeling van onderhoudsbeurt

Vriendelijk personeel

plezierig

Altijd vriendelijk en vakkundig

Prima service.

Zie boven

Na een hartelijk ontvangst bij het aanmelden voor mijn onderhoudsbeurt, vriendelijk verzorgd met heerlijke koffie tijdens het wachten.

Direct reageren en oplossen van (prive) ‘problemen' voor afspraken! Ook bij ‘gewone’ afspraken , heel prettig.

Duidelijke afspraken en uitleg

Wordt altijd netjes geholpen aan de balie. De auto komt weer spic en span retour en de eventuele reparaties worden vooraf gemeld en uitgevoerd.

Prima geholpen voor service,advies en garantie.

De medewerkers van Freeroad zijn vriendelijk en toegankelijk in de omgang. Service is prima.

Top service, komt afspraken na......

Zeer goed!

Onderhoud ok, buitensporige prijzen

Op zich goed uitgevoerde onderhoudsbeurt en reparatie, echter de gemelde klacht dat de airco geluid maakt is niet opgelost. De prijzen die gehanteerd worden zijn wat mij betreft niet meer realistisch. Je spreekt een beurt af voor €263,-incl BTW maar er komt gelijk al een lucht-, en interieurfilter bij. Per filter rekent men €17,5 ex BTW arbeidsloon. Een luchtfilter is twee klemmen en een connector loshalen. 2 minuten werk. Een luchtfilter op internet kost tussen de 12 en 20 incl BTW van gerenommeerde merken. Men rekent ruim €30 incl BTW. Setje remblokken compleet voor links en rechts via internet kost tussen de €32 en €47 incl BTW. Bij Freeroad €158 incl BTW en idem grote verschillen bij overige onderdelen. Nou begrijp ik best dat je iets meer moet betalen, maar ik ga er vanuit dat de inkoopprijzen van de garages nog onder de internet prijzen ligt, dan zijn dit buitensporige marges. Uiteindelijk was de rekening €926,- incl BTW

Prima service en hartelijk personeel

Bij binnenkomst wordt je hartelijk ontvangen. De showroom ziet er netjes uit en tijdens het wachten kan je op je gemak koffie drinken, krantje lezen of nog wat werk verrichten. Ik heb nu 2 maal een bezoek gebracht aan Freeroad voor een storing en een servicebeurt en beide zaken zijn naar tevredenheid opgelost en uitgevoerd.

Fijn bedrijf: denken met je mee en houden je op de hoogte!

Had een lekke voorband op zaterdagmiddag. Gebeld met Mazda Euro service. Netjes afgesleept. Echter pas op maandagmiddag werd de auto afgeleverd bij Freeroad. Zijn gelijk aan de gang gegaan. Echter gezien tijdstip (15 uur) was het niet meer mogelijk om en nieuwe band(en) te bestellen en deze te monteren. Volgende ochtend om 10 uur alles klaar. Hebben mij goed op de hoogte gehouden. Minpuntje van de Mazda Euro service: voor 1 lekke band ben je in dit geval de auto 3 dagen kwijt! Thuisbrengertje is toch wel fijn in zo'n geval! Maar dat doet niets af aan de fijne persoonlijke service en het meedenken van het personeel van Freeroad!

Fijne familie

Prettig en adequaat geholpen

Goed geholpen en vooraf opgave van de juiste kosten

Goed geregelde beurt met duidelijke feedback voor aankomende APK

Goed geregelde beurt met duidelijke feedback voor aankomende APK. Het team is goed te bereiken en denkt actief met je mee. Zeer plezierig.

Vriendelijk en zakelijk geholpen

Geen klachten over de service

Tevreden

Zeer tevreden Mazda rijder,goede service, hele fijne auto !TOP !!

prima zaak

Vlotte en vriendelijke persoonlijke benadering. Tijd voor een praatje, altijd lekkere koffie met een krantje erbij. Auto wordt voor zo ver ik het kan beoordelen prima onderhouden. Wordt ook nog even gewassen en uitgezogen. Dus dik tevreden!

Prima, fijn bedrijf

Goede service en communicatie. Fijn bedrijf

Prima service, aardige mensen, goede vervangings auto mee

Prima service, aardige mensen, goede vervangings auto mee

Vriendelijk en behulpzaam.

Alle vragen die ik had over de auto en instellingen van de dashboard zijn beantwoord.

Gemakkelijk gepland, perfect uitgevoerd.

Tijdens een controle betreffende eventueel lekkende vloeistof werd in een overvieuw geconstateerd dat er in de distributieriem best wel veel droogtescheurtjes zaten. Meteen een afspraak gemaakt voor 2 dagen later, en binnen het uur vervangen. Super!