Uitstekend!

Uitstekend!

Ik word altijd heel goed geholpen door de medewerkers!

APK en bijbehorende reparaties prima uitgevoerd

Het fijne is dat in mijn geval er extra tijd nodig was voor de radiator, en dat daar netjes over eerst gecommuniceerd. Voor mij is dat aspect heel belangrijk, en dat het werk een dag langer duurde daardoor laat zien dat dit bedrijf zaken niet afraffelt, maar gewoon goed oplost, in overleg.

Altijd goed

Na 4 jaar in onderhoud is alles goed gelopen

Altijd goed

Na 4 jaar in onderhoud is alles goed gelopen

prima garage met goede service en goede uitleg wat is uitgevoerd.

Hele fijne garage, mooie grote showroom met lekkere koffie. Prettige ontvangst en vooral de uitleg van de monteur (ik had een wat bijzondere storing) was uitstekend! Na de onderhoudsbeurt ook nog een jaar pech onderweg service.

Prima 0fferte en uitvoering

Cobform afspraak

Prima service en eerlijk advies.

Duidelijk en eerlijk advies over preventief en correctief onderhoud. Daarnaast prima vervangend vervoer aangeboden.

Netjes geregeld allemaal

keurig geholpen!

Goede en betrouwbare service

Ik ben goed en deskundig geholpen.

Keurig afgeleverd

Mijn nieuwe Vitara stond keurig klaar voor aflevering met alles erop en eraan. Alleen stond hij op zomerbanden ipv winterbanden dus die moeten nog gewisseld worden.

De beste auto-dealer en werkplaats die ik tot op heden ben tegengekomen!

Ontvangst Top Showroom Top Personeel Top Onderhoud Top ….

Zeer gastvrij en klantvriendelijk

De ontvangst is altijd prettig en zeer vriendelijk. De mensen bij de receptie hebben altijd even tijdvoor een praatje met de klanten. Reparaties worden vakkundig uitgevoerd en de wensen van de klanten worden goed aangevoeld. Mijn auto wordt zelfs schoongemaakt na een beurt! ik kom er graag en mijn volgende auto is alweer besteld. Bedankt Freeroad!

Free Road Almere, een fijne garage.

Bij Free Road is het altijd prettig binnenkomen door de vriendelijke ontvangst van klantencoördinator Jacqueline. Het maken van een onderhoudsbeurt kost geen moeite en door tussentijds contact ontstaan er geen vervelende verrassingen. Al 8 jaar klant en al 8 jaar dik tevreden.

Nvt

Je wordt als een vriend behandeld.

Bij binnenkomst word er gelijk koffie of thee aangeboden. Soms staat deze al klaar als je binnen komt lopen. Vlotte afhandeling in de werkplaats, vriendelijk en deskundig personeel.

Nog niet geweest

Nog geen ervaring gehad ik haal morgen mijn Vitara op.

Prima garage en service.

Afspreken gaat snel en gemakkelijk. Er wordt met de klant meegedacht. Vriendelijke, behulpzame en flexibele medewerkers.

goede service en hartelijke receptie

zonder afspraak langs om kleine aanpassing te laten verrichten. snel geholpen en vriendelijk

prima service

goed en vakkundig personeel.

Het ging echt prima.

Goede en prettige ontvangst en afhandeling.

Goede en prettige ontvangst en afhandeling. Kon wachten tot de auto klaar was voor een beurt en APK. Koffie is van goede kwaliteit en personeel uiterst vriendelijk.

Het zijn toppers!

Vanaf de service om even naar het werk gebracht te worden tot aan wanneer de werkzaamheden uitlopen en er een andere auto Gratis word ingezet kan je niet anders zeggen dat ze alles er aan doen om je als klant te ontzorgen. Auto stond schoon en wel klaar! Kortom wederom een hele fijne ervaring! En zonder enige twijfel blijft dit voor mij het adres voor onderhoud aan de Mazda!

Zeer klantvriendelijk

Bij binnenkomst al is het al vriendelijk en vol aandacht. Goede informatie. Hier wil je graag terug komen.

vriendelijke mensen, zeer behulpzaam, goede service

Dit was de eerste beurt van mijn nieuwe auto. Afspraak gemaakt, kon er op wachten, duurde totaal 1,5 uur. Auto keurig gewassen en gestofzuigd terugontvangen. Zelf het navigatiekaartje was geupdated. Koortje van de hoedenplank was kapot, volgende dag kon ik dit ophalen. Er is lekkere koffie en als je iets anders wilt drinken dan kan dat ook.