Vriendelijk en deskundig geholpen

Mijn reguliere jaarlijkse onderhoudsbeurt gepland. Door extra’s als nieuwe wisserbladen en vervanging van de bougies viel de rekening fors hoger uit, maar dit werd vooraf goed met mij kortgesloten. Verder is er een marterverschrikker geïnstalleerd omdat te zien was dat er bezoek was geweest. Tenslotte geattendeerd op de nog voldoende maar minder wordende rechter voorband.

Top bedrijf

Perfect geholpen.

Keurige ontvangst, vriendelijke medewerkers.

Zeer netjes geholpen

Netjes en vlot geholpen

Wat een service en fijn dat er binnen mijn wensen is meegedacht. Top!

Een perfecte Mazda dealer

Ieder jaar worden wij netjes ontvangen voor een onderhoudsbeurt voor de Mazda CX3. Alles wordt keurig gedaan en netjes en eerlijk afgehandeld. Voor ons is het een dagje uit vanuit Limburg omdat we zeer netjes en respectvol behandeld worden. Wij zijn zeer tevreden over Freeroad Mazda dealer Almere. Jacqueline en Gilbert weten precies hoe ze met klanten om moeten gaan. Toppers voor deze dealer.

goede garage

vriendelijk en makkelijk personeel , auto is goed nagekeken

Snelle en correcte service incl. een "frisse" auto bij het ophalen!

Jullie doen het goed vindt ik. er straalt rust uit het bedrijf en dat is erg plezierig, ook dank voor het reinigen van de auto.

Top service

Vriendelijk, kundig, snelle afhandeling. Als je een Suzuki hebt, raad ik je om hier je auto naartoe te brengen.

Onderhoudsbeurt met APK snel en tot volle tevredenheid uitgevoerd

Mijn Suzuki Alto was toe aan APK en een onderhoudsbeurt. En een steenmarter had zich uitgeleefd op een paar kabels die dus vervangen moesten worden. Een afspraak kon snel worden gemaakt en het werk was binnen een dag uitgevoerd. Inclusief reparatie van de remmen, waardoor ook een hinderlijk bijgeluid in de bochten (dat eerder niet kon worden verklaard) is verdwenen. De auto (uit 2002!) rijdt weer als een zonnetje.

Heldere en vriendelijke uitleg van de monteur na afloop van de beurt.

Gewoon zoals het hoort!

Ik ben netjes en beleefd te woord gestaan en er is goed geluisterd en direct actie ondernomen. Vriendelijk bedrijf dat klanten behandeld zoals het hoort.

Net bedrijf

Ik had geen tijd meer voor mijn laatste beurt ivm vakantie. Zou na mijn vakantie alsnog mijn beurt laten uitvoeren. Men zei dat de Europahulp dan wel stopt in mijn vakantie. Gelukkig kreeg ik geen pech. Verder wel tevreden.

Fijne en betrouwbare garage

Zoals altijd prettig en goed ontvangen, werkbon lag klaar. Beurt netjes uitgevoerd. Fijne garage.

Uitstekende service vriendelijk personeel

Super tevreden

Het enige wat ik wil aanvullen is andere stoelen om het wachten iets comfortabeler te maken. Mensen zoals ik hebben liever goede stoelen ipv hoge “ barkrukken”

Goede service geen aanmerkingen

Altijd goed!

Service altijd goed bij Freeroad. Weten wie je bent, denken mee waar nodig.

Vriendelijke - deskundig - snel -

goede service en vriendelijk

Werdt fantastisch geholpen precies zoals was afgesproken

kundig en klantvriendelijk

tijdens het wachten voorzien van een heerlijk kopje koffie. Mijn auto was na een klein uurtje weer klaar, zonder verdere kosten. Dus alleen de zeer lage kosten van de servicebeurt in rekening gebracht. Super service en zeer klantvriendelijk.

Geweldig en super klantgericht!

Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Hebben zelfs tijd voor een informeel praatje Reparaties worden altijd keurig en nauwgezet uitgevoerd. Datcde auto daarna ook nog wordt schoongemaakt is helemaal een topservice.

Geweldige service!

Door geweldige inzet is het toch gelukt om een reparatie uit voeren waardoor ik onbezorgd op vakantie kon. Dikke pluim voor Gilbert!

Ontvangst en Service zijn uitmuntend

Snel een afspraak, werkzaamheden duidelijk, bijzonderheden accuraat genoteerd. De ontvangst altijd vriendelijk, de wachtruimte netjes en koffie, thee en fris zijn voorhanden. En de afhandeling in de werkplaats is vlot en de terugkoppeling in eenvoudige taal is zeer goed.

Alles verlopen zoals afgesproken. Meteen aan de slag dus lekker snel klaar. Alles goed nagelopen