Zeer snelle en goede service! Bijzonder vriendelijk en communicatief personeel.

Deskundig

Ik mocht mijn auto brengen voor een zomercheck en zo als altijd werd ik altijd warm verwelkomd en deskundig geholpen. Ik kreeg ook een klein cadeautje. Al om al een aanrader en ik zou het een ieder met een Suzuki aanraden hier te komen!

Altijd heel vriendelijk en duidelijk.

Altijd een erg persoonlijke ervaring. Goed ingelicht over wat ze hebben gedaan en als er een keer iets is dat wat meer kost wordt dit altijd goed van te voren aangegeven.

Prima geholpen, auto vlot klaar en ook netjes direct gebeld dat auto klaar was. Prima leenauto mee.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Prima service maar ...

Prima service maar onduidelijke afrekening. Totaalbedrag komt niet overeen met de specificaties op de factuur. Opheldering wordt gevraagd

Gewoon goed

Goed en op tijd

Ik heb ter plaatse gewacht op de reparatie. Werd vriendelijk ontvangen en er werd meermaals drinken aangeboden?

Klantvriendelijk en heldere communicatie

Vriendelijke ontvangst. Om van garage naar werk te komen had ik een leenfiets gereserveerd. Gezien de weersverwachting kreeg ik een leenauto mee. In de loop van de ochtend werd ik gebeld over de reparatie en het eindbedrag. Halverwege de middag hwas dit wat ik kon afrekenen. Heldere communicatie!

Onderhoud zoals vooraf overeengekomen.

Goed ingelicht over onderhoud

Mooi dat er tijd genomen werd om aan te geven wat nodig was bij onderhoud. Nieuwe bougies waren wel extreem duur.

Vriendelijk en deskundig

Snelle afhandeling; betrouwbaar.

Lieve mensen

Ik rij terug naar huis met een gek gevoel, er is iets. Zie ik dat ze het interieur, rondom het dashboard hebben schoongemaakt, zo lief!

Prettig om er te worden ontvangen.

Goede service, vriendelijk en je voelt je vertrouwd.

Helemaal goed

Helemaal goed

Goed en vriendelijk ontvangen

De (reparatie) ging keurig op tijd en onder het genot van een bakje koffie was er best interesse of ik tevreden was tijdens het wachten en medewerkers zijn vriendelijk kortom top!! Ga zo door bedankt .

Goed bedrijf met vriendelijk personeel die je goede adviezen geven en met je meedenken. TOP

Goede ervaringen

Opdracht naar tevredenheid uitgevoerd

Jammer dat het wat lang duurde (vervangen claxon)

Fijn ontvangst

Tijdig aan auto begonnen en in No time gereed

!

!

Altijd bereid om ( tijd) oplossingen te vinden !

Zeer vriendelijke medewerkers en de monteurs zijn de beste !

Niet normaal duur

1 voorwiellager vervangen; 630 euro. Schandalig, en alleen omdat er speciaal gereedschap nodig is ben je veroordeeld tot de dealer

Zeer vriendelijk, kreeg zonder probleem splinter nieuwe vervangende auto mee.

Prima geregeld

Afspraak voor apk ging makkelijk, service was prima.

Prima service en snelle afhandeling

Auto gebracht ivm schade en servicebeurt. Kreeg nieuwste Swift mee als leen auto., leuke ervaring. Bij ophalen was mijn auto weer als nieuw, gewassen en uitgezogen. Dus alles top.

Zandzuigerstraat 6

1333HD Almere