correcte afspraaken geoed geholpen..

correcte afspraak en goed geholpen

Zoals bij iedere servicebeurt, geen klachten

Alles oke geregeld

Goed geregeld

Bij aankomst in Zwolle werd ik verwacht en werd met mij doorgenomen welke bijzonderheden er te melden waren. Gedurende de ochtend werd duidelijk dat mijn klacht zeer serieus genomen was. Ook de overige zaken werden me zorgvuldig voorgelegd en uitgelegd. Servicebeurt goed beschreven en afgehandeld, overige zaken ook snel en vakkundig afgehandeld. Rekening bevatte geen verrassingen.

Klantvriendelijke. En Zeer professioneel..

Perfect.!

Staan altijd voor je klaar

Kom hier al enige tijd voor onderhoud, accessoires, banden enz. Altijd prima geholpen en staan voor een probleempje altijd meteen klaar.

Prima vakkundige garage met een kanjer van een gastvrouw.

Vriendelijk met aandacht goede koffie en natuurlijk goede service aan de auto.

een prima garage

Voor mij de eerste keer voor een onderhoudsbeurt bij deze garage. Vriendelijk geholpen. Auto keurig teruggekregen (zelfs gewassen). Alles werkt naar behoren. Vriendelijke mensen en zover als ik kan beoordelen, ook deskundig.

Goed bedrijf

Vriendelijk personeel en snel geholpen

Het reed en het rijd als een tierelier

Tja, eigenlijk wil toch iedereen een auto waar hij verder geen omkijken naar heeft.

Zoals altijd zeer vriendelijke en zeer competente afhandeling

Zoals altijd zeer vriendelijke en zeer competente afhandeling

Van afspraak tot en met uitvoer tot volle tevredenheid

zie bovenstaande

Zeer tevreden en altijd vriendelijke ontvangst.

Ik wordt zeer vriendelijk ontvangen. Communicatie is duidelijk en alles wordt per mail bevestigd. Loopt het iets uit of zijn er andere vragen dan wordt je neetjes gebeld en er wordt overlegd.

Tevreden

Flexibiliteit bij maken afspraak. Goed geïnformeerd vooraf. Heldere afspraken gemaakt. Goed op de hoogte gehouden van bevindingen. Gewoon prima

Na 35 jaar bij eenanderesuzuki dealer, altijd ff wennen

Vriendelijk ontvangst en goede service

Keurig

Geen specifieke aandachtspunten

Fijn garagebezoek gehad

De receptioniste is een echte topper. Heel professioneel en adequaat en onderhoud een ontspannen en vriendelijke sfeer naar de klant toe maar deze is ook zeker merkbaar tussen de collega’s.

Prima geholpen

Goed en vriendelijk geholpen

Geen problemen

Service is echt OK !!!!!!!!! Alleen jammer, dat men niet heeft gezien, dat er na het wassen van de Suzuki een imperialdop was weggeraakt ! Kan echter langs komen voor een nieuwe dop ! En de banden hadden wij bij Kwikfit op de stikstof vulling laten controleren ! Dus deze waren op de juiste spanning ! De banden werden echter extra !?? opgevuld / bijgevuld met lucht ?????

Ga hier nooit naar toe!

Mijn auto heeft vorige week een APK en beurt gehad bij Freeroad Almere. Totale kosten €950,- Geen probleem, krijg je nu eenmaal met een wat oudere auto. Je wilt immers veilig de weg op. Vandaag stond ik om 05:00 uur op de A1 met pech (moest naar mijn werk van Almere naar Amsterdam). Alle lampjes op het dashboard brandden en ik kon geen gas meer geven. Aan de kant gezet en ANWB gebeld. Ben weggesleept door berger en daarna kwam de ANWB. Bleek dat er verkeerde bougies in de motor zaten. De boel was bijna doorgebrand volgend de ANWB man en ik had geluk dat ik direct gestopt was en de motor had uitgezet. Ben door hem gesleept naar Freeroad, want dit was een probleem veroorzaakt door de garage. Daar zijn de juiste bougies geplaatst. Slechts een eenvoudige “sorry, kan gebeuren” reactie. Ik heb nu een probleem met mijn werk, want ik werk in een shift. Dus de planning is volledig in de soep gelopen. Het kost mij nu een vakantiedag, want ik ben verantwoordelijk om aanwezig te zijn. Pech kan gebeuren, maar ik moet het zelf planmatig oplossen. Dat ging dus niet. Wie gaat mij nu compenseren voor deze vakantiedag? Freeroad gaf mij een visitekaartje met erop geschreven “20% korting op de volgende beurt”. Ik ben woedend! De boel had reeel in de soep kunnen draaien. Bij de APK was geconstateerd dat mijn voorbanden nog maar 3 mm profiel hebben. Als je als bedrijf echt spijt hebt, dan zeg je toch dat je uit coulance twee gratis voorbanden krijgt! Dat is pas klantvriendelijkheid. Nee, 20% korting op de volgende beurt?! Ik word als een achterlijke behandeld. Sorry, ik ga dus nu nooit meer naar Freeroad. Vorig jaar hebben ze bij een beurt alle vier de ventielen van mijn banden afgesneden, want ik heb bandendruksensoren op de ventielen zitten. Die zijn eenvoudig te verwijderen, maar dat snapten ze niet. Dus hebben ze de ventielen afgesneden en vier nieuwe binnenbanden erop gezet. Ze wilden de bandenspanning opmeten....

Echt heel goed

Goede service de auto is voor een grote beurt gehaald en terug gebracht en zag er tot onze verrassing weer fris en schoon uit want de auto was buiten de beurt ook gewassen en van binnen gezogen. 10 met een plus.

Fantastisch

Zeer klantvriendelijk

Perfecte service, zoals gebruikelijk !

Onderhoudsbeurt is weer perfect verlopen. Fijne mensen.

Prima afhandeling met coulance importeur

Tijdens de vakantie hield de linker-spiegelmotor er mee op. Geen blokkering meer, spiegel bleef niet meer vaststaan. Keurig opgelost in een goed coulance regeling met de importeur. Auto was net buiten garantie maar nog maar 90000 km op de teller. Uitstekend opgelost dus.

Super service

Ik kon sluitingstijd niet meer halen maar de dag erop mijn leenauto terug brengen was geen probleem. Mijn auto ook netjes gewassen en gezogen, heel fijn, vaker nieuwe auto's gehad maar niet iedere dealer geeft deze service!