Weer helemaal top!

Ik bracht mijn auto voor onderhoud en kreeg hem weer terug met 4 nieuwe bandjes en hij rijdt weer heerlijk soepel! Als vervangende auto de MX5 mee gekregen. Was weer top! Bedankt :)

Top Service en vakmensen!

Ik had een Mazda MX-30 elders aangeschaft en de auto had oplaadproblemen. De receptiemedewerkers stelde alles in het werk om de auto zo snel mogelijk in te plannen. Ook nog voor het onderzoek kort een monteur gesproken wat de oorzaak zou kunnen zijn. De auto is er 2 dagen geweest en er werd een gratis leenauto ter beschikking gesteld. Er bleek lucht in het koelsyteem aanwezig te zijn en er waren belangrijke updates benodigd. Zeer vriendelijk en uitstekend geholpen.

Klantvriendelijke medewerkers

Mazda is behoorlijk duur in onderhoud

Afspraken worden nagekomen

Duidelijke afspraken en een prettige wachtruimte

Gewoon prima geregeld

Makkelijk afspraak maken. Snelle service.

Professioneel, vakkundig en enthousiast

Het leukste vond ik, dat de monteur zo enthousiast over zijn werk en mijn auto sprak

geweldige service

Je wordt netjes welkom geheten en of je kopje koffie wildt.

Fijn geholpen

Ik word altijd goed en vriendelijk geholpen

Top vakmanschap, top service!

Het dak van mijn Mazda MX-5 wilde ik laten vervangen. Bij Freeroad vond ik dé specialist die zorgvuldig en netjes werkt. Ik ben super tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden en het resultaat!

Uitstekend en snel geholpen

Had een afspraak gemaakt voor het vervangen van de accu. Dat kon al op hele termijn. Op de dag van de afspraak door omstandigheden op de bonnefooi eerder langs gegaan en toch direct geholpen! Service betekent nog iets bij Freeroad!

Prima service en vriendelijk, professioneel personeel.

Het was gemakkelijk om een afspraak te maken en de auto werd ook op de afgesproken tijd gekeurd. Ook op de afgesproken tijd kregen we de auto, helemaal gewassen, terug. Tijdens het wachten konden we in een prettige ruimte en onder het genot van een kopje koffie wachten.

Goed bedrijf, aardige mensen.

Ik heb niet eens mijn auto bij deze dealer gekocht. Toch met alle égards ontvangen. Snelle en vriendelijke sevice en goede communicatie. Kortom : een goed bedrijf.

Tot nu toe alles naar wens.

Bij 60.000km. is onder garantie de radiateur vervangen, wij hopen dat deze lekkage hiermee is verholpen.

Altijd tevreden

Ik kom al ca. 10 jaar bij deze garage. Altijd duidelijk, transparant. Mocht ik ooit in een ander merk gaan rijden, dan ligt het niet aan Freeroad.

zeer tevreden

Goede communicatie

Fijne service en vriendelijk personeel

Goed geholpen, zoals altijd

++++

+++++

Keurige service/klantvriendelijk

Vlotte vriendelijke service.

Bedrijf weet nog hoe met SAAB om te gaan.

Mijn SAAB behoort tot een uitstervend merk, maar Freeroad heeft monteurs, die er mee weten om te gaan. Goede service, prima motivatie van verrichte handelingen.

Geen klachten of problemen

GEEN KLACHTEN EN/OF PROBLEMEN !

prima en snel geholpen

Graag meer technische informatie over de auto en de reparatie hierop

Ik ben zeer tevreden.

Tienen geef ik niet, het blijft tenslotte mensenwerk. Maar ik vind het team van Freeroad heel goed: altijd vriendelijk, afspraken worden altijd goed nagekomen en de kwaliteit van de werkzaamheden is heel goed.

Goede service, onderhoudsbeurten aan de hoge kant .

Eind juni is mijn Mazda toe aan een beurt. Nu gaan we een paar dagen naar Frankrijk, dus heb ik eerder alvast de olie laten verversen. Bij mijn laatste beurt van € 506,86 betaalde ik € 99,92 voor olie verversen. Nu was de rekening alleen voor olie verversen € 173,88 . Ik ben er mij van bewust dat alles IETS duurder wordt .

Flexibel en klantgericht

Uitstekende service en flexibel als een afspraak gemaakt moet worden.