Full service

Van koffie tot eigen werkruimte bij het wachten

ZZeer tevreden met het onderhoud van de auto, snel en conform afspraak

Het jaarlijks onderhoud ging naar verwachtingen, snel en volgens afspraak, tussentijds genoten van lekkere thee en praatje.

Tevreden

Altijd netjes en correct geholpen.

goed en snel geholpen

ik ben er dinsdag goed en snel geholpen. ondanks dat het wat langer duurde dan gepland ,heb ik de kale prijs betaald. dus goede service.

Betrouwbaar, goede informatie, klantvriendelijk

Werd goed ontvangen. Bij het wachten een lekker bakkie koffie en later nog een frisdrank. Goede informatie vooraf en achteraf. Betrouwbaar.

Snel en vakkundig geholpen

Ben zeer tevreden werd snel en vakkundig geholpen

Prettig

Ik ben tevreden met de geleverde service.

Goed klant gerichte service.

Goede afspraken te maken met korte doorlooptijd.

Wederom een prima ervaring.

Wij hebben voor de eerste keer onze Ford Eco Sport in onderhoud gehad bij Freeroad. Vooraf e.e.a. besproken om de verwachtingen te managen. Tijdens de onderhoudsbeurt gebeld vanwege een aantal noodzakelijke kleine reparaties af te stemmen. Derhalve de service en kwaliteit die we van Freeroad al gewend waren als klant met onze Susuki Ignis,

Freeroad overtreft de verwachtingen

Freeroad neemt de tijd voor je vragen, voert het werk professioneel uit en goes the extra mile voor hun klanten. Ondanks dat de garantietermijn al verstreken was, heeft Freeroad een reparatie uitgevoerd onder coulance.

Super garage, kundige en betrouwbaar.

Betrouwbaar en goed

Wordt altijd eerlijk en goed geholpen, vriendelijk personeel.

Hulpvaardig

Moeilijke storing. ANWB kon het tot 3x toe niet oplossen.

Perfect.!

Zeer goede Service.!

Een zeer positieve ervaring bij elke bezoek.

Van een vriendelijke ontvangst tot een professionele behandeling zonder onnodige werkzaamheden. Een geruststellende beleving.

Goede service. Afspraken worden nagekomen.

Bij aankoop van de Suzuki Vitara was ik al verrast door de prettige service. Na de 1e onderhoudsbeurt wederom blij met contact en service.

Attent en snel

Altijd welkom. Kent de klant. Vlotte tegemoetkomende houding. De monteurs zie ik nooit, maar heb wel de indruk dat het voortreffelijke vaklui zijn.

heel goed

heel goed

Als in de aanhef mevrouw Wolleswinkel komt te staan. Dan ben ik pas helemaal blij.

Heel goed en fijn!

Technish meer dan een ruime voldoende, evenals de zorgvuldigheid als het gaat over nemen van beslissingen. Geen aandrang mbt verkoop! Je wordt door vriendelijke en meedenkende mensen ontvangen en te woord gestaan. Tijdens het wachten wordt je ruimschoots voorzien van koffie/thee en af en toe aan praatje in alle openheid.

Aardig en kundig personeel

Aardig en kundig personeel

Geen

Onderhoudsbeurt uitgevoerd, dus verder geen opmerkingen

Als altijd perfect

Perfecte service, vriendelijke deskundig personeel en redelijke prijzen.