Ik ben prima geholpen

goede ontvangst, goed geholpen.

prima en zoals verwacht

volledig tevreden

• Bent of gaat u op zoek naar een andere auto? Nee

Vriendelijk en gastvrije ontvangst.

Uitstekende service.

• Bent of gaat u op zoek naar een andere auto? N.v.t.

vriendelijke ontvangst, vervangende auto als service

Deze dealer geeft mij zoals bij eerdere altijd het gevoel welkom te zijn, tot nu toe steeds hulpvaardige mensen tegengekomen daar.

• Bent of gaat u op zoek naar een andere auto? N.v.t.

Goed , met een punt van aandacht die klanten hierdoor zelf nog meer gaat laten Google.

Als ik bij een banden grossier een band kan kopen inclusief BTW voor 106,00 euro en ik kom bij jullie dan blijkt die zelfde band 195,00 euro te kosten en krijg ik 25 procent korting en betaal dan 146,62. Daar zit 40,00 euro verschil in . Ik denk dat als je klanten wilt behouden zeker hier naar moet gaan kijken en handelen. Temeer dat een bedrijf wat jullie zijn deze band NOG goedkoper kan weg kopen bij een banden grossier. Hierdoor zorgen jullie zelf dat de klant verder gaat kijken naar goedkopere en voor het zelfde product naar een ander stapt. Ik bekijk voortaan zelf ook gezien er aan mijn auto nieuweschijven en blokken gezet moeten worden naar de goedkopere montage bedrijven , omdat het product het zelfde blijkt te zijn. Mvg Henk homma

• Bent of gaat u op zoek naar een andere auto? N.v.t.

goede service en altijd vriendelijk

afspraken worden nagekomen en zijn altijd vriendelijk, wanneer je belt word ik altijd goed geholpen.

• Bent of gaat u op zoek naar een andere auto? Ja, binnen 3 maanden

Net zo als de vorige keren een bezoek om tevreden over te zijn.

Tussendoor goed op de hoogte gehouden van de noodzakelijke werkzaamheden.

Prima service.

Werkzaamheden exact volgens afspraak.

• Bent of gaat u op zoek naar een andere auto? Nee

Fijne, vlotte en transparante service.

Buiten afgesproken werkplaats werkzaamheden wordt de auto gepoets meegegeven. Fijne service.

• Bent of gaat u op zoek naar een andere auto? Ja, binnen 3 maanden

Prima garage.

Zeer goede: receptie - service - uitleg over rekening en verder onderhoud. Over de jaarlijkse onderhoudsbeurt zeer tevreden.

Uitstekende service

Uitstekende communicatie. Afspraken nagekomen. Kwaliteit van het uitgevoerde werk is uitstekend!!

• Bent of gaat u op zoek naar een andere auto? Nee

Vriendelijk en correct behandeld.

• Bent of gaat u op zoek naar een andere auto? Nee

Opdracht calibratie naar tevredenheid uitgevoerd

Ivm elders herstelde voorruit moest een calibratie worden gedaan.Verschil voor en na is niet merkbaar.(gelukkig maar). 10 uur s`ochtends aanwezig en om 12.45 uur weer rijden vond ik wel wat veel. Had te maken met nieuwigheid van de auto ,heb ik begrepen en dan is het acceptabel.

• Bent of gaat u op zoek naar een andere auto? N.v.t.

Auto is na bandenwissel van binnen en buiten schoongemaakt. Verwachtingen weer overtroffen!

• Bent of gaat u op zoek naar een andere auto? Nee

Klantgericht, betrouwbaar en geen verassingen achteraf

Deze is, evenals bij eerdere bezoeken, prima. Slechts een klein aandachtspuntje; hoewel het euvel niet verholpen kon worden, werd gezegd dat bij Mazda nagegaan zou worden of de kosten, die gemaakt zijn om te onderzoeken wat er aan de hand was, onder een coulanceregeling zouden kunnen vallen. Temeer het euvel, waarvan de oorzaak onbekend is, niet kon worden opgelost. Echter daar heb ik niets meer op terug gehoord. Ook al is het antwoord negatief, het is wel zo netjes dit dan ook terug te koppelen. Immers de indruk wordt gewekt dat er een actie ondernomen zal worden.

• Bent of gaat u op zoek naar een andere auto? Nee

Prettig contact en adequate afhandeling van onderhoud auto

Al vele jaren goede ervaring met deze garage.

werkelijk een perfect team uitstekend geholpen

werkelijk een perfect team uitstekend geholpen

Zeer vriendelijk geholpen

Vriendelijk geholpen , van te voren netjes opgebeld over wat bijkomende zaken. De auto schoongewassen en gestofzuigd !!

• Bent of gaat u op zoek naar een andere auto? Ja, binnen 6 tot 12 maanden

compleet en vlot

Ik ben langs geweest voor onderhoud. Zeer vriendelijk. Snel. vervangend vervoer dezelfde auto als mijn eigen auto. Ik was iets vertraagd met inleveren van de leenauto tot iets na sluitingstijd, dit was geen enkel probleem en nog steeds met alle geduld en vriendelijkheid geholpen.

geweldig

Natuurlijk kan het altijd beter, maar het was wederom perfect!

• Bent of gaat u op zoek naar een andere auto? Nee

Het oplossen van startproblemen.

Zeer goed. oplossingen en bereidwilligheid gericht. Hoe moeilijk het ook was!

Prima!

Het zelf kunnen inplannen van een afspraak is een handige tool! Daarbij is het signaal dat de garantie afloopt en er nagekeken wordt op eventuele reparaties die in e garantie termijn vallen heel fijn en klantvriendelijk!