Fantastische service leenauto mee en schone auto terug,

Zoals altijd vriendelijke behandeling , eerlijke factuur . Kortom een aanrader !

Zeer goed en tevreden

Gastvrij, vriendelijk en resultaat werkzaamheden goed

Lekke band voor mijn huis. Dealer kwam mijn band vervangen voor een tijdelijke band. Moesten nieuwe banden om. Zouden we nog een afspraak voor maken. Die middag kreeg ik een melding op mijn dashboard en na een telefoontje kon ik even langs komen bij de garage. Inmiddels waren mijn nieuwe banden er ook al. Meteen nieuwe banden erop. De auto was zelf uitgezogen en rook fris en fruitig in mijn auto. Top service!!

Service voor bandenwissel duurde dit keer langer dan gewoonlijk, maar is verder prima in orde.

perfect

ik heb mijn nieuwe lease auto bij jullie opgehaald en service was perfect

Meteen goed geholpen.

Als je binnenkomt voor de onderhoudsbeurt liggen de gegevens al klaar. Vriendelijk en deskundig personeel. Goede koffie.

5 sterren service

Auto werd ontvangen en geprepareerd voor service Ik had een online meeting, en kon gebruik maken van een rustig plekje en genieten van een lekker bakkie kwaliteits cappuccino, service duurde korter dan de korte meeting! ;) Kreeg de melding dat t klaar was, en daar stond ze, Zo goed als nieuw, Schoon en vers in de wax, Gestofzuigd En de New Car Smell hersteld. Alsof ik een nieuwe kreeg. Uitstekende service

Toppie

Goede service, personeel is erg vriendelijk

Perfecte service

Aangenaam ontvangst Leen auto staat gereed Auto tijdig weer gereed en vakkundig onderhoud aan gepleegd

Wederom prima geholpen met een uitstekende service. Ga zo door FREEROAD.

Goede service en goede monteurs

15 jaar oude Suzuki Swift gebracht voor apk en onderhoud ,service en apk overeenkomstig de prijsopgave.Gewezen dat er nog iets moest gebeuren maar niet relevant was voor de Apk.

Zeer goed.

Zeer snel geholpen.

prima service

Volgens de instructie zou er bij de beurt enige onderdelen vervangen moeten worden. Omdat ik weinig km maak zijn deze onderdelen niet vervangen. mededeling garage: "wat niet vervangen hoeft te worden qua slijtage zullen wij ook niet vervangen" Bij andere garages heb ik wel anders meegemaakt.

Héél goed!

Van begin (waarschuwing dat het tijd is voor onderhoud tot het eind) auto ophalen na onderhoud top! Alles vlot en vriendelijk geregeld.

Je wordt vriendelijk ontvangen en tijdens het wachten op je auto is er koffie/thee/chocolademelk vrij te verkrijgen en een vriendelijk praatje.

Ik werd goed geholpen

Goed en snel uitgevoerde werkzaamheden

Snelle afspraak. Als zoals overeengekomen. Leuk personeel.

Prima geregeld! Beurt volgens afspraak

Goede en klantvriendelijke service.

Goede en klantvriendelijke service. Afspraken worden nagekomen.

Alles zoals afgesproken

De onderhoudsbeurt werd uitgevoerd zoals vooraf was aangegeven. Er werd telefonisch gevraagd of de ruitenwissers vervangen mochten worden.

Gewoon heel goed.

Prima mensen, prima garage.

Goed ontvangen, met een kopje koffie.

Het service onderhoud is snel en goed gedaan. En de auto zag er schoon uit.

De VOS beurt was weer prima uitgevoerd

De VOS beurt was weer prima uitgevoerd. Extra gedaan (service): snaar gespannen.

Het herstel aan de auto is prima uitgevoerd

Laats onderhoud plus keuring alles volgens afspraak . Jullie zijn altijd vriendelijk. Als jullie het laatste euveltje oplossen is het fantastisch.