Betrouwbaar, goede informatie, klantvriendelijk

Werd goed ontvangen. Bij het wachten een lekker bakkie koffie en later nog een frisdrank. Goede informatie vooraf en achteraf. Betrouwbaar.

Goed geholpen

Snel en vakkundig geholpen

Ben zeer tevreden werd snel en vakkundig geholpen

Prettig

Ik ben tevreden met de geleverde service.

Goed klant gerichte service.

Goede afspraken te maken met korte doorlooptijd.

Wederom een prima ervaring.

Wij hebben voor de eerste keer onze Ford Eco Sport in onderhoud gehad bij Freeroad. Vooraf e.e.a. besproken om de verwachtingen te managen. Tijdens de onderhoudsbeurt gebeld vanwege een aantal noodzakelijke kleine reparaties af te stemmen. Derhalve de service en kwaliteit die we van Freeroad al gewend waren als klant met onze Susuki Ignis,

Freeroad overtreft de verwachtingen

Freeroad neemt de tijd voor je vragen, voert het werk professioneel uit en goes the extra mile voor hun klanten. Ondanks dat de garantietermijn al verstreken was, heeft Freeroad een reparatie uitgevoerd onder coulance.

Geweldig!

Super garage, kundige en betrouwbaar.

Betrouwbaar en goed

Wordt altijd eerlijk en goed geholpen, vriendelijk personeel.

Hulpvaardig

Moeilijke storing. ANWB kon het tot 3x toe niet oplossen.

Perfect.!

Zeer goede Service.!

Een zeer positieve ervaring bij elke bezoek.

Van een vriendelijke ontvangst tot een professionele behandeling zonder onnodige werkzaamheden. Een geruststellende beleving.

Goede service. Afspraken worden nagekomen.

Bij aankoop van de Suzuki Vitara was ik al verrast door de prettige service. Na de 1e onderhoudsbeurt wederom blij met contact en service.

Attent en snel

Altijd welkom. Kent de klant. Vlotte tegemoetkomende houding. De monteurs zie ik nooit, maar heb wel de indruk dat het voortreffelijke vaklui zijn.

heel goed

heel goed

Als in de aanhef mevrouw Wolleswinkel komt te staan. Dan ben ik pas helemaal blij.

Heel goed en fijn!

Technish meer dan een ruime voldoende, evenals de zorgvuldigheid als het gaat over nemen van beslissingen. Geen aandrang mbt verkoop! Je wordt door vriendelijke en meedenkende mensen ontvangen en te woord gestaan. Tijdens het wachten wordt je ruimschoots voorzien van koffie/thee en af en toe aan praatje in alle openheid.

Aardig en kundig personeel

Aardig en kundig personeel

Geen

Onderhoudsbeurt uitgevoerd, dus verder geen opmerkingen

Als altijd perfect

Perfecte service, vriendelijke deskundig personeel en redelijke prijzen.

Dik tevreden

Ik werd hartelijk ontvangen met een krantje en een kop koffie. De auto bevalt prima, ik had alleen een opmerking over de koplampen welke nu weer in orde zijn. Auto werd weer netjes afgeleverd.

Netjes behandeld

Net service, jammer dat ik niet gebeld ben nadat Freeroad Leaseplan gebeld had. Er was een schade rapport maar niet afgehandeld door geen communicatie.

Meer dan goed

Alles volgens afspraak afgehandeld. Grote leenauto

Vakmanschap & Eerlijkheid staat op plaats 1 super service

Ik ben echt te vrede bij Freeroad. Bedankt voor jullie goed zorg, deskundigheid en betrokkenheid voor een veilig auto.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.