Prima geen klachten.

Zeer goede service niets op aan te merken.

Prima, snel, en persoonlijk

De stekker van de trekhaak was kapot. Binnen 10 minuten was er een nieuwe gemonteerd.

Vriendelijk, professioneel en betrouwbaar.

Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel. Afspraken worden professioneel nagekomen en er wordt gedaan wat afgesproken is of zelfs meer! Top bedrijf.

Geen 5 sterren moest helaas betalen

Ik ben Freeroad zo dankbaar. Vanaf het aanschaf van m’n eerste auto, tot elke service die ik tot nu krijg. Ze zijn vriendelijk professioneel en zo begripvol. Bedankt!

Eigen werkruimte tijdens wachten en full service koffie en water gebracht

niks te klagen

prima niks te klagen

perfect

op tijd geholpen, vriendelijk personeel, geen extra overdekte kosten.

Snel en netjes afgeleverd

De beurt is snel uitgevoerd en de auto was in de ochtend al klaar om weer opgehaald te worden. Ik was blij verrast dat hij ook nog was gestofzuigd!

Goede ontvangst. Afspraak zoals afgesproken.

Positief

Goede ontvangst, duidelijke informatie over kosten.

Betrouwbare vakkundige garage

Tot nu toe de beste garage die ik heb gehad, hebben veel kennis, zijn zeer behulpzaam, betrokken, geven tips en adviezen en je kan snel bij ze terecht.

Vakbekwaam geholpen

Ben vriendelijk en vakbekwaam geholpen

ouderwets goed

Prima service, fijn dat de auto ook opgehaald wordt en teruggebracht door een medewerker die dichtbij woont.

Professioneel en vriendelijk

Auto moest voor APK keuring en ik kreeg een vervangende auto zodat ik kon doen wat ik wilde. Na het telefoontje dat de auto weer klaar was, stond er een schone, gestofzuigde en gekeurde auto op je te wachten. En de receptioniste was weer even vriendelijk en behulpzaam als altijd. In 1 woord: TOP.

Auto voor service beurt proefrijden andere gekocht.

Netjes geholpen, Proefgereden in andere auto Swift ingeleverd. Vr Gr Ron van der Geest

zeer prettig geholpen ,doen wat is afgesproken.

Full service

Van koffie tot eigen werkruimte bij het wachten

ZZeer tevreden met het onderhoud van de auto, snel en conform afspraak

Het jaarlijks onderhoud ging naar verwachtingen, snel en volgens afspraak, tussentijds genoten van lekkere thee en praatje.

Tevreden

Altijd netjes en correct geholpen.

goed en snel geholpen

ik ben er dinsdag goed en snel geholpen. ondanks dat het wat langer duurde dan gepland ,heb ik de kale prijs betaald. dus goede service.

Betrouwbaar, goede informatie, klantvriendelijk

Werd goed ontvangen. Bij het wachten een lekker bakkie koffie en later nog een frisdrank. Goede informatie vooraf en achteraf. Betrouwbaar.

Snel en vakkundig geholpen

Ben zeer tevreden werd snel en vakkundig geholpen

Zandzuigerstraat 6 1333HD Almere

36549 4249