goede service

Personeel is zeer vriendelijk en erg behulpzaam

Erg vriendelijk en service gericht.

Erg vriendelijk en service gericht. Alle tijd voor mij genomen om de carplay uit te leggen Prima,

Goede ervaringen!tevreden klant!

Ben altijd tevreden. Klantgericht, snelle afhandeling!

Auto ging stuk en binnen paar dagen reed hij weer.

Heel erg prettig

Zeer vriendelijk personeel, alles is netjes geregeld, van tevoren was al duidelijk wat er gedaan moest worden en hoeveel dit zou kosten.

Buitengewoon klantvriendelijk

Het weekend voordat de jaarlijkse beurt uitgevoerd zou worden, bleek de airco niet goed te functioneren. Toen ik daarmee op vrijdagmiddag bij de werkplaats kwam, werd daar zonder dralen werk van gemaakt zodat ik het weekend (zeer warm) toch goed de auto kon gebruiken. Klasse!

Prima geregeld.

Gedurende het wachten prima verzorgd.

Quick service and great customer service

The customer service is really great at Freeroad, and the service was done quickly and on time.

Heel goed gevoel

Heel fijn geholpen, heel veel persoonlijke aandacht .zeer tevreden

Ze schenken lekkere koffie

Een goede service gekregen, de auto onderging de apk.

Fijne, klantvriendelijke benadering!

‘Gewoon’ uitstekend!

Prettige ontvangst en duidelijke uitleg van verrichte werkzaamheden en factuur.

Prima service, en de auto rijdt weer als een zonnetje ;-)

Onderhoud goed uitgevoerd.

Personeel is super aardig. Beurt goed geregeld. Ik haal de auto pas aan het einde vaag de dag op. Maar na 3 uur werd er gebeld dat de auto al klaar was. En netjes gewassen en uitgezogen. Top

Mijn ervaring is dat je flot en duidelijk wordt geholpen .

goede service en volgens afspraak word er aan de auto gewerkt , je weet gelijk waar je aan toe ben en geen verrassingen achteraf !

Eenvoudig afspraak maken, goede service en advies

Goed geregeld

Bij het online inplannen van mijn beurt wist ik niet of ik kon wachten, omdat ik niet weet hoe lang een onderhoudsbeurt duurt (gelukkig hebben jullie daar verstand van!) Op mijn vraag kreeg snel antwoord waardoor ik kon wachten op mijn auto. Bij de service beurt zelf gaf ik aan mij tijd door te brengen door te gaan werken en kreeg ik zelfs een rustige plek toegewezen! Mét lekkere koffie was het wachten een win- win situatie. Auto weer in orde, ramen lekker schoon gepoetst en een deel van mijn werk voltooid. Bedankt team van Freeroad en jullie fantastische secretaresse! Ik kom graag terug

Buitengewone Vriendelijke en Efficiënte bediening.

Gastvrij ontvangen en gelijk een vervangende auto gekregen. In de middag onze Suzuki Swift kenteken L-229-JF opgehaald en ............ als een Red Bull-coureur weggesjeesd ( SUZUKI – Sjees U Zelf Uw Kist In). Onderweg nog Max Verstappen ingehaald, kregen als prijs een echte Limburgse vlaai. Suzuki blijven rijden! Vgl. ANWB nooit geen reparaties langs de weg bij een Suzuki Swift.

Ales good

Ok

Ik ben niet tevreden

Mijn auto gebracht voor een beurt er bij gezegd dat de acceleratie nog wel een stevenen over laat bij het open van de linker deur werkt vaak niet rechts niet het wel goed. Het is vervelend dan moet ik hem weer brengen om dat er niet naar gekeken is Met vriendelijke groet Cees Wiggerts

Ik vond het een prettige ervaring

Super service

Keurig onderhoud gehad. Auto gewassen en gezogen. Vriendelijk ontvangst. En snel uitgevoerde beurt. 100% tevreden.

Snel, vriendelijk en zorgvuldig.

Een aanrader

Vriendlijk

Prettig geholpen

Prima service en kwaliteit.

Zoals altijd goed en vriendelijk.