Komen met goede adviezen en bellen om eerst te overleggen.

veel vakkennis en behulpzaam

Dit is een garage bedrijf waar iedereen naar toe zou moeten gaan.GEWELDIG

Eerlijke en super fijne garage

Wij worden hier altijd erg fijn geholpen en ze staan altijd voor je klaar.

Snel en vriendelijk en deskundig geholpen

Batterij verwisseld van afstandsbediening!

De kennis en ervaring van wim is uniek

Er wordt serieus naar de toestand van de auto gekeken en niet volgens het boekje van de importeur.

heel goed ervaring

heel social en ardig vak mens

Mijn ervaringen zijn tot nu toe alleen maar top!

Garage Remko bv, Hoppenkuil 29 Eindhoven. Het bedrijf levert vakwerk af, ik kom niet voor verrassingen te staan, krijg duidelijke uitleg en zij houden zich aan de afspraken. Ik doe dat ook vwb de betalingen en iedereen is tevreden. Ik heb mijn auto nu ruim twee jaar daar in onderhoud en dat gaat zo blijven. Thijs, beterschap.

Top mensen

Ik ben heel erg tevreden.

snelle correcte en goede service

Ondanks het wegvallen van Thijs wens hem en zijn familie veel sterkte en voorspoedig herstel Gerard

Vakkundige mensen die attent reageren

Keurig volgens afspraak geholpen.

Al mijn problemen totnutoe tot volle tevredenheid verholpen. Garage Remko is niet de goedkoopste, maar levert wel.

goed staan altijd voor je klaar

ales goed geregeld in overleg

Vakkundig en betrouwbaar

Vakkundig en betrouwbaar

Eerlijk

Eerlijk en goed advies 1e keer daar fiat panda dus niets te klagen andere auto ook er na toe januari .

Zoals altijd: prima!

Afspraak voor plaatsen winterbanden gemaakt. Keurig op tijd geholpen, banden op juiste spanning en bandenspanningsmeter van auto juist afgesteld.

Prima garage

Vakkundig en aardige monteurs

perfect.

Goede afspraken

Geweldig bedrijf

Geweldige mensen die er werken staan altijd voor je klaar

Hopenkuil 29 5626 DD Eindhoven