Aardig personeel die je altijd te woord staan. Leveren goed werk af. Als zzper ben ik altijd snel weer op de weg. Door garage remko

uitstekend

geven goed door wat er aan de auto mankeert en dat er bij sommige auto's veel werk is om e.e.a. repareren. Tenminste ga ik vanuit ;-)

perfect

altijd meteen klaar staan en perfecte voorlichting wat het gaat kosten

Top garage

Altijd vriendelijk en deskundig wordt je geholpen voor een super faire prijs

Goed geholpen en erg vriendelijk

De Garage voor betrouwbarheid!

Al jaren een betrouwbare een goede geprijsd garage. Vriendelike, meedenkend en efficient!

Goede service en komen de afspraak goed na

Ik heb nog geen negatieve ervaring gehad

Positief!

Kom hier al jaren en altijd zeer tevreden, niet duur en erg vriendelijk. Daarbij kun je er altijd snel terecht en wordt er met je mee gedacht.

zeer goede vakkennis

Je wordt op een goede manier geholpen. Men is zeer vriendelijk. Bij wachten wordt zelfs koffie aangeboden. Een aanrader .

Top bedrijf met veel kennis

Ze doen wat ze zeggen.

Top service!

We kunnen altijd terecht en worden elke keer zeer vriendelijk, snel en accuraat geholpen. Ons wagenpark is erg belangrijk voor ons en dat begrijpt garage Remco heel goed.

Vertrouwbare, efficiënt en niet duur.

Voor meer dan 20 jaar mijn vertrouwde garage, eerlijk, efficiënt en goedkoop. No Nonsense, just service!

vriendelijk snel professioneel

Lost mijnprobleem snel adequaat en professioneel op binnen de afgesproken tijd, top gasten

Altijd vlot en goed geholpen

Zeer top service

Erg tevreden over deze garage.

Zeer klantvriendelijk!

Afspraak maken, auto brengen en op afgesproken tijd auto weer op en top afhalen. Zo hoort het!!

Een top bedrijf.

Je kunt er altijd terecht als je snel een reparatie nodig hebt. Vriendelijk personeel en leveren goed werk af.

Weer prima service!

Ben al jaren trouwe klant bij deze kundige en gezellige autogarage.

Al jaren uitstekend

Zeer vakkundig en betrouwbaar. Kan ik aan iedereen aanbevelen

Direct geholpen met een spoedgeval, goeie service, echt klantgericht en ik kon erna direct weer de weg op na de snelle reparatie.

Betrouwbaar bedrijf met vakkennis

Fijne communicatie en meedenken met ons als service verlenend bedrijf.

Mensen die zijn vak als geen ander begrijpen.

Fijne service

Altijd vriendelijk geholpen en geven altijd duidelijk aan wat er met de auto aan de hand is ook bellen ze even wat de situatie is met de auto als ze dingen willen vervangen. Top service

Zeer vriendelijk en kundig personeel

Wij kunnen er met onze bedrijfswagens altijd terecht, voor alles wat we nodig hebben en meer. Niks is te veel en er wordt altijd ruimte voor ons gemaakt. Iedereen is zeer vriendelijk en behulpzaam, zowel aan de telefoon als in de garage zelf. Zeer betrouwbaar en klantgericht.