Klant centraal

Je voelt je als klant geen nummer. Je wordt bijzonder prettig behandeld, zowel telefonisch als in de garage.

Al meer dan 30 jaar klant tot volle tevredenheid

Wij zijn super tevreden over de hele gang van zaken wat betreft de keuring en informatie van jullie over onze auto.

Zoals al jaren lang; zeer tevreden; top service.

Zoals al jaren lang; zeer tevreden; top service.

Zeer klant vriendelijk!!

Wij zijn al jaren vaste klant bij Willem Baron,en hebben er alleen maar goede ervaringen mee,je voelt je echt klant,je wordt snel en vakundig geholpen,en dat voelt goed,en een eerlijk advies!!jongens ga zo door. Gr Pieter.

Zeer klant vriendelijk en snelle sevice

Prima service, en snelle afhandeling vsn storingen

Super geregeld

Super snel een afspraak kunnen maken. En vriendelijk ontvangen tijdens de afspraak.

Top garage

Zelfs op afstand de service die je van een garage mag verwachten. Bedankt voor de snelle en eerlijke service.

Al 30 jaar....

Ik kom vanaf de aankoop van onze eerste auto al bij Willem Baron en dat is nu 30 jaar geleden, dat zegt toch genoeg?

Top!!

Klant vriendelijk, goeie service

Zoals altijd een prima service!

Vlotte afhandeling van afspraak tot en met keuring en beurt van mijn auto.

Helemaal Toppie.

Willem baron is een leuk bedrijf. Waar goede en snelle service word verleend. Van auto onderhoud tot het aankopen van auto’s staan ze voor je klaar.

Fijne garage. Leuke omgang aan de telefoon en bij de balie. Goede reparatie aan mijn auto voor een schappelijke prijs!

Top service en vriendelijke medewerkers

Staan altijd voor je klaar! Netjes pand plus netjes terrein. Alles dik in orde, prima voor elkaar.

Goede service vriendelijke mensen

Ben altijd goed geholpen Altijd vervangend vervoer Prima vakmensen Lekkere koffie

Leuk personeel goede klant gerichte Services

zeer klantgericht

Vlot en snel geholpen.

Goede adviezen en uitstekende servis

Heel fijn autobedrijf!

Sinds enkele jaren klant, en alleen maar tevreden. Vriendelijk en kundig personeel. Keurig prijsopgave voor reparatie.

Zoals het hoort

Persoonlijk contact is prima. Uitstekende ervaring met werkzaamheden.

Goede Sevice

Auto's gebracht voor keuring en onderhoud. Leen auto mee gekregen. Onderhoud goed uitgevoerd. Personeel altijd erg vriendelijk en vakkundig. Als je moet wachten is er een kopje koffie.

Vriendelijk en vakkundig

Contact verloopt soepel en vriendelijk. Voelt vertrouwd. Monteurs zijn vakkundig

Geweldig top mannen

Werk daar ziet er mooi uit als er wat is je kunt er altijd terecht mooi in op zet daar zijn wel 10 sterren waard Groetjes Hendrik uit Urererp

vertrouwd,volgens afspraak,vervangend vervoer,no nonsens

korte lijnen ,prettige werksfeer

Betrouwbaar, servicegericht en eerlijke prijzen.

Al jaren ben ik met veel plezier klant bij autogarage Willem Baron. De garage is goed telefonisch bereikbaar, de prijzen zijn goed, de facturen zijn duidelijk, het personeel is vriendelijk en ze leggen duidelijk uit wat er gedaan is aan de auto. Ik kan deze garage voor onderhoud en het aanschaffen van een nieuwe auto van harte aanbevelen.

De Gilden 1

9247CX Ureterp