Klantvriendelijk en vakkundige service

Goede service en vakkundig.

Betrouwbaar en deskundig.

Ik heb al jaren mijn auto's in onderhoud bij Baron en ben zeer tevreden over ze.

Altijd goed, betrouwbaar en betaalbaar!

Heel fijne garage waar wij graag een eind voor rijden!

PrimaGarage

Probleem met defecte sensor. Werd snel geconstateerd en nadat de sensor besteld was klaar terwijl ik wachtte met een lekker bakje koffie.

Goede service bij mijn probleem met de ruitenwissers bij de apk

prima geholpen

Topbedrijf

Al 30 jaar alleen maar goeie ervaringen met dit bedrijf. Ze verstaan hun vak en de service is top!!

Ik ben zeer tevreden over service en klantvriendelijkheid van de Baron.

Goeie service, zeer klantvriendelijk, snel aan de beurt en snel klaar. Ik ben zeer tevreden over deze garage.

Snelle en uitstekende service. Goed inzicht weten wat ze doen. Mijn Vaste Garage

Snel en goed geholpen inclusief leen auto

Beter terug gekregen dan dat ik hem heenbracht

Is goed

Toppers

Dat was weer goed toppers in een woord Wij zijn weer zeer tevreden Het hele personeel leuke mensen En de auto loopt weer als een zonnetje Willem jullie zijn toppers echt wel Dankjewel hoor allemaal de groeten Hendrik Postma

Staan altijd voor je klaar

Goeie service, denken mee, vakbekwaam en betrouwbaar.

Leveren uitstekend werk. Wij zijn erg tevreden

Niemand kan zonder auto. Zo ik dus ook niet. Ze denken met je mee. Prettig bedrijf. Netjes, klantvriendelijk. Dat vinden wij prettig.

Super service en heel vriendelijk!

Mijn ervaring bij Willem Baron is super goed en wil het ook iedereen aanbevelen, geweldige man en kan altijd goed met hem praten. Auto ben ik nog steeds tevreden mee en als er iets is dan staat hij altijd klaar om te helpen.

Fijne garage met vakkundig personeel en snelle service

Geweldige service

Ik ben goed ontvangen en goed behandeld door de medewerkers van garage willem baron eerlijke prijzen rekenen ze voor de reparaties en in no time rijd de auto weer super

Snel en netjes reparatie / onderhoud

Werd telefonisch op de hoogte gebracht van de nodige reparatie. Na toestemming gegeven te hebben vakkundig gerepareerd

Prima bedrijf met uitstekende service!

Ik heb jarenlange ervaring met dit bedrijf. De service is uitstekend en leiding en personeel zijn erg vriendelijk. De vakmanschap is duidelijk aanwezig, dus nooit klachten. Ik ben altijd erg goed behandeld, op diverse vlakken, zoals onderhoud, inruil en aankoop auto.

super bedrijf vakkundig personeel

altijd snel geholpen tegen een goede prijs

Snelle afhandeling van de schade.

Steenslag links voor expertise rapport laten maken bij garage baron te Ureterp. Bij garage Baron snel geregeld, schade goed kwalitatief,vakkundig gerepareerd. Uitstekend werk. Bedankt heren.

Goede plezierige contacten en verwelkoming betreffende receptie. Keurige afhandeling door betreffende monteur. Kortom: prima

Wij zijn zeer tevreden

Vriendelijk en kundig personeel. De gebreken die mijn auto vertoonde zijn goed verholpen en bij vragen is het personeel behulpzaam.

Snel, vakkundig en vriendelijk

Goede service en kwaliteit. Altijd vriendelijk en snel geholpen, ook nu weer!