Top!!

Vandaag onze Renault Twingo op gehaald bij de garage. Heel leuk onder een zwart doek en een mooie bos bloemen er bij! Jansen heeft goed meegekeken en goed advies gegeven in wat de beste optie was in onze prijsklasse. Super snel afgehandeld en de auto opgeleverd gekregen. Via de mail met vragen o.i.d. ook snel een antwoord terug, heel fijn. Een echte aanrader om naar deze garage te gaan en je te laten adviseren. Werkplaats ook heel erg netjes. Ook altijd vriendelijk te woord gestaan. TOPSERVICE!!

Erg tevreden

Op zoek naar een Mercedes A Klasse bij garage Jansen terecht gekomen. Op een dinsdag net voor 17.30 uur auto gekocht, twee dagen later konden we de auto al ophalen. Erg prettig en duidelijk geholpen door Henk Jansen. Kon goed over de autohistorie vertellen. Het geheel maakt een betrouwbare indruk ! Verdere verloop van de verkoop verliep vlot en professioneel. Auto werd conform afspraak afgeleverd door Rutger Jansen op een vriendelijke wijze. Eerste kilometers met onze nieuwe auto naar volle tevredenheid gereden. Blij met onze aankoop.

Een uitstekende garage die zijn klanten kent.

Hier loop je nog gewoon naar binnen om je wensen kenbaar te maken aan de chef of de ‘directeur’. Wij wonen nu 30 jaar in Berkum en vanaf het begin heeft garage Jansen inkoop, verkoop en onderhoud van de verschillende auto’s verzorgd. En tot onze volle tevredenheid! Nu onze nieuwe auto afgeleverd door de derde generatie Jansen!

Goede en klantvriendelijke service

De medewerkers van Garage Jansen hebben voor mij een fantastische auto geregeld. De service is echt erg goed en de uitleg bij aflevering ook. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop.

Het vertrouwen werd wederom bevestigd

Na een vervelend ongeluk was onze auto total loss. Onze vertrouwde garage Jansen stond direct voor ons klaar. Binnen een dag reden we in een leenauto, werd met ons nagedacht over een passende andere auto en de gehele schadeafhandeling werd overgenomen. Dit allemaal weer integer, transparant en met de grootste zorgvuldigheid. Inmiddels rijden wij met veel plezier in de 10e auto die wij bij garage Jansen gekocht hebben. Het allerfijnste is dat er meegedacht wordt, snel overlegd wordt en je wensen begrepen worden. Dit alles met super service.

fijn bedrijf

Fantastisch Bedrijf

Snel duidelijk en vriendelijk geholpen.

Zeer betrokken en servicegericht bedrijf

Prettige ervaring, zowel bij de aanschaf van een auto als achteraf.

Garage Jansen komt afspraken na!

Aan Garage Jansen gevraagd naar import auto met bepaalde specificaties. Jansen had zeer snel een auto gevonden die voldeed aan wat ik had gevraagd. Na overstemming over de prijs hebben ze de auto snel geïmporteerd en afgeleverd.

Geen zin voor nodig! TOP

Op maandag gekocht en woensdag in topstaat geleverd. Henk, nogmaals bedankt voor de snelle en goede service. Gelijk mijn verloofde nog blijer gemaakt met een Top bosje bloemen.

Formidabel

Gisteren mijn VW T-Roc opgehaald in Zwolle. Bijzonder professioneel werd ik te woord gestaan en is de auto overgedragen. Een compliment voor Garage Jansen.

Wederom een uitstekende service.

Al jaren klant bij Garage Jansen. Uitstekende service, betrouwbaar en altijd komen ze hun belofte na. Ook nu weer voor het importeren van onze nieuwe auto is alles prima geregeld.

Persoonlijke aandacht en oog voor detail

In onze zoektocht naar een goede occasion kwamen we, na genegeerd te zijn bij Dusseldorf Zwolle, terecht bij Garage Jansen. Daar zijn we zeer attent en persoonlijk geholpen. Er wordt goed mee gedacht en meerdere mogelijkheden werden op een rij gezet. Uiteindelijk hebben we een prachtige Volkswagen Golf Sportsvan gekocht. Toen de auto afgeleverd werd, zag hij eruit als nieuw. Prachtig gepoetst, geleverd met nieuwe banden, nieuwe velgen en afgeleverd met een volle tank. Top service Garage Jansen, wij komen graag terug. Uiteraard blijft de auto bij jullie in onderhoud!

Een vertrouwd adres voor het kopen, leasen van een auto.

Garage Jansen in Berkum Zwolle, is een goed en vertrouwd adres voor de aankoop van je nieuwe, lease, of occasion auto. Voor ons is het een zeer goed adres om onze auto aan te schaffen. Je geeft je wensen aan, er word met je meegedacht, en er onstaat een super resultaat. Nogmaals bedankt!

Een goede garage met een goede service en een persoonlijke benadering.

Een vriendelijke persoonlijke benadering. Meedenkend met de klant. Kwaliteit en service.

Al jaren vertrouwd adres.

Ze verkopen auto's. Geen praatjes. Ik bedoel daarmee te zeggen dat Jansen een nonsense club is, waar je uitstekend je auto kan kopen en laten onderhouden.

Van a tot z super geregeld!

Wederom alles tot in de puntjes geregeld! Super snelle levering van onze auto die vanuit België geïmporteerd werd. Duidelijke afspraken en service! Bij het ophalen van de auto zat hij mooi verstopt onder een groot zwart doek met een grote bos bloemen! Wij hebben enkel lof van garage Jansen en ons zien ze hier zeker vaker!

Zojuist auto 4 bij garage jansen gekocht

Dat zegt genoeg, Top bedrijf. Auto’s worden altijd spik en span geleverd Volgens afspraak. Mooier als nieuw. Met garage Jansen kwaliteitsgarantie. Super net bedrijf. Afz. Rijschool Hamer.

prima service en uitstekende open communicatie.

zoals boven omschreven.

Al jaren een zeer betrouwbare garage met service op maat.

Wij kopen al jaren onze auto’s bij Henk Jansen. Eindelijk een goed adres voor een betrouwbare auto na nare ervaringen in het verleden. Denkt mee, adviseert, wens van de klant staat centaal.

Vriendelijke ontvangst en attente aflevering.

Gedurende 20 jaar klant bij Garage Jansen. Altijd goede service. De afstand Delden-Berkum is geen probleem gelet op de service en de intervallen. Je hoeft maar een beperkte hoeveelheid eisen/wensen voor te leggen en Henk Jansen weet de passende auto, waar we zelf niet zijn opgekomen, te vinden. De aflevering en uitleg, door zijn zoon, was duidelijk en helder. Wij zijn bijzonder content over de auto. Mochten er toch nog vragen zijn over de bediening van de auto dan is het geen probleem om contact op te nemen.

Service staat voorop.

Betrouwbaar, vriendelijk, gewoon de garage waar je graag naar toe gaat en je je auto koopt. En met Rutger is eigenaar Henk verzekerd van een prima opvolger!

Goede service en prettig contact

Bij de aanschaf van een auto te maken gehad met Garage Jansen. Prettig contact en een goede service.

Betrouwbaar: afspraak is afspraak!

Na 27 jaar trouwe klant te zijn geweest, heb ik een uitstapje gemaakt en een auto gekocht bij een andere garage, want zoals ze zeggen 'verandering van spijs doet eten'. Voor mij dan toch maar liever hetzelfde eten...wat ben ik blij dat ik weer terug ben bij mijn vertrouwde garage!! Henk, de eigenaar van dit bedrijf, is een man van weinig woorden, maar duidelijk en rechtdoor zee! Hij kent zijn klanten, denkt altijd met ze mee en is eerlijk en betrouwbaar in de adviezen die hij geeft. Het personeel is altijd attent, vriendelijk en behulpzaam en zij houden rekening met de wensen van de klant. In de 27 jaar dat ik nu klant ben, is er nooit een probleem geweest en werd ik altijd keurig en op tijd geholpen. Kortom, heel blij dat ik weer 'terug' ben!!

Fantastisch!

Wij zijn allereerst super blij met onze mooie auto! Alles goed geregeld qua mogelijkheden, uitleg over de auto en de uiteindelijk verkoop en overdracht. Alles netjes en snel volgens afspraak geregeld! Dank aan Henk en Rutger! Groeten, Kees en Monique.

Boerendanserdijk 57

8024AG Zwolle