Betrouwbaar, vriendelijk, mooie auto's en dito showroom.

Jansen garage geeft eerlijke informatie. De showroom auto's zijn jong en ze regelen alles volgens afspraak. Komt erg prettig over.

medewerkers zijn vriendelijk en kundig, sociaal, denken met je mee

Auto in onderhoud, krijg dan vaak een leenauto mee, ze doen wat ze je beloven.

Professioneel, eerlijk advies én excellente service

Wij hebben meerdere auto's gekocht bij Jansen BV in de afgelopen jaren. Onze ervaring is dat tijdens de koop van een auto er een professioneel & eerlijk advies wordt gegeven én dat er ook na aankoop een excellente service is. Henk en collega's denken mee in oplossingen, ondernemen snelle acties en laten je niet zitten. Dat is klasse! Wij hebben bijzonder goede ervaringen met garage Jansen.

Perfecte aflevering auto

Auto gekocht voor mijn zoon die net zijn rijbewijs heeft gehaald. Auto keurig verpakt en Jansen jr. nam volop de tijd om de gebruiksaanwijzing van de auto uit te leggen. Top service.

Professioneel familie bedrijf met betrouwbare adviezen

Mijn familie koopt al jaren auto’s bij Jansen. Het was voor ons een logische keuze om onze eerste auto ook bij Jansen te kopen. Het advies is transparant en sloot perfect aan bij onze wensen. Er wordt betrouwbaar advies gegeven over de auto’s en toebehoren. Wij zouden Garage Jansen dan ook van harte aanbevelen.

Top garage

Haal hier mijn auto's sinds 2004. Qua service en klantvriendelijkheid kan hier geen merkdealer tegenop. Garage Jansen een absolute aanrader.

Geweldig gewoon !!

Auto bedrijf Jansen uit Berkum is een absolute topper! Ik ben zeer tevreden over hun uitstekende klantenservice, vriendelijke benadering en professionele houding. De deskundige medewerkers namen de tijd om mijn vragen te beantwoorden en mij te helpen bij het vinden van de perfecte auto die aan al mijn wensen voldeed. Bovendien was de aflevering van de auto zeer vlot en probleemloos. Ik kan Auto bedrijf Jansen van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbaar en professioneel auto bedrijf. Zij hebben mijn vertrouwen zeker gewonnen!

Betrouwbaar, klantvriendelijk en servicegericht!

Met onze rijschool zijn wij al jaren vaste klant bij garage Jansen. Betrouwbare garage waar kwaliteit en klantvriendelijk hoog in het vaandel staan! In overleg is er veel mogelijk bij Henk en Rutger evenals bij de monteurs in de werkplaats. Onlangs kochten wij er al onze vijfde auto (we doen vrij lang met onze auto’s) en zeer waarschijnlijk zullen er meerdere volgen in de toekomst!

Klantvriendelijkheid voorop

Vanuit Limburg hebben wij bij Garage Jansen een auto gekocht. Vanaf ontvangst tot en met de aflevering van de auto zeer klantvriendelijk en deskundig geholpen. Tevens is de zaak zeer netjes! Hopelijk volgen er nog vele veilige kilometers met de prachtige auto welke wij hebben bij hun hebben gekocht.

Zorgzaam en behulpzaam

65 jaar Grarage Jansen. Mijn eerste ervaringen gaan 47 jaar terug. Ik heb daar m'n rijbewijs gehaald en daarna bijna al m'n auto's gekocht. Gisteren m'n laatste. Na 15 jaar heel tevreden te zijn geweest met m'n Golf Plus heb ik deze ingeruild. Garage Jansen verzorgde ook de 15 jaar service. Nooit extra (alleen wat moest). Fijn bedankt voor altijd de zorg. Heel tevreden met de service en de zoektocht naar een andere auto.

Persoonlijke benadering en geweldige service.

Op zaterdagmorgen naar garage Jansen om een VW TROC te bekijken. Helaas was deze al verkocht, hoewel deze nog op de site stond. Henk vond dit erg vervelend en wilde meteen samen naar een andere kijken. Een uur later samen met Henk toch een VW TROC gevonden. Deze persoonlijke benadering en de moeite om ons toch te helpen verdient een dikke pluim. Uiteindelijk hebben we de auto op aanraden van Henk ongezien (alleen van foto’s) en zonder testrit gekocht. Vertouwen staat hoog in het vaandel bij Garage Jansen. Nogmaals bedankt voor alle moeite en geweldige service.

Vriendelijke service door vakmensen!

Alweer een fantastische auto geleverd door garage Jansen. Topservice en goede, eerlijke adviezen bij de aanschaf. Het hele team is vriendelijk, klantgericht en werkt hard. Super bedankt!

Kennis en kunde verpakt in vriendelijkheid!

Een nieuwe auto is een feestje en dat begrijpen ze in deze garage heel goed. Toch kan er ook wel eens iets mis zijn met je auto en ook dan staan ze je met een glimlach bij. Telefonisch super bereikbaar en een leenauto is een mogelijkheid. Kortom een prima plek voor advies, aanschaf of onderhoud.

Service, duidelijk en snelheid

Schept vertrouwen. Meedenken bij de aankoop, afspraken helder EN nakomen. Steeds op de hoogte houden. Kortom. Voel me zeer serieus genomen. Daarnaast werd er een prachtige auto geleverd. Meer dan verwacht.

Al jaren klant en nooit problemen. Met de aankoop van een nieuwe auto duidelijke uitleg, goede service, klantvriendelijk en klantgericht.

Vakkundige mensen, communiceren en overleggen goed met de klant, prettige dealer. Aanbevelenswaardig!

Goede service van vriendelijk personeel

Wij hebben onze auto daar gekocht en wij zijn heel goed en netjes geholpen. Met het ophalen van de auto ook hele duidelijke uitleg gekregen over de auto en ze namen er ook alle tijd voor. Heel klantvriendelijk ook allemaal. Zeker een aanrader.

Henk en Rutger super bedankt weer.

Der is weer een prachtige auto afgeleverd door garage Jansen. Door de hele goede service van afgelopen jaren er voor gekozen om weer de volgende auto hier te kopen. Dank jullie wel Fam. Jansen.

De kracht zit 'm in tijd en aandacht!

Voor het eerst een zakelijke leaseauto gekregen via garage Jansen B.V. bleek garant te staan voor niet alleen een goede auto, maar ook een prima begeleiding, waarin ik met raad en daad vriendelijk en goed op weg ben geholpen, en prima hulplijnen mocht er toch pech ontstaan. Kortom dat worden vele save road'Triqs' ;-) !

Uitermate goed advies en service

Vandaag heb ik wederom een auto gekocht. Het advies en de service was wederom van grote klasse!

Geweldiggggg

Beste auto bedrijf van de Benelux!! Al die drie auto’s gekocht met de beste service die je maar kan wensen!!! Super super super

Top!!

Vandaag onze Renault Twingo op gehaald bij de garage. Heel leuk onder een zwart doek en een mooie bos bloemen er bij! Jansen heeft goed meegekeken en goed advies gegeven in wat de beste optie was in onze prijsklasse. Super snel afgehandeld en de auto opgeleverd gekregen. Via de mail met vragen o.i.d. ook snel een antwoord terug, heel fijn. Een echte aanrader om naar deze garage te gaan en je te laten adviseren. Werkplaats ook heel erg netjes. Ook altijd vriendelijk te woord gestaan. TOPSERVICE!!

Erg tevreden

Op zoek naar een Mercedes A Klasse bij garage Jansen terecht gekomen. Op een dinsdag net voor 17.30 uur auto gekocht, twee dagen later konden we de auto al ophalen. Erg prettig en duidelijk geholpen door Henk Jansen. Kon goed over de autohistorie vertellen. Het geheel maakt een betrouwbare indruk ! Verdere verloop van de verkoop verliep vlot en professioneel. Auto werd conform afspraak afgeleverd door Rutger Jansen op een vriendelijke wijze. Eerste kilometers met onze nieuwe auto naar volle tevredenheid gereden. Blij met onze aankoop.

Een uitstekende garage die zijn klanten kent.

Hier loop je nog gewoon naar binnen om je wensen kenbaar te maken aan de chef of de ‘directeur’. Wij wonen nu 30 jaar in Berkum en vanaf het begin heeft garage Jansen inkoop, verkoop en onderhoud van de verschillende auto’s verzorgd. En tot onze volle tevredenheid! Nu onze nieuwe auto afgeleverd door de derde generatie Jansen!

Goede en klantvriendelijke service

De medewerkers van Garage Jansen hebben voor mij een fantastische auto geregeld. De service is echt erg goed en de uitleg bij aflevering ook. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop.

Boerendanserdijk 57 8024AG Zwolle

038 453 101 4