Alles is perfect geregeld

Opzoek naar een nieuwe auto en aan de verkoper mijn wensen doorgegeven. Nog dezelfde dag stuurde hij foto's van de auto, zelden zo'n snelle service meegemaakt en keurig op mijn wenken bediend. Vervolgens de auto opgehaald; wát een mooie en schone showroom. Wagen is in topconditie afgeleverd en je merkt dat verkopers veel kennis heeft van de auto die die aflevert. Ik raad garage Jansen iedereen aan.

Erg goed bedrijf

Alle communicatie verliep snel, duidelijk en alle afspraken werden nagekomen.

Hele prettige garage

Een auto gekocht. Eerlijke informatie. Goede inruilprijs. Er werd alle tijd genomen voor de uitleg van de bediening van de auto. Wij hadden al goede ervaringen met deze garage omdat je altijd direct kunt langs komen als er iets is met je auto.

5 sterren zijn nog te weinig

Top garage, mijn 2e auto hier gekocht. Wonende in Limburg rij ik hier graag 2 uurtjes voor naar Zwolle. Vriendelijke eigenaar en medewerkers, perfecte service, garage en showroom schoner dan een 5 sterren hotel. Gewoon top en super tevreden klant.

Het is een experience om je nieuwe auto op te halen. Fantastisch

Een mooie presentatie en men neemt ruim de tijd om alles goed en helder uit te leggen. De onthulling inclusief bloemen maakte het plaatje compleet.

Erg aardige mensen, snelle en goede service

Prettige garage. Woensdag langs geweest om auto te bekijken, vrijdag stond de auto klaar om te kopen. Goede en snelle service. Aardige werknemers. Garage ziet er van buiten en binnen ook erg goed uit.

Uitstekend advies

Zien, testen en na uitstekend advies tevreden huiswaarts met een prachtige auto!

Zeer tevreden over mijn aankoop bij Garage bedrijf Jansen.

Ik ben goed geholpen bij mijn aankoop van mijn nieuwe auto. De auto is netjes afgeleverd.

No nonsense, afspraak is afspraak, direct actie top service

Ooit kwam ik bij Henk terecht voor mijn droomauto, dat was ZO geregeld! Ik vond mijn droomauto in Duitsland, gaf hem de link van mobil.de en twee weken later was hij geïmporteerd, stond het op kenteken, gepoetst en klaar in de showroom. Bloemetje erbij een dankje voor het vertrouwen en inmiddels 10 jaar verder, 8 familieleden aangedragen en gezamenlijk meer dan 15 autos bij Henk gekocht en wederom deze week mijn nieuwe droomauto gekocht. Wat een topvent! ( en inmiddels stapt zijn zoon in zijn voetsporen en krijg je van hem ook dezelfde top service ! )

behulpzaam en deskundig

Al jaren naar volle tevrdenheid klant. Korte lijnen en denken mee met passende oplossingen.

staan altijd voor je klaar.

Ben al ruim 20 jaar een hele tevreden klant. Voor mij als rijschool zijn ze onmisbaar! Dat geld voor aanschaf nieuwe auto's, maar ook voor onderhoud en reparaties. Werkplaats is top!

Van A tot Z perfect geregeld!

Prima resultaat na zoekopdracht! Goede service

hier is de klant nog koning

reeds vele auto,s gekocht bij dit prachtige bedrijf, de service en vakbekwaamheid zijn van een erg hoog niveau. Voor mij geen ander

Vriendelijk, deskundig een betrouwbaar.

Mijn auto wordt al jaren onderhouden door dit bedrijf. Altijd tot volle tevredenheid. Nu de auto ingeruild en daarbij weer fantastisch geholpen. Men neemt alle tijd, geeft goede adviezen en levert de auto perfect af. Ik heb er vertrouwen in dat ik ook met deze auto veilig de weg op kan.

Top bedrijf met uitstekende service

Ik ben zeer te spreken over auto garage Jansen! Aflevering was super en tot in de puntjes verzorgd. Top service en heel klantvriendelijk. Ik zou garage Jansen dan ook zeker aanraden!

Zo vader, zo zoon en kleinzoon: top

In tegenstelling tot mijn dealer kon het achterlicht van mijn Ford Kuga binnen één dag worden vervangen. En dat niet alleen: de rekening bleek ruim 250,— euro goedkoper uit te vallen ! Attent en snel geholpen tegen een acceptabele prijs.

Altijd goed geholpen

Garage jansen is een zeer goede garage en komt zijn afspraken na. Heeft veel kennis in huis en verkoopt goede autos die je kunt vertrouwen. Wagens worden in top conditie afgeleverd , service is top. Ben een trouwe klant geworden.

Je wordt er altijd fantastisch geholpen.

Het is een goed bedrijf. Ze staan altijd voor je klaar. Heb nu weer een zoekopdracht bij ze geplaatst daarbij luisteren ze goed naar je wensen. Ze geven daarbij ook advies. Alles wordt goed gecommuniceerd. Afspraak is afspraak.

Super geholpen met onze (camper)bus

Er werd op alle vlakken goed en flexibel meegedacht! Dankzij Henk en garage Janssen hebben wij nu onze droombus om tot camper te gaan ombouwen!

Helemaal Top!!!

Ben zeer tevreden met de geleverde service. Ik wou een auto hebben met bepaalde opties erop en Janssen zou dat even voor mij uitzoeken. Binnen één dag kreeg ik al een auto te zien en was precies wat ik wou hebben. Na bevestiging hebben ze de auto opgehaald en alles in gang gezet wou er ook nog nieuwe velgen en banden bij dat is ook gelijk geregeld. Binnen een maand heb ik mijn auto kunnen ophalen en ben er echt blij mee. Hele aardig mensen en een net bedrijf mijn volgende auto ga ik zeker weer via dit bedrijf regelen echt een aanrader.

Deskundig en behulpzaam

Al jaren kom ik bij Garage Jansen. Deskundig advies, behulpzaam en oplossingsgericht. Leenauto bij reparatie of onderhoud. Ook nu bij de aanschaf van een nieuwe Ford Transit Custom alles keurig uitgelegd. Er wordt kritisch over je schouder meegekeken en advies gegeven over het gebruik.

Je kan er niet omheen…

Onze eerste bedrijfswagen hebben we 3 1/2 jaar geleden bij Garage Jansen gekocht. Professioneel, betrouwbaar, servicegericht, vriendelijk personeel zijn de kernwoorden waar dit bedrijf wat ons betreft voor staat. De keuze om een nieuwe elektrische ID Buzz cargo bij Jansen te bestellen was twee maand geleden dan ook snel gemaakt. Afgelopen donderdag was het zover en hebben we de auto onder het kleed vandaan getrokken in de showroom. Vol tevredenheid rijden we nu rond en zien de komende jaren met vertrouwen tegemoet!

Toppp

Service goed goeie mensen wat will.je nog meer

Goede service, fijne mensen

Heel vriendelijk personeel en fijne sfeer in de winkel. In de zoektocht naar een andere auto ben ik erg goed geholpen. Heel tevreden.

Wederom uitstekend

Na de 1e keer zeer goed bevallen, dus nu ook voor 2e keer een auto gekocht!