Uitmuntend

Vader en zoon, beide met verstand van (auto)zaken, alles tot in de puntjes geregeld. Ontzorgen en verzorgen. Mijn geïmporteerde auto was keurig gepoetst, een beurt gehad en van binnen brandschoon. Een absolute aanrader als garagebedrijf.

Topbegeleiding bij import en vinden van een Audi

Was weer op zoek naar een jongere Audi Q5. Garage Jansen heeft weer een topwagen geregeld uit Duitsland. Alle administratieve rompslomp voor mij uit handen genomen. Kun je allemaal aan Jansen ( en zoon) overlaten.

Zoals altijd goede service

Advies op maat. Meedenkend en ze zorgen ervoor dat alles perfect geregeld wordt.

Service en aandacht 100% op orde bij garage Jansen

Na maar liefst 18 jaar in een Opel Astra te hebben gereden, mede dankzij 18 jaar keurig onderhoud door deze vakgarage met topmonteurs, Henk de opdracht gegeven een andere auto te zoeken. Het werd een Volkswagen Up! uit 2017. Bij aflevering zijn alle puntjes op de i gezet. 2 wieldoppen licht beschadigd toch maar even vervangen en ook de automaten allemaal even vervangen. Keurig Henk. Bedankt voor het vinden en leveren van de auto.

Een feestelijk versierde nieuwe auto, niet zomaar…

Na jarenlange betrouwbare service was het vanzelfsprekend om ook een nieuwe auto bij Garage Jansen te kopen. Ze staan altijd voor je klaar

Uitstekend!

Na vele jaren klant te zijn geweest nu een van onze auto’s ingewisseld bij dit prettige, professionele bedrijf. Niks is te veel voor dit mooie familiebedrijf en alle zaken worden altijd snel, vakkundig en klantvriendelijk afgehandeld. Wanneer wij weer een nieuwe auto gaan kopen komen wij zeker terug!

Uitstekende garage die goed hebben geholpen met de aanschaf van mijn nieuwe Seat Leon

Ondanks dat de levering wat langer duurde dan gehoopt, keurig op de hoogte gehouden door de garage. Prachtige auto gekocht die exact naar mijn wens was samengesteld. Voor het onderhoud van de auto kom ik zeker terug!

Fantastisch bedrijf

Afgelopen week onze nieuwe auto in ontvangst mogen nemen. Wat een prachtig en fantastisch bedrijf met goede services! Ze hebben prachtige auto’s in de showroom staan maar waar we naar opzoek waren hadden ze op dat moment niet staan. Samen zijn we de zoektocht begonnen en we hebben de auto naar onze wens gevonden, Vanaf ontvangst tot en met de aflevering van de auto zeer klantvriendelijk en deskundig geholpen.

Geweldig familiebedrijf waar je het familiegevoel ervaart

Super bedrijf die je verwachtingen weet te overtreffen, ga zo door!

Zeer plezierig in omgang en vertrouwd

Ik koop voor het eerst een auto bij Garage Jansen. Al vanaf het eerste contact voelt het als of we elkaar al jaren kennen. Persoonlijk, vriendelijk, no-nonsens en verstand van zaken, hebben maar weinig woorden nodig om te weten wat je wil en nemen toch veel tijd voor je. Komen gemaakte afspraken perfect na. Een bedrijf waar de klant op een normale manier nog centraal staat. Ik snap niet waarom ik hier niet eerder klant ben geworden, dit is precies wat ik wil als zelfstandig ondernemer. Dit soort garage bedrijven bestaan er dus nog echt wel! Zeker mooi om te zien hoe het familie bedrijf geleid wordt, ga vooral zo door!

Afspraak is afspraak.

Zeer betrouwbare garage. No nonsense en afspraken worden stipt nageleefd. Wellicht niet de allergoedkoopste van het land. Maar de service is dan ook meer dan voortreffelijk.

keurig geregeld

keurig geregeld

Alles is perfect geregeld

Opzoek naar een nieuwe auto en aan de verkoper mijn wensen doorgegeven. Nog dezelfde dag stuurde hij foto's van de auto, zelden zo'n snelle service meegemaakt en keurig op mijn wenken bediend. Vervolgens de auto opgehaald; wát een mooie en schone showroom. Wagen is in topconditie afgeleverd en je merkt dat verkopers veel kennis heeft van de auto die die aflevert. Ik raad garage Jansen iedereen aan.

Erg goed bedrijf

Alle communicatie verliep snel, duidelijk en alle afspraken werden nagekomen.

Hele prettige garage

Een auto gekocht. Eerlijke informatie. Goede inruilprijs. Er werd alle tijd genomen voor de uitleg van de bediening van de auto. Wij hadden al goede ervaringen met deze garage omdat je altijd direct kunt langs komen als er iets is met je auto.

5 sterren zijn nog te weinig

Top garage, mijn 2e auto hier gekocht. Wonende in Limburg rij ik hier graag 2 uurtjes voor naar Zwolle. Vriendelijke eigenaar en medewerkers, perfecte service, garage en showroom schoner dan een 5 sterren hotel. Gewoon top en super tevreden klant.

Het is een experience om je nieuwe auto op te halen. Fantastisch

Een mooie presentatie en men neemt ruim de tijd om alles goed en helder uit te leggen. De onthulling inclusief bloemen maakte het plaatje compleet.

Erg aardige mensen, snelle en goede service

Prettige garage. Woensdag langs geweest om auto te bekijken, vrijdag stond de auto klaar om te kopen. Goede en snelle service. Aardige werknemers. Garage ziet er van buiten en binnen ook erg goed uit.

Uitstekend advies

Zien, testen en na uitstekend advies tevreden huiswaarts met een prachtige auto!

Zeer tevreden over mijn aankoop bij Garage bedrijf Jansen.

Ik ben goed geholpen bij mijn aankoop van mijn nieuwe auto. De auto is netjes afgeleverd.

No nonsense, afspraak is afspraak, direct actie top service

Ooit kwam ik bij Henk terecht voor mijn droomauto, dat was ZO geregeld! Ik vond mijn droomauto in Duitsland, gaf hem de link van mobil.de en twee weken later was hij geïmporteerd, stond het op kenteken, gepoetst en klaar in de showroom. Bloemetje erbij een dankje voor het vertrouwen en inmiddels 10 jaar verder, 8 familieleden aangedragen en gezamenlijk meer dan 15 autos bij Henk gekocht en wederom deze week mijn nieuwe droomauto gekocht. Wat een topvent! ( en inmiddels stapt zijn zoon in zijn voetsporen en krijg je van hem ook dezelfde top service ! )

behulpzaam en deskundig

Al jaren naar volle tevrdenheid klant. Korte lijnen en denken mee met passende oplossingen.

staan altijd voor je klaar.

Ben al ruim 20 jaar een hele tevreden klant. Voor mij als rijschool zijn ze onmisbaar! Dat geld voor aanschaf nieuwe auto's, maar ook voor onderhoud en reparaties. Werkplaats is top!

Van A tot Z perfect geregeld!

Prima resultaat na zoekopdracht! Goede service

hier is de klant nog koning

reeds vele auto,s gekocht bij dit prachtige bedrijf, de service en vakbekwaamheid zijn van een erg hoog niveau. Voor mij geen ander

Boerendanserdijk 57

8024AG Zwolle