Geweldig goed les gehad voor zowel mijn auto als motorrijbewijs.

P. Schipper, mijn instructeur bij deze rijschool heeft mij (in één keer) naar het motorrijbewijs begeleid. Het is een laagdrempelige rijschool en er is binnen deze rijschool een prettige sfeer. Het plannen van lessen gaat in onderling overleg waarbij deze rijschool flexibel blijkt wanneer een afspraak verzet moet worden (mits op tijd aangegeven natuurlijk). Ik vond het opvallend dat mijn instructeur tot en met het laatste uur les vooruitlopend op het examen, onvermoeibaar bleef wijzen op verbeterpunten. De puntjes op de i zeg maar. Zeker ook bij de bijzondere verrichtingen. Lukt iets (nog) niet? dan stapt de instructeur op je motor, jij achterop en .... hij gooit (met jou achterop) de motor de achtbaan in om te laten zien hoe het gaat, voelt en moet. Ik heb mijn lessen gereden op een Yamaha MT 07 van de rijschool. Een fijne motor om op te lessen. Ik heb het leuk gehad hier met uitstekend resultaat. En dan (omdat ik geslaagd was) is er ineens een afscheid zeg ik tegen P. Schipper. Zelfs dat hoeft niet, zo bleek. Want eens per jaar organiseert deze rijschool een motor-toer. Hoe leuk is dat ; )

In de zomermaanden les gevolgd bij rijschool Schipper. Een top ervaring! Met Pé als deskundig en motiverende instructeur een perfecte voorbereiding gehad op de verschillende examens. Bedankt!

Sportlaan 26 1687 BP Wognum

229579 002