Een super goede en leerzame rijschool

Een zeer goede rijschool! Ben erg tevreden over de lessen die ik heb gehad. Hele persoonlijke begeleiding!

Bedankt voor de leuke en leerzame tijd!

Pé & Marieke zijn vakkundig en weten waar ze het over hebben. Het is een kleine rijschool wat het absoluut persoonlijker en toegankelijker maakt. Iedere les wordt op eigen niveau gegeven. De voertuigheersing lessen worden niet op eigen terrein gegeven, waardoor je direct op de motor stapt en een stukje naar de locatie moet rijden, echt een pluspunt! Hierdoor leer direct al op de weg te rijden. Ik vind het persoonlijk dan ook jammer dat ik mijn autorijbewijs niet bij Pé & Marieke heb gehaald!

Bij Pe uitgekomen voor lessen op de motor. Pe is in tekst en uitleg nuchter en direct, wat mij zeer aan staat. Dit betekent echter niet dat hij ongeduldig is; lukt het een lesje (of 2 of 3 lesjes) niet helemaal dat sleept hij je er wel doorheen. De passie van Pe speelt hier denk ik en grote rol, dit werkt zelfs aanstekelijk. Ik heb zeer genoten van Pe en van de lessen, en dat beide praktijk examens in 1x gehaald zijn is een mooie bijkomstigheid ;)

Terecht gekomen bij Schipper voor mijn motor rijbewijs door mond op mond reclame van enkele oud leerlingen. Pé is een nuchtere instructeur met Westfriese no-nonsens mentaliteit en (érg) veel geduld voor eigenwijze leerlingen ;-). In één keer geslaagd voor mijn bijzondere verrichtingen en praktijk examen.

Vandaag geslaagd! Als motorcursist ben je dan geneigd de complimenten aan de instructeur te geven. Dat is voor Pé ook zeker op zijn plaats, wat mij betreft een kritische en zeer goede instructeur die je stap voor stap leert hoe je veilig de weg op kunt. Top! Maar er is meer nodig dan een cursist op de weg begeleiden. Het administratieve deel is bij Marieke in zeer goede handen. Op elke vraag komt snel en duidelijk een antwoord. Kortom een TOP rijschool, die ik van harte kan aanbevelen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben tevreden over Auto- en Motorrijschool P. & M. Schipper. Pé heeft passie voor het vak en verstand van zaken. Wel heb ik soms het gevoel gehad dat de flexibiliteit die ik bood niet helemaal in evenwicht was met de flexibiliteit die de rijschool kon bieden.

Zegt waar het op staat. Goede luisteraars. Duidelijke uitleg. Fijn voor een goed gesprek!

Zeer tevreden over deze gezellige maar ook hele leerzame rijschool.

Top rijschool! Zeer goede lessen.

Erg gezellige lessen met twee leuke instructeurs. Goede organisatie en fijn en makkelijk contact via bijvoorbeeld Whatsapp. In een keer geslaagd!

Zeer vriendelijke, toegankelijke en gepassioneerde instructeur(s)! Erg soepel en gemakkelijk voor het afspreken van lessen. Duidelijke en helder uitleg/demo\'s.

Goede uitleg zodat je de oefeningen goed leert vriendelijke instructeurs nette voertuigen betaalbare prijs kan niets anders zeggen dan een aanrader!

Zeer goed begeleid en op fijne wijze motor leren rijden.

Zowel Pé als Marieke zijn erg prettig in de omgang met de leerlingen. Een heerlijke Westfriese, no-nonsense aanpak. Prettige tijd gehad en kan ze iedereen adviseren!

Ik ben erg tevreden over deze rijschool,goede rustige instructeur . Ik heb de lessen als zeer prettig ervaren

Leuke instructeur , met veel geduld voor een duitse meid zoals ik :P

gemoedelijk, persoon gericht, sfeer vol, to the point gerichte bedrijf die van snel handelen houd.

Zeer goede en ervaren rijschool. Een rijschool die mij binnen 15 lesuren heeft kunnen laten slagen voor mijn motorrijbewijs. Zeer professioneel en geduldig.

Pé en Marieke zetten zich voor 100 procent in om je op een leuke en leerzame manier te laten kennismaken met het autorijden. Ze hebben al het geduld om het je zo goed mogelijk te leren en ze zorgen ervoor dat je goed voorbereid bent voor het examen.

Bij rijschoolschipper heb ik mij altijd op mijn gemak gevoeld. Heb altijd het idee gehad dat er echt werd gekeken naar wat ik nodig had. Verder zorgen zij ervoor dat je, je prettig voelt in de auto. Echt een hele fijne rijschool waarbij je echt op je eigen tempo leert autorijden.

Topservice en een goede duidelijke manier van lesgeven!