Super goed

Frank is een goeie rijmeester en in 1x geslaagd!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor je positieve beoordeling! Vr. groet team Verkeersschool Frank Schuurman

Gewoon goed geslaagd

Onder begeleiding van Frank heb ik met een dagcursus E achter B behaald. Fijne leerzame ochtend gehad en handige tips meegekregen voor het rijden en manoeuvreren met een aanhanger.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende begeleiding, communicatie en facturatie

Mijn instructeur wist de juiste balans te vinden tussen aanmoedigen, fouten laten maken om ervan te leren en ingrijpen als het moet, op een voor mij prettige manier

Leuk en duidelijk

Een leuke rijschool waar goed les wordt gegeven. Alles wordt in de praktijk gedaan, waardoor je het autorijden erg goed leerd. Betalingen gaan makkelijk en de rijschool regeld het examen voor je.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed begeleid van begin tot eind

Vriendelijke instructeurs! Wanneer mijn vaste instructeur niet kon rijden voor een week werd er gelijk geregeld dat ik met een andere instructeur kon rijden zodat de les wel door kon gaan. Er wordt altijd duidelijk uitgelegd wat je moet doen, en ook waarom je iets wel of niet moet doen. Ook de lessen voor het theorie examen waren erg prettig. Door de oefentoetsen wist ik goed wat er werd verwacht tijdens het examen. Ook afbellen en je rijles verzetten verliep altijd erg gemakkelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super fijn les gekregen en geslaagd!

Super fijn geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer kundige instructeur “Frank”

Rijbewijs E achter B: Losse intake rijles. Goed geconfronteerd wat goed en wat kan beter! Vandaag de hele ochtend les (deel middag) en om 14.00 uur examen! Geslaagd! Frank dank voor je advies en instructie, etc! Aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

een hele goede rijschool!

Fijne rij instructeur!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg fijn, nuttig en noodzakelijk

Ondanks dat ik meer lessen nodig had dan in het pakket zaten, had ik niet het gevoel dat dit door de rijschool kwam maar juist door mezelf. Gelukkig zorgden de rijlessen ervoor om met vertrouwen het examen in te gaan en bij deze wil ik de rijschool en mijn rijinstructeur bedanken voor de afgelopen maanden.

Zeer goed, fijn begeleid

Heel goed, fijne instrecteur en goede communicatie met de rijschool.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Vakkundig

De instructeurs van Verkeersschool Schuurman zijn zeer behulpzaam, vakbekwaam en vriendelijk. De instructeurs dagen jou vanaf dag 1 uit om je kennis te laten maken met (de gevaren van) het verkeer. Zo werd ik goed klaargestoomd voor het examen.

Kan niet beter

Les gehad van Frank. BE in 1 dag en glansrijk geslaagd. Dat Frank al 25+ jaar ervaring heeft merk je aan alles. Wat een topdag, veel geleerd.

Professionaliteit

E achter B rijbewijs gedaan bij Frank Schuurman. Zeer prettige, geduldige en rustige instructeur. Goede en snelle communicatie mbt lessen. Zeer professioneel en betrouwbaar.

Een fijne rijschool.

Ze nemen de tijd voor je en helpen je goed.

Professioneel en gedegen opleiding

Goede en gedegen rijschool

Zeer hoogwaardige rijschool

Een zeer betrouwbare en effectieve rijschool, keurig materiaal en prettige mensen om mee te lessen. Ze denken mee in een schema en als je gaat lessen kun je in een hoge frequentie de lessen volgen zonder enorme tussenliggende periodes,

vriendelijk en informatief

Zeer vriendelijke instructeur met duidelijke uitleg. Scooters waren goed. Over het algemeen een prettige ervaring.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede ervaring met behalen van B-E

Aangename instructeur en het rijbewijs in 1 dag behaald.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele prettige rijschool met ervaren instructeurs

Mijn ervaring met deze rijschool is top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super rijschool, professioneel en gedreven.

Ik zou deze rijschool iedereen aanraden. Persoonlijk, professioneel en gedreven. Samen werken aan het doel om te leren rijden.

Fijne rijschool!

Autorijden vind ik best spannend om te doen. Het was frustrerend om te zien dat er miljoenen mensen in auto's rijden en ik het nog steeds niet leek te kunnen. Gelukkig heeft Edwin me er goed doorheen geholpen met alle praktische aanwijzingen. Bedankt daarvoor!

Fijne en professionele rijschool

Fijne rijschool met fijne leraren. Het mijn praktijkexamen in 1 keer gehaald

Super fijn!

Mijn rijbewijs de tweede keer gehaald! Hele fijne rij instructeur en had veel geduld. Echt een aanrader.

Rijschool

De instructeur heeft goed ingeschat hoeveel lessen nodig zijn om klaar te zijn voor examen. Je krijgt netjes elke een mail als je een rijles hebt gepland.

Fantastisch en leuk!

Ovenbouwershoek 21