goede service

Door een niet werkende airco is onderzocht wat het probleem is. De kosten zijn met mij besproken, en hoop dat probleem verholpen word. Was tevreden over monteur die duidelijk was in uitleg en kosten.

Bovenstaand zegt genoeg

Zoals altijd 100%

gewoon een correcte garage die je in een veilige auto laat rijden met heldere adviezen.

Goed geholpen

Goed geholpen , auto goed nagekeken en een leenauto wat fijn is, alleen deze was denk ik bijna op zn einde met de koppeling :P Gr jolanda

goed teken

snelle service

Goed genoeg is goed genoeg

Handig.... Want ze hebben laats me auto opgehaald. Anders was ik zwaar genaaid geweest

toppie

zeer goede service !!!!!

Betrouwbaar en zeer klantvriendelijk

Betrouwbaar en zeer klantvriendelijk

Top bedrijf

Goed geholpen, altijd aardig en meedenken

uitstekend bedrijf

zeer prettige ervaring zowel met de afd. verkoop, administratie als ook bij de aflevering van de auto.

Prima !

Ga zo door !

Goed precies volgens afspraak

Eerst offerte aangevraagd om remmen te vervangen. Zijn keurig volgens afspraak vervangen in minder dan een uur.

goede service en behulpzame medewerkers

de dienstverlening naar de klant is optimaal,en de werkzaamheden aan de auto worden goed uitgevoerd.

Duidelijk top

Goede communicatie duidelijk en snel . Fijne garage vriendelijk personeel .

super

goede service , vriendelijk personeel

Duidelijk, eenvoudig en betrouwbaar

Cortenraad laad duidelijk zien wat en waarom ze doen. Hierbij denken ze met de klant mee.

Professioneel en vriendelijk bedrijf

Op tied en good geholpen door vriendelijke mensen..

handig, efficiënt en professioneel

altijd een plezier om met Cortenraad Auto's om te gaan, vriendelijk personeel en goede service

Kon niet beter

Hele fijne mensen en goede service!

Meteen een goed gevoel als je er aankomt. Open en transparant over alles en je merkt meteen dat service hoog staat.

prima geregeld, goede zorgen en prima aflevering

Gastvrij, prettig contact en aflevering conform afspraak.

Uitstekende service.

Professioneel bedrijf met een warm gevoel voor de mens. Blij met de aankoop van een andere auto en een mooi bedrag voor de inruiler. Goede communicatie en informatie voorziening.

Vriendelijk, personeel. Ik ben al jaren klant bij deze garage omdat ik hier altijd prima geholpen wordt door deskundig personeel, en men heel duidelijk communiseert met de klant wanneer iets gerepareerd moet worden en wat de kosten hiervan zijn. Dus een aanrader voor iedereen.

Auto gekocht bij Cortenraad

Auto gekocht bij Cortenraad Heel goede service , auto stond netjes klaar om een proefrit te maken, en de aflevering van de auto verliep ook heel prettig.

Top service

Over Cortenraad Auto's

Cortenraad Auto's, in Margraten, is een all-round autobedrijf met een enthousiast team van vakmensen. Of u uw auto wilt laten repareren of toch liever een "nieuwe" auto wilt, wij zijn er voor u! Eens ervaren hoe wij u positief kunnen verrassen? Kom dan vandaag nog bij ons langs! Diensten: - Auto onderhoud - Auto reparatie - APK - Occasions - Dealer van tweedehands auto’s - Auto verhuur - Bergingsbedrijf Meer informatie? Kijk eens op onze website: www.cortenraadautos.nl