toppie

zeer goede service !!!!!

Betrouwbaar en zeer klantvriendelijk

Betrouwbaar en zeer klantvriendelijk

Top bedrijf

Goed geholpen, altijd aardig en meedenken

uitstekend bedrijf

zeer prettige ervaring zowel met de afd. verkoop, administratie als ook bij de aflevering van de auto.

Prima !

Ga zo door !

Goed precies volgens afspraak

Eerst offerte aangevraagd om remmen te vervangen. Zijn keurig volgens afspraak vervangen in minder dan een uur.

goede service en behulpzame medewerkers

de dienstverlening naar de klant is optimaal,en de werkzaamheden aan de auto worden goed uitgevoerd.

Duidelijk top

Goede communicatie duidelijk en snel . Fijne garage vriendelijk personeel .

super

goede service , vriendelijk personeel

Duidelijk, eenvoudig en betrouwbaar

Cortenraad laad duidelijk zien wat en waarom ze doen. Hierbij denken ze met de klant mee.

Professioneel en vriendelijk bedrijf

Op tied en good geholpen door vriendelijke mensen..

handig, efficiënt en professioneel

altijd een plezier om met Cortenraad Auto's om te gaan, vriendelijk personeel en goede service

Kon niet beter

Hele fijne mensen en goede service!

Meteen een goed gevoel als je er aankomt. Open en transparant over alles en je merkt meteen dat service hoog staat.

prima geregeld, goede zorgen en prima aflevering

Gastvrij, prettig contact en aflevering conform afspraak.

Uitstekende service.

Professioneel bedrijf met een warm gevoel voor de mens. Blij met de aankoop van een andere auto en een mooi bedrag voor de inruiler. Goede communicatie en informatie voorziening.

Vriendelijk, personeel. Ik ben al jaren klant bij deze garage omdat ik hier altijd prima geholpen wordt door deskundig personeel, en men heel duidelijk communiseert met de klant wanneer iets gerepareerd moet worden en wat de kosten hiervan zijn. Dus een aanrader voor iedereen.

Auto gekocht bij Cortenraad

Auto gekocht bij Cortenraad Heel goede service , auto stond netjes klaar om een proefrit te maken, en de aflevering van de auto verliep ook heel prettig.

Top service

Snelle professionals

Snelle service met duidelijke infovideo

Super fijne garage

Fijne garage heb airco laten vullen .hebben nieuwe filter geplaatst over 2 weken ga ik terug dan kunnen ze zien of er ergens een lek is .lekker kop koffie gekregen .goede uitleg .een dikke 10

Aangenaam verrast

Het was mijn eerste ervaring met Cortenraad en ik was aangenaam verrast door de vriendelijkheid, en vakkundigheid , en de goed georganiseerde en mooie werkplaats , bij dit bedrijf kom ik zeker terug!

Met één woord, tevreden

Ik kom al jaren bij Cortenraad Auto’s en ben al die tijd keurig ontvangen enkel nog nooit een probleem met dit bedrijf gehad. Cortenraad Auto’s kan ik iedereen aanbevelen.

Plezierig en behulpzaam

Over Cortenraad Auto's

Cortenraad Auto's, in Margraten, is een all-round autobedrijf met een enthousiast team van vakmensen. Of u uw auto wilt laten repareren of toch liever een "nieuwe" auto wilt, wij zijn er voor u! Eens ervaren hoe wij u positief kunnen verrassen? Kom dan vandaag nog bij ons langs! Diensten: - Auto onderhoud - Auto reparatie - APK - Occasions - Dealer van tweedehands auto’s - Auto verhuur - Bergingsbedrijf Meer informatie? Kijk eens op onze website: www.cortenraadautos.nl