goed en snel

vriendelijk, goede uitleg en snelle service

Altijd zeer goede en vriendelijke ontvangst en service .

super goede service

Bedrijf is zeer klant gericht, super enthousiaste vakmensen.

goed geregeld!

Een goede garage! alles is prima op elkaar afgestemd, ontvangst is vriendelijk. De verdere indruk is vakbekwaam.

Alles weer goed gemaakt

Prima garage klantvriendelijk.

Heel klantvriendelijk goede uitleg (was voor een aircobeurt) zelfs nog iets extra gedaan - echte aanrader!

Netjes geholpen

Netjes geholpen. En ben blij met mijn nieuwe auto. Super!!

Fantastisch bedrijf met fantastische mensen

Altijd een oplossing voor elk probleem, en ook nog eens snel !!

Dank weer voor de snelle en goede service!

Cortenraad is een betrouwbaar bedrijf dat goede en snelle service verleent. Ook al hebben ze het druk, ze nemen toch de tijd voor je. Men is vakkundig en vriendelijk. Een prettige combinatie.

Perfecte service met een glimlach, zoals ik al jaren van Cortenraad gewend ben. Top!

perfecte reparatie

toen ik de auto eind 2018 kocht vond ik de auto een licht ratelend geluid maken. Ik dacht aan een versleten distributie ketting en heb dat diverse keren gemeld bij de garage waar ik deze kocht. Maar volgens de eigenaar was dat niet. Gelukkig ging er op tijd een lampje branden onlangs en heeft Cortenraad mij perfect geholpen en laten zien dat de distributieketting serieus versleten was. Net op tijd!! Goed gezien van de monteur van Cortenraad. Naast nog wat versleten onderdelen rijdt de auto weer heerlijk en is het ratelende geluid weg. Er moest nog een slangetjes vervangen worden maar was niet op tijd geleverd. Zojuist ben ik gebeld door Cortenraad dat ze dit vandaag thuis aan mijn auto komen vervangen. Super geregeld.

Wordt er goed geholpen

Deze keer had ik mijn twijfels over het vervangen van de ruitenwissers. Ik ben er wel overgebeld. Maar de voor ruit zat onder de hars van de bomen,heb ik gezegd logisch dat je dan strepen krijgt. Maar ik heb toen ik de auto ging halen zag ik dat ze de ruitenwissers toch vernieuwd hadden. Daar was ik dus niet mee eens,na enig overleg heb ik 45% korting op de ruittewisser gekregen. Is dus wel goed opgelost.

Fijn om te horen dat het is opgelost.

Altijd even vriendelijk bejegening en een goede service.

Zie hierboven.

Onze monteur Max heeft de onderhoudsbeurt aan uw auto uitgevoerd en de adviespunten in orde gemaakt. Bedankt weer voor het vertrouwen.

Vriendelijk deskundig en transparant

Goed en vriendelijk geholpen. Heel fijn het filmpje vd monteur met mijn auto. Transparant en duidelijk. Goed bezig!!

Fijn om te horen dat u na al die jaren nog steeds tevreden bent. Uiteraard doen wij er alles aan om dit zo te houden. U zegt het , Vriendelijkheid, deskundigheid en transparant zijn !

Professionele afhandeling

Een perfecte garage om uw auto in goede staat te houden.

Uw auto weer helemaal op en top in orde ! Bedankt voor de beoordeling en wij de onderhoudsbeurt met bijbehorende reparaties hebben mogen uitvoeren.

Zeer goed geholpen ga zo verder met de service.

Bedankt dat we de onderhoudsbeurt weer hebben mogen uitvoeren.

Helder

Op maandag 25 mei afspraak gemaakt voor zomercheck clio volgens onderhoudscontract. Auto gecheckt en correct afgeleverd met interieur ontsmet wegens corona Pluim voor monteur max

Bedankt. Uw auto is weer klaar voor de zomer. Uiteraard hebben we Max de pluim overhandigd.

Vakkundig

Bedankt voor de aanbeveling. Vergeet u niet een afspraak in te plannen voor een afspraak van de nacontrole.

Betrouwbaar met een prettige service!

De Fiat moest voor de APK. Afspraak maken was vlot geregeld. Auto gebracht op de dag van afspraak. Een nette leenauto mee tegen benzinekosten en door het Auto Serviceplan een aantal zaken voor een factuurbedrag van € 0,00 gedaan. in een halve dag klaar. Correct en super helder filmpje naar je telefoon met aandachtpunten en noodzakelijke zaken met prijsopgave. Met een accoord/keuze functie in hetzelfde mailtje. Vriendelijke receptie en topklasse monteurs, zelfs in corona! Geweldig en anno 2020 ingespeeld op het heden. Ik zeg D O E N ! ! !

Goed dat u gebruik maakt van ons Autoserviceplan. Hiermee heeft u wat extra voordelen en is de onderhoudsbeurt zelf al betaald door de maandelijkse termijnen. Bedankt voor uw reactie !

Duidelijkheid

Kwam voor airco beurt, voordat er kosten gemaakt werden kreeg een offerte voor reparatie. Alles keurig zoals afgesproken, nette zaak met vriendelijke receptioniste.

Dankjewel dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling te plaatsen. Fijn dat het meteen allemaal duidelijk was en wij de condensor voor je hebben mogen vervangen !

Goede service.

Bedankt voor de beoordeling. We zien u graag terug voor de vervolgafspraak van de airco.

goede service, vriendelijk personeel

Ik wordt altijd zeer vriendelijk en correct behandeld, de service is prima. Als er iets moet gebeuren aan de auto wordt meteen met je overlegd.

Fijn om te horen. Uw airco weer een onderhoudsbeurt gehad en alle vloeistoffen weer op peil gebracht.

goede service vriendelijk personeel

Dankjewel ! Ook uw airco weer helemaal in orde.

Prima geholpen met resultaat naar tevredenheid.

Meteen geholpen, goed advies, airco werkt weer goed. Moest alleen zelf vragen naar wat ze gedaan hadden, maar kreeg toen goed antwoord.

Uw airco weer helemaal in orde. Bedankt voor de beoordeling !

Wederom top

Prijs kwaliteit verhouding perfect

Bedankt voor de beoordeling en wij de onderhoudsbeurt weer hebben mogen uitvoeren en wederom zeer tevreden bent.

Over Cortenraad Auto's

Cortenraad Auto's, in Margraten, is een all-round autobedrijf met een enthousiast team van vakmensen. Of u uw auto wilt laten repareren of toch liever een "nieuwe" auto wilt, wij zijn er voor u! Eens ervaren hoe wij u positief kunnen verrassen? Kom dan vandaag nog bij ons langs! Diensten: - Auto onderhoud - Auto reparatie - APK - Occasions - Dealer van tweedehands auto’s - Auto verhuur - Bergingsbedrijf Meer informatie? Kijk eens op onze website: www.cortenraadautos.nl