Directe hulp bij plotseling falen van auto

Auto maakt hard lawaai. Rij direct naar garage. Daar wordt een gebroken uitlaatverbinding vastgesteld. Krijg vervangende auto. Na een halve dag kon ik mijn auto weer ophalen

Zo als het moet!!!

Zeer correct ontvangen, kopje koffie aangeboden. Entourage is ook uitnodigend en geeft gevoel dat de zaak op orde is.

Super snel geholpen

Kwam voor airco bijvullen en de monteur zag een probleem bij een luchttoevoer slang. Meteen besteld en 3 uurtjes later gerepareerd. Super. Behulpzame en vriendelijke bediening. Top

Eerlijke vakkundige service

Airco storing (defecte bedrading) onderzocht en gerepareerd zonder onnodige vervanging van airco onderdelen. Realistische prijs voor de uitgevoerde werkzaamheden

Professioneel, vriendelijk en vooral betrouwbaar!

Een zeer goede garage. Ik kom hierheen vanuit België. Dat zegt toch genoeg!

Goede behandeling, geen opmerkingen.

goede service

uitstekende service, goed overleg vooraf wat betreft de te verwachten kosten.

Super personeel, bij een perfect bedrijf

Snel,helder en ontspannen geholpen. Aanbevelenswaardig.

Tevreden

Snelle service en tevreden

Mijn auto probleem super goed snel en vakkundig opgelost

Auto kon niet meer in zijn achteruit d.d. 2 juli 2020, om 08.15 uur gebeld, na uitleg werd mij meegedeeld kom maar langs met de auto kijken we of we dit probleem opgelost krijgen we beloven niet dat dat vandaag kan zijn, om 09.00 uur auto gebracht kreeg ik tot mijn verbazing toch een vervangende auto mee, geweldig werd om 10.00 uur gebeld probleem is op te lossen als onderdeel vandaag nog binnenkomt wordt hij misschien hersteld, om 16.00 uur weer bericht auto is gemaakt, dat noem ik service van de bovenste plank.

Fijn professioneel autobedrijf

Gewoon een prima autobedrijf: duidelijke offertes, ruime breng- en haaltijden, goed uitgevoerd werk. Aanrader!

Zoals het hoort te zijn.

service niet te overtreffen !

accuproblemen. Ze deden alle moeite om de autozo snel mogelijk weer aan de praat te krijgen.

Wederom weer helemaal top!

Vorig jaar mijn 1e auto bij Cortenraad gekocht. Auto had helaas flink wat onverwachte klachten maar deze zijn allemaal onder garantie prima opgelost. Daarna ook geen problemen meer gehad met de auto. Omdat de auto voor mij toch te klein bleek te zijn, besloten op via de "auto-zoek-functie" Cortenraad te laten zoeken naar de door mij gezochte wagen. En gevonden! Precies wat ik zocht en voor de juiste prijs. Weer helemaal tevreden met mijn nieuwe auto (Mitsubischi ASX). Ondanks de afstand (Venlo-Margraten) volgende keer ook gewoon weer Cortenraad! Fijn bedrijf met prima service!

Goeie service

Snel geholpen en goeie service.

Heel goede service

Vriendelijk,behulpzaam en kundig

Geweldige service

Komen altijd hun afspraken na

Subliem

Doen wat ze moeten doen

Onderhoud is uitgevoerd. Na reparatie bleek een lakschade (zwarte vlek van waarschijnlijk stootrubber op bestuurdersportier) aanwezig te zijn. Schade na melding naar tevredenheid met polijst uit de lak gehaald.

Uitstekend geholpen, vriendelijk personeel, heel duidelijk wat een reparatie kost, en ze laten ook zien waar de kosten in, zitten, al met al een aanrader voor iedereen met een auto

Duidelijke informatievoorziening. Heldere uitleg. Vriendelijke benadering van de klant.

Klantvriendelijk, deskundig, open en transparant, snel

Zeer vriendelijk ontvangst, goede service en deskundigheid. Kijken net iets verder. Absoluut een aanrader.

Deskundig, eerlijk, duidelijk en snel.

Ik kon ad hoc worden geholpen en als extra service werden de velgen ook nog eens gereinigd. Heel prettige klantervaring.

goed en snel

vriendelijk, goede uitleg en snelle service

Over Cortenraad Auto's

Cortenraad Auto's, in Margraten, is een all-round autobedrijf met een enthousiast team van vakmensen. Of u uw auto wilt laten repareren of toch liever een "nieuwe" auto wilt, wij zijn er voor u! Eens ervaren hoe wij u positief kunnen verrassen? Kom dan vandaag nog bij ons langs! Diensten: - Auto onderhoud - Auto reparatie - APK - Occasions - Dealer van tweedehands auto’s - Auto verhuur - Bergingsbedrijf Meer informatie? Kijk eens op onze website: www.cortenraadautos.nl