perfecte reparatie

toen ik de auto eind 2018 kocht vond ik de auto een licht ratelend geluid maken. Ik dacht aan een versleten distributie ketting en heb dat diverse keren gemeld bij de garage waar ik deze kocht. Maar volgens de eigenaar was dat niet. Gelukkig ging er op tijd een lampje branden onlangs en heeft Cortenraad mij perfect geholpen en laten zien dat de distributieketting serieus versleten was. Net op tijd!! Goed gezien van de monteur van Cortenraad. Naast nog wat versleten onderdelen rijdt de auto weer heerlijk en is het ratelende geluid weg. Er moest nog een slangetjes vervangen worden maar was niet op tijd geleverd. Zojuist ben ik gebeld door Cortenraad dat ze dit vandaag thuis aan mijn auto komen vervangen. Super geregeld.

Wordt er goed geholpen

Deze keer had ik mijn twijfels over het vervangen van de ruitenwissers. Ik ben er wel overgebeld. Maar de voor ruit zat onder de hars van de bomen,heb ik gezegd logisch dat je dan strepen krijgt. Maar ik heb toen ik de auto ging halen zag ik dat ze de ruitenwissers toch vernieuwd hadden. Daar was ik dus niet mee eens,na enig overleg heb ik 45% korting op de ruittewisser gekregen. Is dus wel goed opgelost.

Fijn om te horen dat het is opgelost.

Altijd even vriendelijk bejegening en een goede service.

Zie hierboven.

Onze monteur Max heeft de onderhoudsbeurt aan uw auto uitgevoerd en de adviespunten in orde gemaakt. Bedankt weer voor het vertrouwen.

Vriendelijk deskundig en transparant

Goed en vriendelijk geholpen. Heel fijn het filmpje vd monteur met mijn auto. Transparant en duidelijk. Goed bezig!!

Fijn om te horen dat u na al die jaren nog steeds tevreden bent. Uiteraard doen wij er alles aan om dit zo te houden. U zegt het , Vriendelijkheid, deskundigheid en transparant zijn !

Professionele afhandeling

Een perfecte garage om uw auto in goede staat te houden.

Uw auto weer helemaal op en top in orde ! Bedankt voor de beoordeling en wij de onderhoudsbeurt met bijbehorende reparaties hebben mogen uitvoeren.

Zeer goed geholpen ga zo verder met de service.

Bedankt dat we de onderhoudsbeurt weer hebben mogen uitvoeren.

Helder

Op maandag 25 mei afspraak gemaakt voor zomercheck clio volgens onderhoudscontract. Auto gecheckt en correct afgeleverd met interieur ontsmet wegens corona Pluim voor monteur max

Bedankt. Uw auto is weer klaar voor de zomer. Uiteraard hebben we Max de pluim overhandigd.

Vakkundig

Bedankt voor de aanbeveling. Vergeet u niet een afspraak in te plannen voor een afspraak van de nacontrole.

Betrouwbaar met een prettige service!

De Fiat moest voor de APK. Afspraak maken was vlot geregeld. Auto gebracht op de dag van afspraak. Een nette leenauto mee tegen benzinekosten en door het Auto Serviceplan een aantal zaken voor een factuurbedrag van € 0,00 gedaan. in een halve dag klaar. Correct en super helder filmpje naar je telefoon met aandachtpunten en noodzakelijke zaken met prijsopgave. Met een accoord/keuze functie in hetzelfde mailtje. Vriendelijke receptie en topklasse monteurs, zelfs in corona! Geweldig en anno 2020 ingespeeld op het heden. Ik zeg D O E N ! ! !

Goed dat u gebruik maakt van ons Autoserviceplan. Hiermee heeft u wat extra voordelen en is de onderhoudsbeurt zelf al betaald door de maandelijkse termijnen. Bedankt voor uw reactie !

Duidelijkheid

Kwam voor airco beurt, voordat er kosten gemaakt werden kreeg een offerte voor reparatie. Alles keurig zoals afgesproken, nette zaak met vriendelijke receptioniste.

Dankjewel dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling te plaatsen. Fijn dat het meteen allemaal duidelijk was en wij de condensor voor je hebben mogen vervangen !

Goede service.

Bedankt voor de beoordeling. We zien u graag terug voor de vervolgafspraak van de airco.

goede service, vriendelijk personeel

Ik wordt altijd zeer vriendelijk en correct behandeld, de service is prima. Als er iets moet gebeuren aan de auto wordt meteen met je overlegd.

Fijn om te horen. Uw airco weer een onderhoudsbeurt gehad en alle vloeistoffen weer op peil gebracht.

goede service vriendelijk personeel

Dankjewel ! Ook uw airco weer helemaal in orde.

Prima geholpen met resultaat naar tevredenheid.

Meteen geholpen, goed advies, airco werkt weer goed. Moest alleen zelf vragen naar wat ze gedaan hadden, maar kreeg toen goed antwoord.

Uw airco weer helemaal in orde. Bedankt voor de beoordeling !

Wederom top

Prijs kwaliteit verhouding perfect

Bedankt voor de beoordeling en wij de onderhoudsbeurt weer hebben mogen uitvoeren en wederom zeer tevreden bent.

Snel geholpen

Dankjewel dat u voor ons heeft gekozen om de airco onderhoudsbeurt te laten uitvoeren. We zien u graag terug.

Uitstekende service!

Gaan net zo lang door totdat alles weer naar behoren functioneert. Goede prijs, nette werkplaats. Nette vervang auto, geen afgetrapt hok. Gratis ook nog, super service! Duidelijke afspraken die ook worden nagekomen.

Bob, dankjewel voor de recensie. Het was een flinke klus voor onze monteur. Soms lukt het helaas niet in een 1 keer maar we gaan door tot we het probleem hebben gevonden en helemaal is verholpen.

snelle en goede service ,goede informatie over de reparaties en onderhoud met video uitleg

Ik ben snel en goed geholpen ,kreeg een uitgebreide video uitleg over het uit te voeren onderhoudt en kon aansluitend zelf kiezen wat ik wel en niet wilde laten doen. top!

Bedankt voor de geweldige beoordeling. Door middel van het filmpje laten wij duidelijk zien wat de monteur constateert aan de auto, reparaties die echt nodig zijn maar ook adviespunten. Uiteindelijk bepaalt de klant natuurlijk zelf wat wel en niet gemaakt mag worden.

Snel en goed geholpen!

Vriendelijke en kundige medewerkers!

Dankjewel voor je reactie. We hebben de krukas sensor vervangen en daarmee het probleem verholpen.

Gewoon super

Ben zeer tevreden, en beveel het echt aan. TOP.

Bedankt voor de top aanbeveling en de score. Uw Hyundai helemaal nagekeken en weer in orde na het uitvoeren van de beurt.

Perfecte kennismaking met dit bedrijf.

Prima service. Goede verhouding kwaliteit-prijs. Corona-proof :)

Fijn om te horen dat uw eerste kennismaking, een afspraak voor een airco onderhoudsbeurt goed is verlopen. Uiteraard hopen wij u ook een volgende keer te zien.

Vriendelijk en correct geholpen

De eerste keer dat ik er was. Tevreden over de dienstverlening maar is nog niet klaar. Voor n airco mankement nog in behandeling.

Bedankt voor uw reactie. Wij hopen dat we het mankement bij de vervolgafspraak snel mogen vinden.

Neutraal

Aanbieding Auto-Airco onderhoudsbeurt via Sociaal Deal besteld. Mooie Garage met mooi open zitgedeelte. 1 uurtje moeten wachten op beurt ruitenwissers voor en achter waren aan vervanging toe volgens monteur. Alle 3 ruitenwissers laten vernieuwen. Minpunt 1. vind ik na afloop werkzaamheden weinig uitleg wat er precies gedaan is in Airco onderhoudsbeurt. Wanneer er bv bijgevuld moet worden etc. Minpunt 2. ontdekte tijdens rit naar huis in de auto dat mijn autosleutel met afstandbediening aan de onderste zijde drukpunt om de auto te openen stuk was er is een stuk uit de behuizing een gat. Kan nu de chip zien zitten in de hoes. Was voorheen geen gat in autosleutel en ook niet stuk. Vind dit een onplezierige ervaring.

Wij vonden het uiteraard vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. We hebben dan ook telefonisch contact met u opgenomen en het opgelost. Hoop dat dit naar tevredenheid is verlopen en zien u graag weer een volgende keer terug.

Uitstekende service, goede prijs kwaliteit verhouding.

Geweest voor een airco beurt.

Bedankt voor het compliment. Fijn dat we het probleempje met het handschoenenkastje snel hebben kunnen oplossen.

Top service

Goede service, en goede info over de uitgevoerde werkzaamheden. Je krijgt een video en kunt per punt kiezen welke werkzaamheden je wel of niet uitgevoerd wil hebben.

Fijn om te horen dat u tevreden bent en bedankt voor de top score.

Over Cortenraad Auto's

Cortenraad Auto's, in Margraten, is een all-round autobedrijf met een enthousiast team van vakmensen. Of u uw auto wilt laten repareren of toch liever een "nieuwe" auto wilt, wij zijn er voor u! Eens ervaren hoe wij u positief kunnen verrassen? Kom dan vandaag nog bij ons langs! Diensten: - Auto onderhoud - Auto reparatie - APK - Occasions - Dealer van tweedehands auto’s - Auto verhuur - Bergingsbedrijf Meer informatie? Kijk eens op onze website: www.cortenraadautos.nl