Snelle en eerlijke service

Afgelopen week mijn automaat bak laten spoelen, eerlijk advies en snelle service!

prima service

Alle afspraken netjes nagekomen en prima service.

Goed contact, betrokken medewerkers

Het filmpje dat je ontvangt is erg verhelderend. Ze denken met je mee en proberen je ook niks op te dringen of aan te praten. Super dus.

Snelle oplossing

Met een belletje kwam Jordy naar me toe in Scheulder omdat m’n auto niet starte Paar uurtjes later kon ik de auto weer ophalen en was de sensor vervangen

geweldige service en oog voor de klant

geweldige ondersteuning en begeleiding bij het kopen van een auto in het buitenland. ook de verkoop van oude auto is uit handen genomen. nieuwe auto perfect afgeleverd

Goede raad: Cortenraad

Genoeglijk zaken gedaan mer Cortenraad. Goede auto gekocht tegen goede prijs.

Zeer tevreden over de service en onderhoud

Klanten worden altijd correct behandeld.

zeer goede service, vriendelijk personeel

Reparaties worden altijd perfect uitgevoerd, en er wordt altijd met de klant overlegt over een reparatie wat er aan de hand is,

Top garage

Servicegericht, klantvriendelijk

Zeer snelle service en afhandeling

Perfect geholpen, zoals altijd

Altijd vriendelijk, goed geholpen ,leenauto nooit een probleem, uitstekend

fijne service.

Een goede service en correcte hulp, snelle afhandeling.

Snel zonder verborgen kosten

Na afspraak was mijn auto snel gemaakt met de leen auto blijf je mobiel

Tevreden

Zoals afgesproken zijn de wzh uitgevoerd.

Zoals altijd goede service. Niets op aan te merken.

Altijd goede service. Duidelijkheid vooraf over benodigde reparatie en kosten. Klantvriendelijke benadering.

Top service veel kennis van diverse auto’s

Ga zo door.

Al jaren komen wij hier Zowel privé als zakelijk. Duidelijk en transparante uitleg over reparaties

direct en goed geholpen

vakkundige mensen

Goed bedrijf

Ik heb er een auto gekocht met een tevreden gevoel. Enthousiaste mensen die afspraken nakomen.

Direct bereid om te helpen met een kapotte accu,

Alles perfect afgehandeld.

Auto moest APK en beurt krijgen, was snel via mail geregeld. Tevens werd de auto opgehaald en terug gebracht terwijl ik ook nog gebeld was wat er aan de auto vernieuwd moest worden en wat het ging kosten. Chapeau !!!

Top !!

Alle afspraken netjes nagekomen. En mooie auto netjes afgeleverd. Zeer tevreden.

Zeer goede service

Altijd klantvriendelijk , hebben mij zeer goed geholpen nadat mijn auto niet meer starten kon. Auto opgehaald , gerepareerd en teruggebracht voor een zeer aannemelijke prijs. Ga volgende keer natuurlijk weer terug.

correcte en vriendelijke afwikkeling

reparatie snel, correct en met vriendelijke behandeling afgewikkeld

Ik ben prima geholpen.

Toen ik vroeg of mijn auto die dag iets eerder klaar kon zijn werd daar ook voor gezorgd. Heel fijn.

Over Cortenraad Auto's

Cortenraad Auto's, in Margraten, is een all-round autobedrijf met een enthousiast team van vakmensen. Of u uw auto wilt laten repareren of toch liever een "nieuwe" auto wilt, wij zijn er voor u! Eens ervaren hoe wij u positief kunnen verrassen? Kom dan vandaag nog bij ons langs! Diensten: - Auto onderhoud - Auto reparatie - APK - Occasions - Dealer van tweedehands auto’s - Auto verhuur - Bergingsbedrijf Meer informatie? Kijk eens op onze website: www.cortenraadautos.nl