Geweldige service

Een filmpje om te laten zien wat ze doen met de auto, een gespecificeerd kosten overzicht. Wat fijn die transparantie. Ben zeer tevreden.

Prima verlopen

Contact was Prettig, auto goed gerepareerd

zeer prettig en betrouwbaar

Correcte behandeling.

Goede en snelle afhandeling.

Kan niet beter

Tijdens de beurt werden de noodzakelijke reparaties en kosten per mail toegezonden

geen klachten.

Altijd goede hulp

We worden daar altijd goed geholpen

meer dan goed

prima service en adequate afhandeling. altijd vriendelijk en behulpzaam

wederom tevreden

Na twee dure reparaties rijd de auto weer perfect. Ivo heeft mij geregeld goed op de hoogte gehouden. Jordi nam het initiatief om een dure niet noodzakelijke, spoeling niet uit te voeren, met dank

Altijd goede service en duidelijkheid

Wederom verrast met een schone auto na beurt met apk voor een redelijke prijs door het handige autoserviceplan, dankjewel!

Vakbekwaam , en fatsoenlijke uitleg.

goede service, en vakbekwame reperatie.

Super service al vele jaren achter elkaar

Hier wordt je altijd goed geholpen altijd goede service Altijd wordt er mee gedacht En dat al vele jaren lang Om dit nivo vast te houden Chapeau

Aangename benadering, professionaliteit en betrouwbaarheid bij garage Cortenraad auto's in Margraten

Mijn vertrouwde, in prima staat en goed onderhouden RAV 4, onlangs ingeruild voor een jongere versie. De aangename benadering door Daniel Maar, de professionaliteit en betrouwbaarheid (komen de afspraken na, denken mee) maakten dat ik gekozen heb voor de aankoop bij Cortenraad.

Een tevreden klant

Service beurt werd conform verwachting uitgevoerd. Verwachte kosten werden vooraf nog even voorgelegd. Uitleg na de service beurt is ook als prettig ervaren

Vriendelijk. Correct. Goede uitleg. Lieten de stukken zien die waren vervangen.

Zeer vriendelijk en volgens afspraak geholpen

nu dat ik bij jullie ben met de auto is het autorijden gewoon fijn

jullie zijn gewoon geweldig jullie helpen de mensen dat ze weer de weg op kunnen hoe dan ook. ze zetten je in de pc voor een afspraak voor de auto of je krijgt een leenauto als ze een vrij hebben . en ze bellen altijd als er wat is . ze doen nooit iets aan de auto voor dat ze het vragen aan de persoon waar de auto van is jullie zijn allemaal vriendelijk als je de auto dan weer ophaalt als die klaar is die zorgen dat alles goed gemaakt is en ze denken aan de veiligheid dat je weer goed op de weg zit

Goed geregeld!

Goed bedrijf.

Mijn auto voor de onderhoudsbeurt gebracht. Krijg hem weer in goede staat en zelfs gestofzuigd terug. Dank je wel Jordy

Prima Service!

In de vakantie mijn band kapot gereden. Speciale bandentest voor een BMW 3x. De volgende dag konden we al terecht. Zeer vriendelijke ontvangst.

Meedenkend, goede en vriendelijke service.

Er waren behoorlijk wat reparaties nodig aan mijn auto. Er is samen met mij gekeken naar waar op gespaard kon worden. Na de werkzaamheden voelde de auto weer als nieuw en zo zag hij er ook uit, gepoetst en gewassen!

Duidelijke, snelle en betrouwbare service

Degelijk advies, dat eerlijk, onderbouwd en klantgericht is.

Heldere communicatie en prima prijs/kwaliteit verhouding

Kom hier nu al een aantal jaren voor de aankoop van een auto en het bijbehorend onderhoud. Telkens valt de openheid en deskundigheid van de medewerkers op. Een duidelijke uitleg van de te verrichten werkzaamheden d.m.v. een filmpje en de daarbij behoren prijsopgave. Gevraagd en ongevraagd advies. Cortenraad Auto's zal ik zeker aanbevelen.

Prima, volgens afspraak met goede service afgehandeld

radiator en condesator blleken stuk bij social deal airco service. Tegenvaller dus. Na een week gerepareerd en afgevuld voor de afgesproken prijs incl. vervangende auto. Keurig afgehandeld.

Gewoon een goed bedrijf met transparante communicatie

Eerste keer kennis gemaakt dmv auto serviceplan en al snel in de gaten dat dit bedrijf in positieve zin anders is dan de vele branchegenoten. Eerlijk en vooral transparant advies, no-noncence beleid en zeer vakkundig personeel. Blij dat ik eindelijk een adres gevonden heb waar ik niet voor de gek gehouden word....

Over Cortenraad Auto's

Cortenraad Auto's, in Margraten, is een all-round autobedrijf met een enthousiast team van vakmensen. Of u uw auto wilt laten repareren of toch liever een "nieuwe" auto wilt, wij zijn er voor u! Eens ervaren hoe wij u positief kunnen verrassen? Kom dan vandaag nog bij ons langs! Diensten: - Auto onderhoud - Auto reparatie - APK - Occasions - Dealer van tweedehands auto’s - Auto verhuur - Bergingsbedrijf Meer informatie? Kijk eens op onze website: www.cortenraadautos.nl