Ben er niet weg te branden.

Onovertrefbaar qua service en vriendelijkheid. Vanaf 2013 vaste klant. Inmiddels mijn 3e Toyota RAV4 bij dit bedrijf gekocht.

Zeer tevreden.

Ik ben pas klant. Zoals gezegd. Tevreden.

goed overleg

Goed overleg over de noodzakelijke reparaties

Top service

Het is nooit leuk als je kosten moet maken aan je auto. Super fijn dat ik leenauto kosteloos mocht meenemen. Ik kreeg een bericht waarin in een video werd getoond welke onderdelen aan vervanging toe waren met daarbij een duidelijke offerte van de kosten. Als troost voor de gemaakte kosten hadden ze ook nog mijn auto schoongemaakt. Top service en weer blij met mijn eigen racemonstertje

Uitmuntend.

Auto volgens afspraak gebracht, apk + beurt, leenauto mee, bellen als er bijzonderheden zijn en anders auto weer op halen. PERFECT!!!!

Vertrouwde goede APK en onderhoudsbeurt incl communicatie reparaties

Er wordt correct vooraf gecommuniceerd over noodzakelijke en mogelijk toekomstige reparaties, zelfs nu met digitaal filmpje. Correcte ontvangst, leenauto en aflevering. Chapeau !

Afspraak en prijs heel netjes.

Heel klantvriendelijk bedrijf je voelt je direct op je gemak hier.

Helpen de klant waar mogelijk met verstand van zaken

Helpen de klant waar ze maar kunnen met verstand van zaken

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat we het probleem van de electromotor aan de versnellingsbak hebben kunnen vinden en het probleem is opgelost.

Goede service en je wordt goed geholpen

Bedankt voor uw reactie. Fijn dat we u weer hebben kunnen helpen met het vervangen van de remblokken en schijven en het geduld had om even wat langer te blijven wachten.

Uitstekende service

Meer dan 14 jaar uitstekend goed geholpen

Dat is geweldig om te horen. Wij wensen jullie heel veel plezier met de nieuwe auto !

Prettig en probleemloos

Mijn ervaring betreft een Airco service beurt via social deal. Met het bellen voor een afspraak voor mijn social deal was ik aan de late kant. Het was jammer genoeg niet mogelijk om mij nog in te plannen voor het verlopen van mijn voucher. De vrouw van de receptie die ik aan de lijn had was zo vriendelijk om toch een oplossing aan te reiken. Dat hield in dat ik mijn voucher per email op diende te sturen zodat zij deze alvast konden inscannen en mij een dag na het verlopen van de voucher konden inplannen voor een afspraak. Erg fijn (verfrissend) als je veel dealers gewend bent is dat je (op eigen risico uiteraard) gewoon de garage in mag lopen en met de monteur kunt spreken. Op een gegeven moment kwam de monteur in kwestie zelfs naar de wachtruimte om te vragen of ik de interieurfilters ook wilde laten vervangen en hij mij de oude smerige filters liet zien. Bij veel garages/dealers vervangen ze vaak dingen zonder overleg en is het altijd weer de vraag hoe veel hoger de rekening zal uitvallen dan verwacht. Aangenaam verrast dus.

Bedankt voor de complimenten. We proberen altijd een oplossing te vinden.

Denk goede garage maar wel behoorlijk duur

Weinig ervarig met deze garage maar denk in de toekomst niet meer vaak te gaan want vind het te duur .

Bedankt voor uw reactie. De monteur heeft na het uitlijnen ook de banden moeten wisselen om het probleem helemaal te kunnen oplossen waardoor er ook langer aan uw auto is gewerkt. Waarschijnlijk is dit ook ter plekke aan u verteld anders onze excuses.

goede duidelijke service

duidelijke uitleg met filmpje over apk en reparaties etc. goede service.

Bedankt voor de beoordeling en wij de onderhoudsbeurt weer hebben mogen uitvoeren.

Snel, vakbekwaam, zeer klantvriendelijk.

Een echte vakgarage waarbij iedereen met hart en ziel zijn/haar werk doet. Prima adres voor het onderhoud van alle merken auto's!

Bedankt voor deze mooie reactie, we doen ons best !

Onderhoud conform afspraak uitgevoerd.

Bedankt voor de feedback en dat we de onderhoudsbeurt hebben mogen uitvoeren.

Correcte communicatie, prijsindicatie vooraf (met video) en afhandeling conform afspraak.

Vriendelijk contact bij maken afspraak voor onderhoudsbeurt en het aanpassen daarvan. Vooraf een prijsindicatie m.b.t. de uit te voeren werkzaamheden. Verhelderend was de bijgevoegde video met de oude, vervuilde te vervangen onderdelen naast de nieuwe onderdelen. Onderhoudsbeurt en apk afgehandeld volgens afspraak. Smetje blijft het branden van het lampje op het dashboard voor de bandenspanning bij de wisseling van zomer naar winterbanden

Bedankt voor de positieve beoordeling, Jammer van het resetten vd bandenspanning.

onder de maat

vorige week bandenwissel laten doen. tot mijn verbazing zag ik de dag erna dat wieldoppen met tyraps aan wielen waren bevestigt. vorig jaar werd een onderdeel onder motorkap ook al met een tyrap op zijn plaats gehouden. dat is niet cortenraad waardig.

Bedankt voor uw feedback. Heel vervelend om te horen. Wij zullen het met de monteur bespreken zodra hij terug is van vakantie en komen er dan even bij u op terug.

Prima garage

Goede service en een klantvriendelijk bedrijf.

Zeer tevreden over het uitgevoerde werk.

Prima geholpen. Het gevraagde werk gedaan. Motorolie vervangen, nieuwe ruitenwissers en winterbanden met velgen gemonteerd.

Professionele en eerlijke , service gerichte garage!

Uitstekende ervaringen met deze garage. Alhoewel mijn honda veel onderhoud nodig heeft ben ik altijd goed en eerlijk geholpen. Zeer transparante en inzichtelijke reparaties en alles gebeurd in overleg. Met service contract staat er altijd een leen auto klaar. Ga zo door dame en heren van Cortenraad autos, jullie zijn goed bezig!!

goed geregeld

Alles volgens afspraak goed geregeld.

Bedankt dat we weer een onderhoudsbeurt hebben mogen uitvoeren en voor de mooie score !

uitstekende service

Prima service, goed advies, en eerlijke beoordeling bij onderhoud of eventuele schade.

Bedankt voor uw mooie beoordeling en goed om te horen dat u zo tevreden bent.

Klantvriendelijke behandeling

Ik kom al jaren voor koop en onderhoud bij u in de garage. Ik hoop in de toekomst op een eerlijke en een professionele behandeling .

Bedankt voor de mooie score. Wij proberen altijd transparant te zijn en door middel van de filmpjes die de monteurs maken duidelijk te laten zien wat er eventueel aan de auto uitgevoerd moet worden of wat aandachtspunten zijn.

Perfect.

Perfecte garage. Alles top geregeld.

Perfecte beoordeling, dankjewel !

Goede garage.

Eerste afspraak kon niet doorgaan ivm ziekmelding monteur(s), 's morgens een sms ontvangen hierover. Nieuwe afspraak gemaakt, deze ging wel door, maar helaas kreeg ik op het einde van de dag te horen dat de auto niet klaar was ivm een verkeerd ontvangen onderdeel. Deze 2 dingen hebben mij ertoe bewogen om "maar" 4 sterren te geven.

Bedankt voor je beoordeling. Inderdaad heel vervelend . Helaas hebben wij ook niet alles in de hand en zijn we afhankelijk van leveranciers. Fijn dat u verder tevreden bent en wij toch een mooie 8 hebben ontvangen.