correct envakkundig

Wordt goed en volledig geïnformeerd

Goede service en uitleg

Jammer voor mij, niet vaak een automaat als leenauto. Dus nu ook naar andere garage dichterbij moeten gaan

Top geregeld!

Positief

Vriendelijke bediening , goede technische service.

Service en vakmanschap op een hoog peil.

Heel fijn een video filmpje te ontvangen waarin exact uitgelegd wordt wat en waarom er moet gebeuren met de vraag om goedkeuring hiervoor te geven alvorens tot uitvoering over te gaan.

Klantvriendelijk en goede service

Ik ervaar Cortenraad als een plezierig en klantgericht bedrijf. Een 'fout' bij de aankoop van mijn auto is naar tevredenheid opgelost. En werd nadien ook nog goedgemaakt met een kadobon

Bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen dat u lekker heeft kunnen genieten van het dinertje. Het heeft wat meer tijd nodig gehad maar fijn dat de cruisecontrol na alle storingen erin zit en na behoren werkt. Succes met het updaten van de navigatie.

Vriendelijke en correcte service

Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. De service die verleend wordt is deskundig en correct

Bedankt voor uw reactie. Jammer dat we tijdens het uitlezen het probleem van de lampen niet meteen hebben kunnen oplossen. Indien we nog iets voor u kunnen betekenen horen wij dit natuurlijk graag.

Perfect.

Alles perfect geregeld. goede uitleg.

Bedankt voor het mooie cijfer. We hebben uw auto weer helemaal nagekeken en de extra werkzaamheden uitgevoerd. Uw auto is weer top in orde en kan weer veilig de weg op.

Ben er niet weg te branden.

Onovertrefbaar qua service en vriendelijkheid. Vanaf 2013 vaste klant. Inmiddels mijn 3e Toyota RAV4 bij dit bedrijf gekocht.

Wat fijn dat u als vaste klant zo tevreden bent. Wij wensen u uiteraard weer heel veel rij plezier met de prachtige RAV 4 !

Zeer tevreden.

Ik ben pas klant. Zoals gezegd. Tevreden.

Welkom als nieuwe klant. Hopelijk kunnen we je in de toekomst van dienst zijn.

goed overleg

Goed overleg over de noodzakelijke reparaties

Bedankt voor uw positieve reactie. Zoals u inmiddels weet kijkt de monteur bij een onderhoudsbeurt de auto eerst helemaal na. Daarna overleggen we altijd met de klant wat er wel en niet mag en moet gebeuren.

Top service

Het is nooit leuk als je kosten moet maken aan je auto. Super fijn dat ik leenauto kosteloos mocht meenemen. Ik kreeg een bericht waarin in een video werd getoond welke onderdelen aan vervanging toe waren met daarbij een duidelijke offerte van de kosten. Als troost voor de gemaakte kosten hadden ze ook nog mijn auto schoongemaakt. Top service en weer blij met mijn eigen racemonstertje

Bedankt voor je reactie. Het was een flinke klus maar je racemonstertje is weer helemaal in orde en kan weer veilige kilometers maken. Leuk dat je het extraatje kon waarderen.

Uitmuntend.

Auto volgens afspraak gebracht, apk + beurt, leenauto mee, bellen als er bijzonderheden zijn en anders auto weer op halen. PERFECT!!!!

Ron, dankjewel. Hopelijk gaat de achterklep ook weer soepel.

Vertrouwde goede APK en onderhoudsbeurt incl communicatie reparaties

Er wordt correct vooraf gecommuniceerd over noodzakelijke en mogelijk toekomstige reparaties, zelfs nu met digitaal filmpje. Correcte ontvangst, leenauto en aflevering. Chapeau !

Door middel van het filmpje willen wij nog duidelijker laten zien wat er aan uw auto zou moeten gebeuren. Bedankt,dat wij de onderhoudsbeurt en reparaties weer hebben mogen uitvoeren.

Afspraak en prijs heel netjes.

Heel klantvriendelijk bedrijf je voelt je direct op je gemak hier.

Dankjewel. Fijn dat we u hebben kunnen helpen met het vervangen van de remblokken/schijven.

Helpen de klant waar mogelijk met verstand van zaken

Helpen de klant waar ze maar kunnen met verstand van zaken

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat we het probleem van de electromotor aan de versnellingsbak hebben kunnen vinden en het probleem is opgelost.

Goede service en je wordt goed geholpen

Bedankt voor uw reactie. Fijn dat we u weer hebben kunnen helpen met het vervangen van de remblokken en schijven en het geduld had om even wat langer te blijven wachten.

Uitstekende service

Meer dan 14 jaar uitstekend goed geholpen

Dat is geweldig om te horen. Wij wensen jullie heel veel plezier met de nieuwe auto !

Prettig en probleemloos

Mijn ervaring betreft een Airco service beurt via social deal. Met het bellen voor een afspraak voor mijn social deal was ik aan de late kant. Het was jammer genoeg niet mogelijk om mij nog in te plannen voor het verlopen van mijn voucher. De vrouw van de receptie die ik aan de lijn had was zo vriendelijk om toch een oplossing aan te reiken. Dat hield in dat ik mijn voucher per email op diende te sturen zodat zij deze alvast konden inscannen en mij een dag na het verlopen van de voucher konden inplannen voor een afspraak. Erg fijn (verfrissend) als je veel dealers gewend bent is dat je (op eigen risico uiteraard) gewoon de garage in mag lopen en met de monteur kunt spreken. Op een gegeven moment kwam de monteur in kwestie zelfs naar de wachtruimte om te vragen of ik de interieurfilters ook wilde laten vervangen en hij mij de oude smerige filters liet zien. Bij veel garages/dealers vervangen ze vaak dingen zonder overleg en is het altijd weer de vraag hoe veel hoger de rekening zal uitvallen dan verwacht. Aangenaam verrast dus.

Bedankt voor de complimenten. We proberen altijd een oplossing te vinden.

Denk goede garage maar wel behoorlijk duur

Weinig ervarig met deze garage maar denk in de toekomst niet meer vaak te gaan want vind het te duur .

Bedankt voor uw reactie. De monteur heeft na het uitlijnen ook de banden moeten wisselen om het probleem helemaal te kunnen oplossen waardoor er ook langer aan uw auto is gewerkt. Waarschijnlijk is dit ook ter plekke aan u verteld anders onze excuses.

goede duidelijke service

duidelijke uitleg met filmpje over apk en reparaties etc. goede service.

Bedankt voor de beoordeling en wij de onderhoudsbeurt weer hebben mogen uitvoeren.

Snel, vakbekwaam, zeer klantvriendelijk.

Een echte vakgarage waarbij iedereen met hart en ziel zijn/haar werk doet. Prima adres voor het onderhoud van alle merken auto's!

Bedankt voor deze mooie reactie, we doen ons best !

Onderhoud conform afspraak uitgevoerd.

Bedankt voor de feedback en dat we de onderhoudsbeurt hebben mogen uitvoeren.

Correcte communicatie, prijsindicatie vooraf (met video) en afhandeling conform afspraak.

Vriendelijk contact bij maken afspraak voor onderhoudsbeurt en het aanpassen daarvan. Vooraf een prijsindicatie m.b.t. de uit te voeren werkzaamheden. Verhelderend was de bijgevoegde video met de oude, vervuilde te vervangen onderdelen naast de nieuwe onderdelen. Onderhoudsbeurt en apk afgehandeld volgens afspraak. Smetje blijft het branden van het lampje op het dashboard voor de bandenspanning bij de wisseling van zomer naar winterbanden

Bedankt voor de positieve beoordeling, Jammer van het resetten vd bandenspanning.

onder de maat

vorige week bandenwissel laten doen. tot mijn verbazing zag ik de dag erna dat wieldoppen met tyraps aan wielen waren bevestigt. vorig jaar werd een onderdeel onder motorkap ook al met een tyrap op zijn plaats gehouden. dat is niet cortenraad waardig.

Bedankt voor uw feedback. Heel vervelend om te horen. Wij zullen het met de monteur bespreken zodra hij terug is van vakantie en komen er dan even bij u op terug.

Over Cortenraad Auto's

Cortenraad Auto's, in Margraten, is een all-round autobedrijf met een enthousiast team van vakmensen. Of u uw auto wilt laten repareren of toch liever een "nieuwe" auto wilt, wij zijn er voor u! Eens ervaren hoe wij u positief kunnen verrassen? Kom dan vandaag nog bij ons langs! Diensten: - Auto onderhoud - Auto reparatie - APK - Occasions - Dealer van tweedehands auto’s - Auto verhuur - Bergingsbedrijf Meer informatie? Kijk eens op onze website: www.cortenraadautos.nl