Mijn auto probleem super goed snel en vakkundig opgelost

Auto kon niet meer in zijn achteruit d.d. 2 juli 2020, om 08.15 uur gebeld, na uitleg werd mij meegedeeld kom maar langs met de auto kijken we of we dit probleem opgelost krijgen we beloven niet dat dat vandaag kan zijn, om 09.00 uur auto gebracht kreeg ik tot mijn verbazing toch een vervangende auto mee, geweldig werd om 10.00 uur gebeld probleem is op te lossen als onderdeel vandaag nog binnenkomt wordt hij misschien hersteld, om 16.00 uur weer bericht auto is gemaakt, dat noem ik service van de bovenste plank.

Fijn professioneel autobedrijf

Gewoon een prima autobedrijf: duidelijke offertes, ruime breng- en haaltijden, goed uitgevoerd werk. Aanrader!

Zoals het hoort te zijn.

service niet te overtreffen !

accuproblemen. Ze deden alle moeite om de autozo snel mogelijk weer aan de praat te krijgen.

Wederom weer helemaal top!

Vorig jaar mijn 1e auto bij Cortenraad gekocht. Auto had helaas flink wat onverwachte klachten maar deze zijn allemaal onder garantie prima opgelost. Daarna ook geen problemen meer gehad met de auto. Omdat de auto voor mij toch te klein bleek te zijn, besloten op via de "auto-zoek-functie" Cortenraad te laten zoeken naar de door mij gezochte wagen. En gevonden! Precies wat ik zocht en voor de juiste prijs. Weer helemaal tevreden met mijn nieuwe auto (Mitsubischi ASX). Ondanks de afstand (Venlo-Margraten) volgende keer ook gewoon weer Cortenraad! Fijn bedrijf met prima service!

Goeie service

Snel geholpen en goeie service.

Heel goede service

Vriendelijk,behulpzaam en kundig

Geweldige service

Komen altijd hun afspraken na

Subliem

Doen wat ze moeten doen

Onderhoud is uitgevoerd. Na reparatie bleek een lakschade (zwarte vlek van waarschijnlijk stootrubber op bestuurdersportier) aanwezig te zijn. Schade na melding naar tevredenheid met polijst uit de lak gehaald.

Uitstekend geholpen, vriendelijk personeel, heel duidelijk wat een reparatie kost, en ze laten ook zien waar de kosten in, zitten, al met al een aanrader voor iedereen met een auto

Duidelijke informatievoorziening. Heldere uitleg. Vriendelijke benadering van de klant.

Klantvriendelijk, deskundig, open en transparant, snel

Zeer vriendelijk ontvangst, goede service en deskundigheid. Kijken net iets verder. Absoluut een aanrader.

Deskundig, eerlijk, duidelijk en snel.

Ik kon ad hoc worden geholpen en als extra service werden de velgen ook nog eens gereinigd. Heel prettige klantervaring.

goed en snel

vriendelijk, goede uitleg en snelle service

Altijd zeer goede en vriendelijke ontvangst en service .

super goede service

Bedrijf is zeer klant gericht, super enthousiaste vakmensen.

goed geregeld!

Een goede garage! alles is prima op elkaar afgestemd, ontvangst is vriendelijk. De verdere indruk is vakbekwaam.

Alles weer goed gemaakt

Prima garage klantvriendelijk.

Heel klantvriendelijk goede uitleg (was voor een aircobeurt) zelfs nog iets extra gedaan - echte aanrader!

Netjes geholpen

Netjes geholpen. En ben blij met mijn nieuwe auto. Super!!

Fantastisch bedrijf met fantastische mensen

Altijd een oplossing voor elk probleem, en ook nog eens snel !!

Dank weer voor de snelle en goede service!

Cortenraad is een betrouwbaar bedrijf dat goede en snelle service verleent. Ook al hebben ze het druk, ze nemen toch de tijd voor je. Men is vakkundig en vriendelijk. Een prettige combinatie.

Perfecte service met een glimlach, zoals ik al jaren van Cortenraad gewend ben. Top!

perfecte reparatie

toen ik de auto eind 2018 kocht vond ik de auto een licht ratelend geluid maken. Ik dacht aan een versleten distributie ketting en heb dat diverse keren gemeld bij de garage waar ik deze kocht. Maar volgens de eigenaar was dat niet. Gelukkig ging er op tijd een lampje branden onlangs en heeft Cortenraad mij perfect geholpen en laten zien dat de distributieketting serieus versleten was. Net op tijd!! Goed gezien van de monteur van Cortenraad. Naast nog wat versleten onderdelen rijdt de auto weer heerlijk en is het ratelende geluid weg. Er moest nog een slangetjes vervangen worden maar was niet op tijd geleverd. Zojuist ben ik gebeld door Cortenraad dat ze dit vandaag thuis aan mijn auto komen vervangen. Super geregeld.

Over Cortenraad Auto's

Cortenraad Auto's, in Margraten, is een all-round autobedrijf met een enthousiast team van vakmensen. Of u uw auto wilt laten repareren of toch liever een "nieuwe" auto wilt, wij zijn er voor u! Eens ervaren hoe wij u positief kunnen verrassen? Kom dan vandaag nog bij ons langs! Diensten: - Auto onderhoud - Auto reparatie - APK - Occasions - Dealer van tweedehands auto’s - Auto verhuur - Bergingsbedrijf Meer informatie? Kijk eens op onze website: www.cortenraadautos.nl