uitstekende service

Prima service, goed advies, en eerlijke beoordeling bij onderhoud of eventuele schade.

Klantvriendelijke behandeling

Ik kom al jaren voor koop en onderhoud bij u in de garage. Ik hoop in de toekomst op een eerlijke en een professionele behandeling .

Perfect.

Perfecte garage. Alles top geregeld.

Goede garage.

Eerste afspraak kon niet doorgaan ivm ziekmelding monteur(s), 's morgens een sms ontvangen hierover. Nieuwe afspraak gemaakt, deze ging wel door, maar helaas kreeg ik op het einde van de dag te horen dat de auto niet klaar was ivm een verkeerd ontvangen onderdeel. Deze 2 dingen hebben mij ertoe bewogen om "maar" 4 sterren te geven.

Tevreden!! Goed en kundig!

Goed werk, goede service en overleg!

vakkundig en klantvriendelijk

vakkundig en klantvriendelijk

Superservice!

De firma Cortenraad past zich prima aan aan mijn agenda. Uitleg via filmpje gemaakt door de monteur is heel duidelijk..

Goed om te horen dat het filmpje voor u heel duidelijk is. Bedankt dat we de onderhoudsbeurt weer hebben mogen uitvoeren.

Positief

Het sturen van een filmpje met acties vind ik overbodig. Een rechtstreeks telefoontje is prettiger en zinvoller. Het filmpje en de vraag er op te reageren is erg omslachtig en soms verwarrend. Want wie heeft het filmpje gemaakt en wie weet dat bij Cortenraad?

Bedankt voor uw beoordeling. Door middel van het filmpje proberen wij nog duidelijker te laten zien wat er eventueel vervangen moet worden. Het filmpje wordt door de monteur gemaakt die uw auto nakijkt. Wij zullen gaan kijken hoe we het filmpje met het overzicht nog beter kunnen maken zodat het voor iedereen overzichtelijk is. U mag zeker de volgende keer aangeven dat u het filmpje niet wenst en liever telefonisch wilt overleggen.

Zoals altijd weer goed geholpen

Fijn dat we u hebben kunnen helpen en de lekstroom snel hebben kunnen vinden.

Service geweldig

Afgesproken wat er moest gebeuren Grote beurt apk en distibutiereim vervangen Telefoon gekregen dat auto apk was goedgekeurd en dat de prijs klopte zoals van tevoren afgesproken. S,middags werd ik gebeld dat auto klaar was.

Geweldig om te horen dat u zo tevreden bent met het uitvoeren van de onderhoudsbeurt en het vervangen van de waterpomp en distributieriem.

zeer goede ervaringen

kunt er goed mee overleggen wat aan auto moet gebeuren

Fijn om te horen dat u het weer positief heeft ervaren bij het uitvoeren van de onderhoudsbeurt. We zullen altijd overleggen welke werkzaamheden uitgevoerd zouden moeten worden.

Goed en betrouwbaar

Fijne service en betrouwbare vaklieden. Een klein minpuntje. Bij het afrekenen bleek de rekening ruim € 60 hoger te zijn dan van te voren aangegeven.

Bedankt voor uw positieve reactie. Jammer van de factuur. We proberen het altijd zo goed mogelijk door te geven.

Vriendelijk uitstekend goede service Bedankt voor alles

Bedankt voor de mooie beoordeling. Uw auto is weer helemaal in orde en klaar voor de winter !

Netjes gewerkt

Tijdige melding van uit te voeren werkzaamheden.

Bedankt dat we de auto weer hebben mogen nakijken en je tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden.

Ontzettend tevreden!

Even geleden sprak ik met Erwin van Cortenraad auto's over mijn wensen voor een nieuwe auto. Niet veel later kreeg ik bericht dat er een prachtige Audi was binnengekomen die zou voldoen aan mijn wensen. Hier was geen woord aan gelogen. De auto stond al klaar voor het maken van een proefrit en de deal werd direct daarna gesloten. De aflevering verliep soepel. Alles volgens afspraak. We zijn ontzettend blij met onze nieuwe auto en kunnen Cortenraad dan ook van harte aanbevelen! Erwin en Daniël, nogmaals dank voor de fijne hulp!

Bjorn, fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de afwikkeling van de Audi die je bij ons hebt gekocht. Heel veel rijplezier !

Je weet waar je aan toe bent

Bedankt dat wij de onderhoudsbeurt en reparaties weer hebben mogen uitvoeren.

Snelheid!!

Op heel korte tijd werd een technisch mankement even tussendoor opgelost.

Dankjewel. Fijn dat wij uw uitlaat weer hebben kunnen repareren.

Klantvriendelijk probleem oplossend

Zie boven

Bedankt voor de beoordeling. Uw auto weer helemaal nagekeken en de lekkage verholpen.

Super service, super werknemers, super zaak

Snel klaar, eerlijk advies en perfect uitgevoerd, kom er graag!!

Kelvin, bedankt weer voor het mooie compliment !

Duidelijke afspraken

Duidelijke afspraken en goede service tegen een goede prijs

Goed om te horen dat je tevreden bent met de service en het vervangen van de schokdempers.

Betrouwbaar bedrijf. Aanrader!

Bedrijf lag voor mij aardig uit de buurt maar vanwege goede deal toch hier 2e-hands auto gekocht en mijn auto ingeruild. Problemen (buiten Cortenraad's schuld om) met de gereviseerde bak naar tevredenheid helemaal opgelost. Prima bedrijf. Zou er zeker weer een auto kopen.

Hoi Ramon, Wat fijn dat het probleem nu is opgelost nadat wij zelf een nieuwe versnellingsbak hebben geplaatst. Jij ook bedankt voor het geduld en dat je het vertrouwen niet in ons en in de auto bent verloren.

Goed en zeer zorgvuldig.

Ik ging voor apk en een onderhoudsbeurt. Deze zijn gedaan maar kreeg een telefoontje dat bepaalde zaken niet in orde waren. Werd goed uitgelegd en lieten ze doormiddel van een video zien. Alle zaken werden snel en goed verholpen.

Altijd weer goed om te horen dat het overleg en de video duidelijk is, bedankt !

we zijn tevreden over de behandeling en afhandeling bij onze servicebeurt

Goede communicatie en fijne afhandeling

Uw auto weer helemaal in orde na de jaarlijkse onderhoudsbeurt.

Vriendelijk personeel meteen goed gevoel met het maken van afspraak.

Bedankt voor de beoordeling en fijn dat u een goed gevoel had bij de eerste indruk. Hopelijk bent u ook tevreden met de onderhoudsbeurt aan uw airco. We zien u natuurlijk weer graag terug.

Transparante communicatie en prima service

Bedankt, mooi dat we uw schade weer hebben kunnen herstellen.