Vriendelijke, snelle en goede service!

Kleine garage met persoonlijke aandacht

Meestal kunnen we snel terecht en worden we zeer prettig geholpen. Voor kleine dingetjes mogen we altijd zo langsrijden. Goeie service. Zelfs voor onze pech in het buitenland was er snelle en adequate hulp. Wij zijn heel blij met garage Van West!

Deskundig, klantgericht en vriendelijk

Als vanouds

Snel, vriendelijk en vakkundige service

Prima garage - nette prijzen - goede service

Vandaag weer prima geholpen door Garage West. Ik rijd er graag een stukje voor om vanuit Rotterdam.

Herstelwerk naar tevredenheid

Klantvriendelijke benadering, relatief snelle diagnose en goed herstelwerk.

Top vaklieden

Specialist in Volvo’s. Dat blijkt ook echt het geval. Ze dromen Volvo’s, begrijpen Volvo’s en weten alle oplossingen. Heel blij mee.

ze lopen zich uit de naad om mij weer op weg te helpen

Zoals elke garage zijn ze volgeboekt tot in augustus. Maar mijn auto is gestrand en ze passen mij in hun drukke schema en hebben me met een dag weer op de weg. Ze kijken niet alleen naar het probleem, maar ze kijken naar de hele auto. Als ze dan iets anders ontdekken wat op het punt staat kapot te gaan, zijn ze bereid ook dat nog even te fixen. Hulde!

Vakmensen, eerlijk en denken aan je budget. Ik laat mijn auto met alle vetrouwen achter.

Sinds jaren klant, verwijs er ook graag mensen naar door. Vervangen alleen indien nodig en denken mee over betaalbare oplossingen. Gewoon zoals het hoort te zijn maar blijkbaar zeldzame werkwijze geworden is. Ze zijn Volvo specialist, maar ook andere merken zijn welkom.

Vaste klant en zeer tevreden.

Snel, flexibel en verstand van zaken

Meedenkers en ontzorgers voor een prima prijs!

Altijd tijd en niet de hoofdprijs als het niet nodig is. Zeer kundig! Volvo-liefhebbers... ik hou ervan.

Team van West levert goed werk en een goed overwogen eerlijk advies met oplossing

Ben erg blij met dit team ook al was bij deze onderhoudsbeurt het slechte nieuws dat de motor bijna overleden is. Samen gaan we zoeken naar een alternatief. Dank!

Slim, snel en kwaliteit voor je geld

De mensen van Garage Van West denken met je mee, geven opties en advies en letten goed op de kosten. En ze zijn nog aardig ook: ideaal!

Ze hebben altijd een oplossing

Ze hebben altijd een oplossing

Fantastische service en heldere communicatie

Zo fijn om bij een betrouwbaar bedrijf met kundige mensen terecht te kunnen voor onderhoud en reparaties van de auto.

Prompte service!

Klein mankement. Gebeld of ik welkom was, meteen geholpen.

Geweldige prijs-kwaliteit!!

Betrouwbaar en zeer goede service.

Dit is een bedrijf waar men nog echt verstand van auto s heeft en niets te gek is om de klant tevreden te stellen.Niet alleen verstand van de jongere volvo s maar erg veel kennis van en ervaring met de oldtimers. Jarenlang heb ik een volvo 164 gehad en ik werd met raad en daad bijgestaan voor het onderhoud. Nu werd het tijd voor een wat jongere daily driver en de keus viel op een prachtige witte v70. Deze werd perfect nagelopen en snel afgeleverd.

ze staan altijd klaar met een lach.

even banden wisselen als ik in ernstige tijdnood zit, geen probleem.

Betrouwbare snelle en goede service tegen een redelijke prijs

Zoals bovenstaand

Vakkundig en efficiënt en geen onnodige kosten.

Mensen met verstand van alle aspecten van de Volvo die dingen repareren waar het kan zonder onnodig nieuwe onderdelen voor te schrijven.

Tevreden!

Vakkundig en betrouwbaar!

Mooi team!

Duidelijk wat er mis is aan de auto en ook transparant mbt kosten en noodzaak

Fantastische Vakgarage

Geweldige Volvo specialist in Uitgeest. Er wordt hier in oplossingen gedacht en niet in problemen Al jaren een zeer tevreden klant.

Wethouder Twaalfhovenstraat 73

1911 HC Uitgeest