uitermate deskundig

uitermate deskundig

Zeer snel geholpen

Klein probleem werd direct opgelost

Fantastische service!

Fantastische service. Staan altijd voor je klaar. En afspraak maken op korte termijn is ook nooit een probleem. Toppers!

Altijd goed geholpen

gekwalificeerde monteurs weten wat ze doen.

Ik kom hier altijd.. Je wordt goed geholpen en krijg waar voor je geld. Vindt het belangrijk dat de klant op1e plaats staat en dat is altijd het geval bij deze garage. (heb in het verleden bij andere garage wel eens anders meegemaakt )

Super geholpen

Snelle service Probleem al de volgende dag opgespoord

Snelle en goede service

Altijd met veel kennis en kunde geholpen. Blij mee

Prima service, goede communicatie

Prima service, goede communicatie. Denken goed mee over de auto.

Garage van West staat altijd voor je klaar met deskundig advies.

Wij zijn al jaren (20+jaar) trouwe klant. Dat zegt genoeg. Wij hebben een oude 240 en een V70 Classic, ze hebben overal verstand van.

Perfect garagebedrijf

Erg prettig, kundig, no nonsense en vriendelijke deskundige mensen

Vakkundige en vriendelijke mensen.

Er word altijd een oplossing voor je gezocht en je gaat tevreden naar huis.

Super vriendelijk en kundig

De medewerkers van garage van West zijn enorm kundig en klantgericht. Ze zeggen wat ze gaan doen en doen wat ze zeggen. Eerlijk en betrouwbaar!

Snel, effectief, professioneel, vriendelijk en voor een juiste prijs.

Al enkele jaren zijn wij vaste klant bij Garage van West. En ik zou nooit meer anders willen. Fijne mensen, kwaliteit en een fijne prijs!

top service

altijd top

Gewoon goed geregeld

Al jaren doen ze mijn bedrijfsbus en privé auto En altijd goed voor elkaar

Betrouwbaar.

Kennis, communicatie dik in orde. Altijd even een uitleg wat er precies gedaan is.

Er wordt meegedacht met de klant, met een uitstekende service verlening

Prima service voor een eerlijke prijs

Ik ben nu een aantal jaren jaren klant en bevalt prima. Garage lost ook lastige problemen op, vragen een eerlijke prijs en weten soms ook direct het probleem op te lossen. Aanrader!

De medewerkers van deze garage staan altijd voor je klaar met een lach en zo nodig creatieve oplossingen! Hier wordt nog ouderwets vakmanschap geleverd en klantgerichtheid is vanzelfsprekend.

Een top garage!

Ze hebben mijn onderstel onderhanden genomen. Mijn XC 90 uit 2003 rijdt weer als nieuw. Kosten waren beraamd op ca. 2500 euro. De eind afrekening was 1825 euro en ze hebben zelfs meer gedaan dan voorzien was. Heel tevreden dus!

Vriendelijk en redelijk van prijs

Je wordt vriendelijk geholpen en er wordt meegedacht om de reparatie binnen budget te houden.

Uitstekende garage.

Vakmensen die hun werk goed verstaan. Staan altijd voor je klaar om te helpen. Ben al 14 jaar klant bij Garage van West. Blijft voor mij de meest vriendelijke en vakkundige garage in de omstreek.

Vriendelijke, snelle en goede service!

Kleine garage met persoonlijke aandacht

Meestal kunnen we snel terecht en worden we zeer prettig geholpen. Voor kleine dingetjes mogen we altijd zo langsrijden. Goeie service. Zelfs voor onze pech in het buitenland was er snelle en adequate hulp. Wij zijn heel blij met garage Van West!

Wethouder Twaalfhovenstraat 73 1911 HC Uitgeest

251311915